Mies osti BMW 525d. Hitsi miten hieno auto
Automaattivaihteet, tehokas moottori. Tosi hieno sisusta, nahkapenkit. Upea kyyti.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
baijerilainen mutteri wiritelmä
Tuut... Tuut.. Haloo?
80-luku tässä hei, saisinko vitsini takaisin?
Miksi tämä ylihintainen egonjatke ei pärjää valoissa mazda kuutoselle? Ei edes vaikka tehoa olisi lisätty? Miksi bemarit uutenakin hajoaa heti? En leuhkisi 😂
Meillä on käytettynä ostettu 225xe.
Oli edullinen mutta tuntuu laadukkaalta, näin parin vuoden perusteella. Ei ole tullut yllätyksiä vaikka huollot nyt yleisesti BMW:ssä kalliita. Pitää myös ajaa vähän huolellisemmin kun merkin imagon on kaahaavat vietit pilanneet.
Vierailija kirjoitti:
Ja sen omistaja onkin sitten rahoitusyhtiö?
Naapuri sen tarkistaa, nauraa makeasti ja raportoi tänne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ylihintainen egonjatke ei pärjää valoissa mazda kuutoselle? Ei edes vaikka tehoa olisi lisätty? Miksi bemarit uutenakin hajoaa heti? En leuhkisi 😂
Villi veikkaus on että se ei tajua olevansa jossain kilpailuissa. Minä en ole ainakaan koskaan tajunnut, ehkä jossain joku pomppivan corollan omistaja riemuitsee siitä että jätti BMW:n. Suotakoon se hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen omistaja onkin sitten rahoitusyhtiö?
Naapuri sen tarkistaa, nauraa makeasti ja raportoi tänne.
Jos joku saa työsuhdeauton niin sekin on rahoitusyhtiön.
Jaksatko oikeasti selvittää?
Nauratko makeasti jos joku on saanut edullisen työsuhdeauton?
Veikkaan että olet maaseudulta ja/tai äänestät persuja. Niillä on sellainen kateus ja herraviha aina läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus on että se ei tajua olevansa jossain kilpailuissa. Minä en ole ainakaan koskaan tajunnut, ehkä jossain joku pomppivan corollan omistaja riemuitsee siitä että jätti BMW:n. Suotakoon se hänelle.
Enkä minä ole ymmärtänyt miksi nämä lätsäpäät kymmenen vuotta vanhoissa bimmereissään riemuitsevat siitä kun jättivät Ladan valoihin. Suotakoon se heille.
Nahkapenkit tosi ihanat helteellä.
Mun miehen tesla jättää sun miehen bimmerin seisomaan.
t. Hans
Bemari suhteissa kyydit saa autolta, muttei mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ne ilmastoidussa autossa pahemmin hierrä, oli ulkolämpö mikä tahansa..
Höhöö Mun mies osti Höhöö Trollollooo
0/5
Hienoa. Vähintään 10 vuotta vanha max 16 donan Bemari. Kateellisia varmaan riittää.
mun miehellä on iso mersu mutta se onkin pieni persu!
t. Benjamin
Teillä köyhillä on köyhien ongelmat. Eroa ja etsi oikea mies.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Oletko ilmastoinnista kuullut? Kateellinen tollo olet!
Bemarilla mies saa nuoria naisia! Vaimon voi jättää kauppaan haahuilemaan ja itse lähteä kyläringille 😎
Mun miehellä on isompi kuin sun miehellä!
t. Jonne