Eduskuntavaalit 2023 OFFICIAL
Vaalipäivän tunnelmat ja kommentoinnit vaalien lopputuloksesta.
Kommentit (2314)
Kok, sdp, PS, KD, keskusta olis hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo huono tulos persuille ole.
Mua harmittaa kepun lama. Ne on olleet ihan hyvä tasapainottava puolue, jolla kyvykkäitä edustajia.
Just tää kausi osoittaa että media ei hoida omia tehtäviään, poliitikot valehtelee joka asiassa koska aina se asioiden hoitamisen voittaa ja kepu ei todellakaan tee muuta kuin pettää aina.
Persuille piti tulla jytky vauva palstan mukaan, muttei nyt siltä vaikuta. Ehkä täällä vaan pyörii paljon aktiivisia persuja verrattuna tavalliseen elämään yhteiskunnassa. Hyvä muistaa tulevaisuudessa....
Suora lähetys | MTV:n ennuste: Sdp suurin, kokoomus toiseksi ja perussuomalaiset kolmanneksi:
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009487011.html?share=056adfec04651…
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo huono tulos persuille ole.
Mua harmittaa kepun lama. Ne on olleet ihan hyvä tasapainottava puolue, jolla kyvykkäitä edustajia.
Ei ole huono, mutta ei riittävän hyväkään. Kolmas sija lienee vain tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra hävisi. Jes jes jes. Tämä maa on pelastettu!
Onko sinusta se pelastus että katujengit rellestää, nuoret voi huonosti, valtio velkaantuu niin että tulevat ikäpolvet niistä kärsivät.
Itsetuhoiset maataan vihaavat kahelit äänestävät sosialisteja yhä uudelleen vaikka tulos on joka kerta aivan hirveää jälkeä.
Tärkeintä että persut on pääministeripuolue, demarit oppositioon ja Willestä tulee sisäministeri!!!!!
Aivan täydelliset vaalit!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Järjestys tulee varmaankin olemaan SDP, Kokoomus ja PS. Hyvä, toivottavasti demarit korjaavat sen minkä ovat rikkoneetkin.
Toisaalta olisi hauska nähdä kun Sanna joutuisi itse selvittelemään sotkujaan. Mutta toisaalta kestäisikö meidän maamme talous enää sitä?
Näköjään kaikilla on ollut nousujohteinen kampanja. Onneksi vihreät kärsi noin suuren tappion, ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden Iiris Suomela tällä hetkellä vasta varasijalla. Saattaa siis pudota eduskunnasta.
Hatte Arjanne tippumassa myös.
Toisaalta Fatim Diarra on pääsemässä eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto kuka jaksaa oikeesti katsella Sannan sekoilua vielä toiset neljä vuotta?
Minulle kelpaa toinen Marinin hallitus oikein hyvin.
Mä en kestä toista tällaista 4:ää vuotta.
Olisi katastrofi maaseudulle.
Sanna kuulostaa jostain syystä robotilta, puhuvalta päältä.
Tässä sen näkee, turha äänestää jossei kuulu boomereihin. Joukkovoimalla jyrätään muut, eikä mikään muutu.
Sinipunassa Sannan sanelupolitiikka ei enää käy.
Tärkeintä, että vihreät menettävät mahdollisimman monta paikkaa. Muuten voittajalla ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra jaksaa hymyillä. Rento kaunis hymy.
Pitäisi laittaa reilusti botoxia ja täytettä kuten Marin.
Marinilla EI ole Botoxia eikä täytteitä, sen näkee.
T. Kauneushoitolayrittäjä, ammattilainen
Täähän just onkin se asia mihin suomen pääministerissä pitää kiinnittää huomiota. Ei osaamiseen, asioidenhoitoon, rehellisyyteen tai muihin sivuseikkoihin vaan ainoastaan siihen minkä verran täytettä sillä on naamassa. Ei ihme että kansa äänestää täysin päin v.....a kun huomio kiinnittyy tuollaisiin asioihin.
Katkeraa, katkeraa, katkeraa.
Niin, neljä vuotta pääministerinä ja ainoa kehu mitä keksitään on ettei sillä varmaan ole täytteitä naamassa. Tosin kun katsoo demarien asioidenhoitoa niin valehtelee ne kuitenkin tuossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KOKOOMUS JA DEMARIT TASASSA.
Tämä kertoo siitä että demarit nousee varsinaisen äänipäivän äänissä
Mutta riittäkö se..
Edustajapaikoissa kokoomuksella kaksi enemmän ja Pirkanmaa on jo kohta laskettu ja Uudenmaan sekä Hellsingin äänet vasta alkutekijöissään. Demarit putoavat tuosta.
Maikkari ennustaa demareiden voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto kuka jaksaa oikeesti katsella Sannan sekoilua vielä toiset neljä vuotta?
Minulle kelpaa toinen Marinin hallitus oikein hyvin.
Mä en kestä toista tällaista 4:ää vuotta.
No, sitten et kestä. Hyviä hajoamisia!
Katkeraa, katkeraa, katkeraa.