Alushousujen lahkeen kuminauhat liian kireät
Painaa nivusiin. Osti 3 kpl uusia, oli kalliitakin ja malli osoittautui huonoksi.mitä voin tehdä? Voiko niitä isontaa? On hankala löytää sopivankokoisia alushousuja, lantioita ja mahaa löytyy.
Kommentit (24)
Niitä voi heikentää varovasti kuumalla silitysraudalla. Joudun monesti tekemään sen tanssiin tarkoitettujen sukkahousujen ylikireälle vyötärönauhalle. Varovasti silittäen, niin kuumalla raudalla, että se tuntuu juuri ja juuri jo tarttuvan liikuteltaessa. Venytä heti juuri silitettyä kohtaa. Toista useita kertoja tarvittaessa ja varo koskemasta silirtysraudalla muuta kohtaa kuin kuminauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole varmaan tällä vuosituhannella ollut alushousuja, joissa on vielä kuminauha! Saako sellaisia enää kaupasta? Vai onko sinun alushoususi jostain 80-luvulta?
Mitä ihmettä? Mulla on kaikissa alushousuissa kuminauhat. Lahkeissa ja vyötäröllä. Millaisia ovat kuminauhattomat pikkarit ja miten ne pysyvät jalassa?
Ne on itsessään joustavaa tekokuitua. Itse en pysty käyttämään.
Itse käytän isompaa kokoa alushousuissa kun on menkkaturvotusta ja muutoin sitten oman koon mukaan. Eli kahta kokoa ostan.
Miksi lahkeissa on kuminauhat, outoa. Onko kuminauhattomia. Saako kuminauhat ulos vai kiinteät. Tai sitten repii kuminauhan krakk ja leikkaa.