Montako virpojaa olette käännyttänyt tänään ovelta?
Kommentit (38)
Odotan innolla virpojia. Toivottavasti edes yksi noitaryhmä😁 käy. Viime vuonna ovikello soi kerran mutta olin unohtanut hankkia suklaamunia😭
Ei vielä ainuttakaan, enkä usko että kukaan on tulossa. Ei ole aikaisempinakaan vuosina kukaan käynyt, vaikka luulin asuvani hyvinkin lapsiperhe keskeisellä alueella. Taitavat vanhemmat pitää huolen mukuloiden karkin saannista.
0.tietävät jo ettei meidän ovelle tulla
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla virpojia. Toivottavasti edes yksi noitaryhmä😁 käy. Viime vuonna ovikello soi kerran mutta olin unohtanut hankkia suklaamunia😭
Euro tai pari kelpaa pikkunoidille myös vallan mainiosti. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ole käteistä. Olen tollo kun kuitenkin keski-ikäisenä tiedän että pääsiäinen on kerran vuodessa😂
Voi kun joku virpoja tulisi! Niin söötti perinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ole käteistä. Olen tollo kun kuitenkin keski-ikäisenä tiedän että pääsiäinen on kerran vuodessa😂
Nykynoidille voi varmaan maksaa MobilePayllakin. 😁
En kehtaisi olla antamatta eli jos ei oo pääsiäismunia ei kolikoita niin älä avaa ovea ja oo hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Mitään en ole varannut, tuskin avaan ovea, jos joku sinne saakka pääsee.
Kotitestin mukaan sairastan koronaa. Voitte varoittaa jälkikasvuanne, että turha soitella ovikelloa, vaikka joku kuuluisi olevan kotona yskimässä. Sitkeä rimputtaja voi saada tartunnan mukaansa, kun käyn ärähtämässä ovella, ettei saa virpoa.
Helpoin ratkaisu olisi laittaa oveen lappu "Ei virpomista, kiitos!" Ei tarvitsisi kuunnella ovikellon rimputustakaan, saati tartuttaa toisia ihmisiä.
Varasin suklaapatukoita, mutta ei ole vielä ketään tullut, olisi kiva, jos joku kävisi. Pidän lapsista, perinteistä, pääsiäisestä ja keväästä.
Meidän asuinalueella on tapana laittaa pääsiäiskoristeita ulko-ovelle merkiksi, että saa virpoa. Toimii hyvin, kukaan ei käy, jos ei laita koristeita. Mulla oli muutama suklaamunaa, kun ne loppui otin koristeen pois eikä kukaan ole pimputellut
Jäävät valvontakameraan. Noituutta ei meillä harjoiteta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ahneet kerjäläiset mitään suklaamunia halua, rahaa sen olla pitää. Mieluiten seteleitä. Muuten voi tulla vaikka puukosta, jota kouluissakin heilutellaan.
En yhtään, karkit ostettu aamulla, yksi virpoja vasta käynyt, viime vuonna oli enemmän ja saatiin nätti kimppu vitsoja maljakkoon, kiva pääsiäisen tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
8.4 tulee trullit!
Mikä helvetti siinä on että teidän pitää siellä takahikiällä tehdä ihan kaikki erilailla kuin koko muu maa toimii?
Ei ne uskalla tulla mun ovelle, koska olen outo vela-nainen.
Kyllä mulla muutama pikkuinen karkkirasia tuolla kaapin pohjalla on.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joku virpoja tulisi! Niin söötti perinne
Jos niitä virpojia haluaa niin postilaatikkoon tai oveen kannattaidi laittaa viesti, että saa tulla virpomaan.
On kello soinut, en avaa ovea.