Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sijoitus on tuonut paljon iloa?

Vierailija
01.04.2023 |

Mihin olette sijoittaneet rahaa ja joka on ajan kanssa ollut teillä kovasti iloa tuova? Esim asuntoauto, erikoinen lemmikki, koti ulkomailla? Tai joku hierova nojatuoli? Mietin nyt jotain muuta kuin perus omakotitaloa.
Itse sain pienen pesämunan, muutama tuhat euroa, ja mietin mikä olisi elämälle sellainen positiivinen sijoitus joka kannattaa, vaikkei rahallisesti niin olisi mielelle virkistys.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monikin asia, mutta sanotaan nyt kaksi: 

Air Pods Prot. Mukana töissä ja vapaalla, kuuntelen äänikirjoja, puhun puhelimessa, teen töitä. Kädet vapaana muihin juttuihin. 

Eräs matka perheellä. Mielettömiä kokemuksia ja muistoja ja kaikenlisäksi matkasta inspiroituneena lapseni löysi suunnan elämälleen ja tietää miksi haluaa isona. Eikä ollut edes mikään maailmanympärimatka vaan viikon reissu Euroopassa. 

Vierailija
62/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattivaihteinen auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitin muijan pihalle. Lopullisesti.

Vierailija
64/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaharrastus ja matkustus.

Vierailija
65/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papukahvikone.

Vierailija
66/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna olen saanut treidivoittoja raaka-ainefutuureista jo enemmän kuin palkka tulee olemaan koko vuonna. Voisin pitää vaikka välivuoden.

Vierailija
67/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne löytyy osinkoihin sijoittamisessa. Ostin esimerkiksi Harviaa pari viikkoa sen jälkeen, kun aikoinaan listautuivat pörssiin 6000 eurolla. Tuurilla onnistuin myymään pois ne osakkeet juuri oikeaan aikaan koronahuipulla 48 000 euron markkina-arvolla. 

Myös muutamia muita vähän pienempiä 200-400% tuottoja on tullut osakemarkkinoilta. Kyllä ne kaikki on tuoneet iloa ja turvallisuuden tunnetta elämään. 

68/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyöriä N+1 kpl.

Vierailija
69/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuuksin varustettu kakkoskoti keskelle ei mitään puhtaan vesistön saareen.

Olemme siellä n 9 kk vuodesta.

Nautitaan rauhasta ja hiljaisuudesta.

Vierailija
70/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina eniten iloa on tuonut sijoitus kannabis päihteisiin. Se kun saa kaiken maistumaan ja tuntumaan paremmalta. Jos tykkäät suklaasta ja vaikka seksistä niin möyhy saa ne maistumaan potenssiin kymmenen.

Vierailija
71/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaistahan sitä on tullut hankittua kymmenien vuosien aikana, mutta täytyy sanoa että varsinkin tänä päivänä ilahduttaa eniten se kun myimme pois kämpän pk-seudulta ja ostimme maaseudulta velattoman talon.

Vierailija
72/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiniä tilasin ulkomailta aika monta pahvilaatikollista. Iloa, valoa ja vinoa.

Aika ennen Tullin tehovalvontaa?

Vierailija
73/86 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ideoita kyl, mut monet liittyy rahaan tai sen lisäansaitsemiseen. En usko että raha tilillä tekee perheelleni mitään suurta muutosta, tai tuo iloa elämään. Siellä ne on, kuolleet valuutat jossain netissä lukuina.

Juuri sitä mietin mihin sen rahan sijoittaa, jotta ihan perus elämään saa pientä mukavuutta ja mielekkyyttä enemmän.

Ap

Vierailija
74/86 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tuhat euroa on sen verta vähän että sillä ei suurta muutosta tee mihinkään suuntaan. Menkää matkalle, se on aina kivaa.

Jos olisi enemmän resursseja (rahaa) niin ehdottaisin työajan vähentämistä, se muuttaa elämän todella paljon mielekkäämmäksi.

Vierailija
75/86 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarre taivaassa.

Vierailija
76/86 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä ideoita kyl, mut monet liittyy rahaan tai sen lisäansaitsemiseen. En usko että raha tilillä tekee perheelleni mitään suurta muutosta, tai tuo iloa elämään. Siellä ne on, kuolleet valuutat jossain netissä lukuina.

Juuri sitä mietin mihin sen rahan sijoittaa, jotta ihan perus elämään saa pientä mukavuutta ja mielekkyyttä enemmän.

Ap

Ota koira

Vierailija
77/86 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäleikkaus on ollut rahallisesti iso satsaus ja joka pennin arvoinen! Näkö oli -7 ja leikkauksen jälkeen olen nähnyt ilman laseja jo 15 vuotta😊

Vierailija
78/86 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumisoikeusasunto.. :) Pyörä.. tosin ei ehkä nykyinen :D

Vierailija
79/86 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osakkeisiin sijoitin (Sijoitan toki edelleen kuten olen aina tehnyt ) ja tuotoilla tein aina haaveilemani maailman ympäri matkan, eli itseenihän mä sijoitan. Tosin käytän osake markkinaa välikätenä. Tää siis oli ihan erillinen hurvittelu salkku jolla otan välissä kovaakin riskiä. Olisin matkan toki tehnyt muutenkin mutta tykkään pyörittää tuota pienemmän riskin hyvin hajautettua pitkää salkkua josta en juuri koskaan nosta mitään ulos vaikka toki myyntejäkin tulee, ja sit mul on tää ison riskin "peli" salkku jonka tuotoilla teen aina jotain mistä olen haaveillut kun isompia tuottoja tulee ja hyvä "hurvittelu" kohde löytyy. Raha on mulle pelkästään elämistä ja kokemista varten ja sijoittaminen harrastus. Eli itseen ja elämyksiin, haaveisiin ja mukaviin kokemuksiin mä sijoitan.

Vierailija
80/86 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöremontti on ollut hyvä sijoitus. Nautin, kun sain mieleiseni.

Sohva, jossa nytkin löhöilen on ollut mulla kauan ja hyvä on ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä