Mitä teitte nuorena, mutta ette enää keski-ikäisenä?
Kommentit (54)
Nuorena olin naivi ja luulin että asioilla kuten oikeudenmukaisuus on merkitystä. Luulin jopa niin hassuja että arvoilla on merkitystä. Nyt vanhana ja kyynisenä tiedän että raha puhuu ja määrää. Halveksin nykyään lähes kaikkea ja olen ns. vääränlainen tyyppi.
M.51
Kävin baareissa. Nykyään en käy enää ollenkaan, ei kiinnosta. 🙂
- Käytin alkoholia
- Poltin tupakkaa
- Kävin baarissa
- Shoppailin
- Meikkasin
- Iskin miehiä
- Kävin uimassa
- Uskoin parempaan tulevaisuuteen
Ostin kaupasta kaiken mikä miellytti ja mihin rahat riitti. Nykyään jää säästöönkin, ja heräteostoksia ei ole paljoa.
Mullakin idealismi karissut. Toisaalta hyvä, toisaalta ei. N50
Juhlin ja iskin seuraa miten milloinkin. Kotona en viihtynyt. Nyt kotona oman puolison kanssa ja satunnainen iltameno jo väsyttää etukäteen. Lisäksi ennen äänestin vihreitä koska uskoin heidän asiaansa mutta nyt en missään tapauksessa.
Shoppailu on tosiaan jäänyt. Maailmassa on hirveästi tavaraa, jota ei tarvitse, nykyään ei edes halua.
Soitin rumpuja ja bassoa, mutta en yhtä aikaa.
- Kävin baareissa ja yökerhoissa
- Kävin konserteissa
- Mulla oli kavereita ja kävin niiden kanssa erilaisissa paikoissa tai vierailulla toistemme kotona
- Söin monta kertaa viikossa pikaruokaa
- Join alkoholia tolkuttomia määriä
- Poltin tupakkaa
- Värjäsin hiuksiani ja meikkasin, ulkonäkö oli tärkeää
Oli hauskaa silloin, mutta eipä ole enää niitä aikoja ikävä. Nyt elämä on hyvää näin, seesteisenä viisikymppisenä pientä kotielämää.
Kävin viihteellä baareissa, join alkoholia, hypin pää edellä laiturilta järveen, pussailin useita poikia.
Noita nyt ainakin tein nuorena.
Suutelin ketä tahansa esim. Festareilla,nykyään ällöttää pelkkä ajatuskin.
Hajotin paikkoja nuorempana, en enää.
Mä shoppailen kyllä yhäkin. Skaala on laajentunut vaatteista ja meikeistä sisustukseen ja osakkeisiin asti.
Olin onnellinen, odotin tulevaisuutta. Nyt olen onneton ja pelkään tulevaisuutta.
Join alkoholia (joskus). Nykyään olen lähes absolutisti.
Kävin baareissa juomassa.