Eduskuntavaalit 2023 OFFICIAL
Vaalipäivän tunnelmat ja kommentoinnit vaalien lopputuloksesta.
Kommentit (2314)
Ja palsta ä m m ä t kailottivat täällä, että me(ps:ää äänestävät) ei käydä kuitenkaan äänestämässä. Olitte niin väärässä!
Nyt ollaan niin tasoissa, kuin vain olla voi.
Kutkuttava tilanne!
Pelkään Kokoomuksen tappiota.
Tai no, en sittenkään...
Sillä SDP ja Perussuomalaisethan, eivät voi lähtee samaan hallitukseen.
Näin on demarien päminsteri toittanut ja huutanut suureen ääneen.
Tulisko sittenkin oikeistohallitius...?
Mistäpä sen kukaan vielä tietää...?
Jännää on.
Vierailija kirjoitti:
DENARIEN KORTIT ON NÄHTY, EI VAAN RIITÄ. AI SAATANA MÄ NAUTIN!!!! EI EDES HAITTAA, JOS PERSUT VOITTAA OMAN SUOSIKIN, KUNHAN DENARIT HÄVIVÄT MOLEMMILLE!!!!
Laita korkki kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frederikillä näytti olevan jossain vaiheessa kokonaiset 12 ääntä.
🤣🤣🤣
HUH! HAH!
Suomalaiset on niin helvetin likaisia ettei mitään rajaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DENARIEN KORTIT ON NÄHTY, EI VAAN RIITÄ. AI SAATANA MÄ NAUTIN!!!! EI EDES HAITTAA, JOS PERSUT VOITTAA OMAN SUOSIKIN, KUNHAN DENARIT HÄVIVÄT MOLEMMILLE!!!!
Sama!
Persut ihan just menossa konkareiden ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää katsottavaa! Kohta on nat*it johdossa. Pian alkaa eri ryhmien ajojahdit ja pelkän peruskoulun käyneitä ministeripaikoilla.
Persujen ehdokkaina oli paljon korkeakoulutettua porukkaa. Tohtoreita ja maistereita.
No nyt se on sitten todistettu, että suomalaiset on r'sis te-ja täysin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita korkki kiinni
AVAAN LISÄÄ JA JUON ILOONI!!! VASEMMISTOVALTA ON SLUT!!!
Miksi on vaikeaa hyväksyä PS suurin puolue 20,4% ja 47 paikkaa.
?
Tuo RYYDmään on kyllä varsinainen Väykän manttelinperijä. Puhuu täysin samalla tavalla ja näyttääkin samalta.
Kuka helvetti on Krista Kiurua äänestänyt? Satakuntalaiset: hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeasti persut on tuolta takaa tullut tasoihin. TÄmä nyt näyttää vähän siltä että persut nämä vvoittaa jos sama tahti jatkuu
Ei valitettavasti voita, Helsingissä Persujen kannatus jää sinne 13%, Kokoomus vie ainakin äänissä, paikat voi mennä tasan.
Yli kymmenen tuhatta äänestäjää ei ollut kykenevä raapustamaan sitä numeroa siihen lappuun oikein. Liekö persujen äänestäjiä nekin?
Miksi tuota kuvottavaa Willeä pitää haastatella ja vielä antaa tuon julistaa omaa agendaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita korkki kiinni
AVAAN LISÄÄ JA JUON ILOONI!!! VASEMMISTOVALTA ON SLUT!!!
Katsellaan vaalit loppuun ja muodostetaan hallitus ensin.
Tämä on aina parasta kun on tasaista.