Viime hetken valinnanvaikeus: Aku Ankka vai kirkkovene?
Kaksi tasavahvaa ehdokasta. Vaaliohjelmat on luettu ja vaalikeskustelut katsottu, ja nämä kaksi nyt olisi ne parhaat, mutta en osaa valita toista. Voitteko suositella?
Kommentit (32)
Aku on amerikkalaista hapatusta, kirkkoveneellä on pitkät perinteet suomalaisessa kulttuurissa.
Kirkkoveneelle ääni 😊! Mä oon niin huono piirtämään, että jään kotiin 😔
Vierailija kirjoitti:
Aku on amerikkalaista hapatusta, kirkkoveneellä on pitkät perinteet suomalaisessa kulttuurissa.
Hmm, eikös tuo ole liian kansallismielistä?
Itse en ymmärrä, miksi lähteä perseilemään noin. Tuhlaat siinä vain aikaasi - tai mikäs siinä, jos sitä on tuolla tavalla liikaa tapettavaksi. Silloinkin parempi vaihtoehto olisi ennemmin äänestää jotain pienpuoluetta, jos protestoida haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä, miksi lähteä perseilemään noin. Tuhlaat siinä vain aikaasi - tai mikäs siinä, jos sitä on tuolla tavalla liikaa tapettavaksi. Silloinkin parempi vaihtoehto olisi ennemmin äänestää jotain pienpuoluetta, jos protestoida haluaa.
Parempi tapa protestoida on piirtää kirkkovene, kuin äänestää puoluetta joka voi saada oikeaa vahinkoa aikaan.
Pelleilystä ei tässä tapauksessa ole kyllä mitään hyötyä. Ääni menee vain roskikseen.
Entäpä jos etsisit sieltä jonkun oikean ehdokkaan?
Jos et löydä hyvää, niin etsi vähiten huono.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sekä Aku Ankka että kirkkovene on parempia ehdokkaita kuin pienpuolueiden sekoboltsiehdokkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi tapa protestoida on piirtää kirkkovene, kuin äänestää puoluetta joka voi saada oikeaa vahinkoa aikaan.
Eihän tuo ole protestointia, vaan suhteessa kovalla vaivalla äänestämättä jättämistä.
Jotkut äänestää persuja protestina.
Kusevat omiin muroihin, mutta jotkut ei ajattele kovin pitkälle.
Aku on varma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat protestoida, niin protestoi ääneen ja näkyvästi.
Kirkkoveneiden piirtely on vain lapsellista ja turhaa.
Käyt vaan rohkeasti kirjoittamassa sen ykkösen siihen lappuun.
Trump saa mun äänen. Stolen election!
Jos vaihtoehtoja ei löydy, niin sitten pitää asettua itse ehdolle.
kun ap pilailee, niin suurin hyötyjä tuollaisesta tuhertelusta on kokoomus. kokoomuksen kannattajat kun ovat tunnollisia ääänestäjä.-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat protestoida, niin protestoi ääneen ja näkyvästi.
Kirkkoveneiden piirtely on vain lapsellista ja turhaa.
Näin juuri. Nuo tuollaiset protestiäänet eivät ole kenenkään muun kuin kyseisen äänestäjän itsensä mukaan protesti.
Olen toiminut useammissa vaaleissa ääntenlaskijana ja ihan samaan hylkypinoon nuo menevät kuin tyhjät laput, liian epäselvästi kirjoitetut numerot, laput joissa on ehdokkaan nimi jne. Kyseinen "ääni" jää tasan tarkkaan sen laskijan tietoon, joka sattuu kuoren avaamaan. Ääni tilastoidaan ryhmään "hylätyt". Olipa merkityksellinen protesti tämä.
Mulla on printattuna kuva jossa on Orpo, Marin ja Purra. Ja Marin sanoi ettei pannut Olavia. Liimaan se lappuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuvittelet protestoivasi kun äänesi menee hylkyyn eikä sillä ole mitään merkitystä? Jätä äänestämättä typerys.
En jaksa olla noin aktiivinen, NuPu voittoon!