Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sijoitus on tuonut paljon iloa?

Vierailija
01.04.2023 |

Mihin olette sijoittaneet rahaa ja joka on ajan kanssa ollut teillä kovasti iloa tuova? Esim asuntoauto, erikoinen lemmikki, koti ulkomailla? Tai joku hierova nojatuoli? Mietin nyt jotain muuta kuin perus omakotitaloa.
Itse sain pienen pesämunan, muutama tuhat euroa, ja mietin mikä olisi elämälle sellainen positiivinen sijoitus joka kannattaa, vaikkei rahallisesti niin olisi mielelle virkistys.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sijoittanut palkitsevimmin rahaa aikaan, jotta voin olla mahdollisimman paljon perheen kanssa kotona.

Vierailija
42/86 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoporeamme terassille. Aivan ihanaa luksusta kotona. Parilla tonnilla saa jo aika hienon. Lazy spa altaita saa alta tonnilla ja nekin on kivoja eikä tarvi edes mitään asennustöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PHP puhelinosake vuosituhannen vaihteessa, on maksanut itsensä osinkoina takaisin moninkertaisesti. Alkuvuodesta tuleva ilmoitus 2000€ osingoista 4 kertaa putkeen on ihan kiva, kun maksoin osakkeesta aikanaan 5000mk (alle850€)

Vierailija
44/86 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outokummun osakkeita hintaan 2.x (en muista). Nyt tuplat.

Vierailija
45/86 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpiano. Musiikki tuonut paljon elämään ja auttanut jatkuvaan yksinäisyyteenkin. Ei piano tietysti naista korvaa, mutta henkistä tyydytystä ja sielun lääkettä siitä saa.

Kuulostaa hyvältä mieheltä :)

Vierailija
46/86 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vuonna 2019 sekalaisen kokoelman kryptovaluuttoja työkaverin yllyttämänä. Myin valtaosan kaksi vuotta myöhemmin 10-100x ostohinnalla. En tajua kryptoista yhtään mitään. Lähes tulkoon maltilliseen lottovoittoon verrattava tuuri kävi.

Vierailija
47/86 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallissa on yhdeksän moottoripyörää ja jokainen on ollut hyvä sijoitus.

Vierailija
48/86 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kalliin ja täysin turhan avoauton.

On se niin mahtavan hauskaa ihan vaan ajella.

Paikasta a mennään kiertoteitä paikkaan b.

Vierailija
49/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä ostin 4v sitten just asuntoauton ja oon siitä iloinnut, ollaan perheen kanssa sillä matkustettu ympäri Suomea. Ollut todella hintansa arvoinen, toki parilla tonnilla sitä ei kyl saa

Onnea!

Onko kysytty lainaan jo sukulaisten, tuttavien ja kavereiden toimesta?

Vierailija
50/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijoitin mulkun pilluun.

Ei ole kestävä sioitus. Joutuu vetämään pois ja laittamaan uudelleen, vetämään pois ja laittaa uudelleen.jne

Ja usein.

Vierailija
51/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minulle tuo iloa Juran kahvikone ja sen jääkaappi, joka tekee kaikkea mahdollista.

Miehelle varmaan tuo eniten iloa hyvä auto, ja nyt on kyse sähköautosta.

Vierailija
52/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo etelä-Euroopassa. Lämpö, ihanat maisemat, hyvä lähiruoka on parantanut elämänlaatua 1000%! Kivut ja ahdistus on minimissä

Vierailija
53/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kulutustavaroiden ja rasitteiden hankkimisen yhteydessä voi puhua sijoituksesta.

Totta kai voi puhua.

Voin kuluttaa rahat vaikka viiden tähden hotellilomaa, ja itsensä hemmotteleminenkin voidaan nähdä sijoitukseksi.

Vierailija
54/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain avoautosta vain korvatulehduksen! Muutwn se on ihana jos ei tarvitse ajella Suomessa

Vierailija
55/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain avoautosta vain korvatulehduksen! Muutwn se on ihana jos ei tarvitse ajella Suomessa

Olen eri, mutta minulla ollut avoautoja vuodesta 2004. Ja ihan täällä Suomessa se on hyvä. Viileämmällä ilmalla voi nostaa ikkunat ylös ja laittaa lämmityksen täysille.

Korvatulehduksia ei ole tullut, mutta naama ja olkapäät tuppaavat palamaan.

Vierailija
56/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, asuntoauto yms ei ole mikään sijoitus vaan kuluerä Lemmikki on kuluerä. Sijoitus on sijoitus vain jos se tuottaa kassavirtaa.

Mulle iloa tuovat ihan oikeat sijoitukset eli pörssiosakkeet ja niistä kuukausittain tilille tulevat osingot.

Tuohon on pakko sanoa, että näin ei ole. Kun ajat asuntoautolla, mieli pysyy vireänä ja olet iloinen. Säästyt ehkä työuupumukselta ja sairaslomalta. (Tulee kalliiksi).

Saat uusia ajatuksia, ehkä idean muuttaa uudelle paikkakunnalle ja saat uuden rahakkaamman työn.

Asiat eivät ole yksinkertaisia.

Vierailija
57/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, asuntoauto yms ei ole mikään sijoitus vaan kuluerä Lemmikki on kuluerä. Sijoitus on sijoitus vain jos se tuottaa kassavirtaa.

Mulle iloa tuovat ihan oikeat sijoitukset eli pörssiosakkeet ja niistä kuukausittain tilille tulevat osingot.

Tuohon on pakko sanoa, että näin ei ole. Kun ajat asuntoautolla, mieli pysyy vireänä ja olet iloinen. Säästyt ehkä työuupumukselta ja sairaslomalta. (Tulee kalliiksi).

Saat uusia ajatuksia, ehkä idean muuttaa uudelle paikkakunnalle ja saat uuden rahakkaamman työn.

Samaa mieltä. Pörssisäästöt eivät ainakaan minulle tuota kovin paljoa iloa eikä etenkään jaksamista.

Vierailija
58/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Pörssisäästöt eivät ainakaan minulle tuota kovin paljoa iloa eikä etenkään jaksamista.

Pelkkä raha on rahaa, eikä tuo iloa, ellei sillä osta jotain mieleisiään asioita tai palveluita.

Vierailija
59/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää maksoi enemmän kuin pari tonnia mutta toisen tutkinnon opiskelu. Sijoitus itseen kannattaa aina!

Vierailija
60/86 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla summalla iphone ja Apple Watch.

Muuten olin tulossa sanomaan, että sijoitusasunnon laitto Airbnb-kohteeksi on tuonut isoiten iloa. 

Tuotto-iloa taas ovat viimeaikoina tuoneet Nordea ja Finda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme