Asuntoni hinta on täysin oikea, jopa liian alhainen, silti se ei ole mennyt kaupaksi
Että on arkoja jänishousuja nyt ostajat. Ei 4 %:n korko ole mitään. Suututtaa nämä haikailijat.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Paska alue varmaan.
ei haittaa kunhan näkyy hinnassa, eli väärin hinnoiteltu
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät selvästikään ole aivan perillä että tällä hetkellä markkinoilla on oikeasti ihan tosi hiljaista, eikä hyväkään asunto mene välttämättä edes halvalla. Tutulla kävi asunto pieneksi, myy sitä nyt jo 20000 halvemmalla kuin maksoi siitä 10 v sitten, eikä vieläkään mitään kysyntää. Keskisuuren kaupungin keskustan tuntumassa.
Sepä. Vanhemmilta jäämässä rivarikoti, kolmio saunalla ja pihalla. Kiva ja ovat yhtiössä viihtyneet. Mutta....sijaitsee keskellä ei mitään ja kaukana kaupungeista. Oli pitkään ollut myynnissä kun ostivat ja nykytilanteessa tuskin ketään kiinnostaa kuihtuvassa pikkupitäjässä asuminen. Kukaan perillinen ei huoli sillä sijainnilla. En tiedä millä ihmeellä se saadaan myytyä. Voitas oikeasti itse harkita jos paikka olisi 300km tähän suuntaan.
Olen ostanut 15 vuoden sisään yhden kiinteistön ja kaksi osakehuoneistoa laimean kysynnän paikkakunnalta.
Taktiikkani: annan myynti-ilmoitusten muhia aikansa, pisimmillään olen odottanut melkein vuoden ja sitten tehnyt tarjouksen 20 - 25 % pyyntiä alemmalla hinnalla. Yhden kämpän nappasin heti, koska hintapyyntö oli 20 % alempi kuin odotin.
Nyt en enää osta enempää, koska en tarvitse, enkä halua maksaa nykyisiä korkoja. Seuraan kyllä edelleen tarjontaa, koska jos tulisi hyvä saalis, niin sitä voisi miettiä lapselleni.
Sama täällä. Lisäksi se, että tällä hetkellä nykyistä asuntoa voi olla vaikea myydä kelvolliseen hintaan on erittäin merkittävä asuntokaupan este. Mitään alennushintaa en kuitenkaan potentiaaliselle kohteelle hae, enkä toisaalta ole valmis myymään omaanikaan alennuksella.