Eduskuntavaalit 2023 OFFICIAL
Vaalipäivän tunnelmat ja kommentoinnit vaalien lopputuloksesta.
Kommentit (2314)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo huono tulos persuille ole.
Mua harmittaa kepun lama. Ne on olleet ihan hyvä tasapainottava puolue, jolla kyvykkäitä edustajia.
Keskustalle oli suuri virhe lähteä edelliseen hallitukseen. Seuraavat neljä vuotta on viimeinen hetki etsiä se oma identiteetti joka ei selvästikään ole siellä vasemmalla jonne he harhautuivat.
Hetkinen. Ooppera ja ympäristöministeriö saavat jatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Persuille piti tulla jytky vauva palstan mukaan, muttei nyt siltä vaikuta. Ehkä täällä vaan pyörii paljon aktiivisia persuja verrattuna tavalliseen elämään yhteiskunnassa. Hyvä muistaa tulevaisuudessa....
Ei ole paljoa aktiivisia vaan muutama alkoholistipersu. Pilaavat puolueen maineem täällä.
MTV on julkaissut ennusteen tuloksesta. Siinä on käytetty myös vaalipäivän kyselyjä apuna. Sen mukaan demarit olisivat suurin puolue, Kokoomus toinen ja Persut kolmas. Demarit olisivat ainoa yli 20 prosentin puolue (20,2), Kokoomus vain niukasti takana (19,9)
Demarit nousi äänissä kokoomuksen ohi!
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa kepun lama. Ne on olleet ihan hyvä tasapainottava puolue, jolla kyvykkäitä edustajia.
Minuu harmittaa sama asia. Kepussa niin fiksuja osaavia ihmisiä kasapäin mutta jotenkin huono kaiku Kepulla. Itse annoin ääneni KD: lle ja läpi on menossa.
MTV:n ovensuukysely: demarit ykkönen, kokoomus kakkonen ja persut kolmonen.
Nyt voi olla että demarit nousee koko ajan kun äänestyspäivän äänet lasketaan.
Todella jännäksi menee.
Vierailija kirjoitti:
MTV on julkaissut ennusteen tuloksesta. Siinä on käytetty myös vaalipäivän kyselyjä apuna. Sen mukaan demarit olisivat suurin puolue, Kokoomus toinen ja Persut kolmas. Demarit olisivat ainoa yli 20 prosentin puolue (20,2), Kokoomus vain niukasti takana (19,9)
🤣🤣 Hyvä demarit!
Vierailija kirjoitti:
Hitto kuka jaksaa oikeesti katsella Sannan sekoilua vielä toiset neljä vuotta?
Jauhojengi?
Jytky jäi nyt piippuun. Sanoinhan, että persujen kannattajat jäivät kantabaarien terasseille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin että SDP:n kannatus noinkin korkea.
Minä en. Me maan hiljaiset ei meuhkata netissä jostain täysin turhanpäiväsistä asiosta kuten pari hauskaa iltaa kaupungilla nuorella ihmisellä. Me katsotaan miten hoitui korona, Nato, moni muu asia joilla on oikeasti merkitystä.
Valtion ennätyksellinen velkaantuminen onkin ihan pikkujuttu. Sitä teidän lapset maksaa vielä pitkään, se nimittäin tuskin loppuu, jos Sannasta on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto kuka jaksaa oikeesti katsella Sannan sekoilua vielä toiset neljä vuotta?
Minulle kelpaa toinen Marinin hallitus oikein hyvin.
Eli sinä tykkäät sekoilusta? Ja näköjään moni muukin. Aika pettymys.
Sanna Marin valehtelee suoraan kysyttäessä hallituksen muodostamista: "SDP on osoittanut yhteistyökykynsä" Vaikka Sanna Marin hetki sitten sanoi ettei SDP lähde PS:n kanssa samaan hallitukseen. Josta presidentti Niinistökin joutui huomauttamaan Marinia, että yhteistyökykyä on löydyttävä.
Vierailija kirjoitti:
MTV:n ovensuukysely: demarit ykkönen, kokoomus kakkonen ja persut kolmonen.
Nyt voi olla että demarit nousee koko ajan kun äänestyspäivän äänet lasketaan.
Todella jännäksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Persuille piti tulla jytky vauva palstan mukaan, muttei nyt siltä vaikuta. Ehkä täällä vaan pyörii paljon aktiivisia persuja verrattuna tavalliseen elämään yhteiskunnassa. Hyvä muistaa tulevaisuudessa....
No täällä ne ovatkin, ei missään muualla. Peräkammaripoikia, lukevat vauvaa.
Jäätävän hyvältä näyttää tuo Riikka Purra. Samoin, kuin Elina Lepomäki. Nykyään politiikka on varsin kivaa katseltavaa.
Heh-heh, pedopersujen nousu jäi taas pieruksi sekakäyttäjien jäädessä jälleen kotiin krapuloissaan. Myös riisto-kokoomus näyttää hyytyvän. Sdp voittaa, jee!!!
Sanna voittoon, juhlahousut onkin jalassa!
Aivan hukkaan meni persujen yötyöpeukutukset. Hähä!