Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia nuoremmista miehistä.

Vierailija
01.04.2023 |

Tuli tilaisuus ja annoin mennä, tykkäsin. Nopea toimitus mutta sitäkin kiimaisempi. Tuntui hyvältä kun näki kuinka toinen nautti, luulin ettei tämän ikäinen enää kiinnosta ketään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaimosi siitä tuumasi ?

Vierailija
2/16 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaimosi siitä tuumasi ?

Naurahdin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäistä toosaa jannun piti lykkiä

tuliko sulta ensin

Vierailija
4/16 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt tuota naisten ajattelua, että tietyn ikäinen nainen ei kiinnosta ketään. Kyllä kiinnostaa, kaiken ikäiset aikuiset naiset, jos vaan kemiat kohtaavat.

t. mies

Vierailija
5/16 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroissa on tietty hohto ja "eksoottisuus".

Samaa pätee molemmin päin, vanhempi nainen tai mies.

Vierailija
6/16 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se vaan minullakin meni kun sain luvan kokeilla vierasta miestä.

Hyvin helposti se kävi,löytyi ravintola reissusta. En tiennyt miten piti käyttäytyä ,pelkäsin että torjutaan.

Oli helppo antautua tunteille ja kiima oli aivan älytön.

Nuoret miehet esittäytyivät eteenkin siinä että eivät olleet niin kännissä että olisi haitannut.

Vierailija
7/16 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu muutaman miehen kanssa ketkä on ollut 10-15 vuotta nuorempia. Kaksi laukaisi tosi pian. Kesti kai jotain kaksi minuuttia. Yksi kesti ehkä neljä minuuttia. Yksi tuli reisille eli ei yhtään kertaa sisälle.

Vierailija
8/16 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kesäsuhde 20 v miehen/pojan kanssa. Oli ihan mahdottoman innokas. En tiedä eikö ollut nuorempaa löytynyt vai kiihottiko vanhempi mutta kyllä kelpas

Vierailija
9/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on että kun nainen on yleensä miestä pari vuotta nuorempi, ilman jäävät nuoret miehet ja vanhat naiset. Älkää ujostelko, winwin!

Vierailija
10/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei hyviä kokemuksia. Seksi on tylsää ja suorittamista. Ei enää nuorempia mulle, kiitos.

Vierailija
11/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei hyviä kokemuksia. Seksi on tylsää ja suorittamista. Ei enää nuorempia mulle, kiitos.

Johtuiko se iästä?

Oliko edustavakin otos?

Vierailija
12/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuiko se iästä?

Oliko edustavakin otos?

No onhan minulla otosta muutenkin, koko seksielämäni ajalta. Olen nyt siis 42. Kokemus on se, että ihmiset kypsyvät iän myötä. Myös seksuaalisesti. Kyllä kaksikymppinen vaan on eri vaiheessa kuin nelikymppinen. Toki jotkut jämähtää kehityksessä, että ei ne numerot mitään takaa. Mutta noin yleisesti, kun puhutaan fiksuista ihmisistä, niin näin on.

Vierailija
13/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin daddy tykkää nuoremmista(kin) pojista(kin) ja aika montaa oon päässy opettamaankin. <3

Vierailija
14/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N60 kirjoitti:

Minulla oli kesäsuhde 20 v miehen/pojan kanssa. Oli ihan mahdottoman innokas. En tiedä eikö ollut nuorempaa löytynyt vai kiihottiko vanhempi mutta kyllä kelpas

Mistä tuo homma teillä lähti?? Minulla oli 25 vuotiaana leikkisuhde 45v naisen kanssa ja olen aina tykännyt vanhemmista naisista. Usein kiihottaa vanhemman naisen kanssa seksi etukäteen jo enemmän jolloin tulee nopeammin ja joskus joutunut pysäyttämään työntelynkin kun tuntunut liian hyvältä. Minkäs teet kun vanhemmat kiihottaa :3

M30

Vierailija
15/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se vaan minullakin meni kun sain luvan kokeilla vierasta miestä.

Hyvin helposti se kävi,löytyi ravintola reissusta. En tiennyt miten piti käyttäytyä ,pelkäsin että torjutaan.

Oli helppo antautua tunteille ja kiima oli aivan älytön.

Nuoret miehet esittäytyivät eteenkin siinä että eivät olleet niin kännissä että olisi haitannut.

Sait siis kahta nuorta miestä peräjälkeen??

Vierailija
16/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N60 kirjoitti:

Mistä tuo homma teillä lähti?? Minulla oli 25 vuotiaana leikkisuhde 45v naisen kanssa ja olen aina tykännyt vanhemmista naisista. Usein kiihottaa vanhemman naisen kanssa seksi etukäteen jo enemmän jolloin tulee nopeammin ja joskus joutunut pysäyttämään työntelynkin kun tuntunut liian hyvältä. Minkäs teet kun vanhemmat kiihottaa :3

M30

Moi, olen sinkku 50v😉😘...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi