Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä jos 14 vuotta sitten ihastui tulisesti naiseen jota ei saanut, eikä kukaan ole säväyttänyt samalla tavalla hänen jälkeensä?

Vierailija
01.04.2023 |

Monta kertaa olen yrittänyt tapailla eria naisia, mutta aina vain tämä sama nainen pyörii mielessäni...Joten sinkkuna mennään edelleen.

Mitä tässä oikein voi tehdä?

M37

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko poissuljettu mahdollisuus ottaa yhteyttä kyseiseen naiseen? Vaikka ehdottaa kahvilla käymistä ja vanhojen muistelemista? Näet ainakin onko mitään entistä enää jäljellä.

Itsellä sama ongelma ja jopa samalla vuosimäärällä. Eniten häiritsee epätietoisuus. Edes torjutuksi tuleminen ei ole mitään sen rinnalla.

Älä nyt ainakaan tunnusta naiselle että olet noin pitkään kaivannut häntä. Tulee todella epämiellyttävä stalkkeriolo. -sen kokenut nainen

Oletko vähän sairas, heikko tai muuten vain maanantaikappale? Moni ois imarreltu. Riippuu tietenkin miten asia tuodaan esiin ja muusta käytöksestä.

Minä olen samassa tilanteessa naisena kuin ap, kukaan ei enää säväytä erään miehen johon tutustuin 2004 jälkeen. Se juttu jäi tavallaan auki.

Vierailija
22/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi naisena kuulla, että joku on odottanut minua vuosia. En tajua, mikä tuossa on muka huono asia? Joo, toinen ei tunne minua todella, mutta miten se on minun päänsärkyni? Ei ole. Joko hän sitten myös ihastuu siihen, kuka olen tai sitten ei. Se, oliko ihastunut aiemmin, on merkityksetöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaisi naisena kuulla, että joku on odottanut minua vuosia. En tajua, mikä tuossa on muka huono asia? Joo, toinen ei tunne minua todella, mutta miten se on minun päänsärkyni? Ei ole. Joko hän sitten myös ihastuu siihen, kuka olen tai sitten ei. Se, oliko ihastunut aiemmin, on merkityksetöntä.

Ei varmastikaan, jos se odottaja olisi sinulle mieluinen, mutta jos kyseessä onkin vähemmän mieluinen tai jopa jonkunlainen rasite, josta olet aikoinasi halunnut päästä mahdollisimman nopeasti eroon, niin tuskin kovin ilolla otat vastaan tiedon, että hän on vuosikaudet sinusta haaveillut ja jopa sinua stalkkaillutkin.

Vierailija
24/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta päästä irti tuosta ihastumisesta. Ethän kuitenkaan voi tietää, olisiko ihastus kestänyt tai olisiko rakkaus kunnolla päässyt edes alkuunsa.

Lisäksi nainen on vuosien varrella voinut muuttua paljon, eikä ole enää ihan sama ihminen.

Varmaan sinäkään et ole enää sama ihminen.

Et voi tietää mitä teistä olisi tullut vai olisiko tullut mitään. Elät nyt vuosien takaisen haavekuvan varassa. Irtaudu siitä.

Tosiasiat tunnustamalla voit mennä eteenpäin. Jonain päivänä onni voi kävellä vastaan, älä sinä silloin kävele onnesi ohi.

Vierailija
25/25 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeta päästä irti tuosta ihastumisesta. Ethän kuitenkaan voi tietää, olisiko ihastus kestänyt tai olisiko rakkaus kunnolla päässyt edes alkuunsa.
Lisäksi nainen on vuosien varrella voinut muuttua paljon, eikä ole enää ihan sama ihminen.

Varmaan sinäkään et ole enää sama ihminen.

Et voi tietää mitä teistä olisi tullut vai olisiko tullut mitään. Elät nyt vuosien takaisen haavekuvan varassa. Irtaudu siitä.

Tosiasiat tunnustamalla voit mennä eteenpäin. Jonain päivänä onni voi kävellä vastaan, älä sinä silloin kävele onnesi ohi.

Aikuinen ihminen tajuaa, ettei tuo ihastusten mielikuvanainen ollut edes silloin 14 vuotta sitten sama ihminen. Olet jäänyt jostain syystä kiinni mielikuvaan ihmisestä, jonka olet nähnyt vain ihastuksen vaaleanpunaisten lasien läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän