Onko kukaan eronnut pitkästä liitosta, koska puolison jatkuva seksin vonkaaminen ahdistaa?
Oliko se sen arvoista, tekisitkö saman uudelleen?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on hassua miten jostain tulee sisään ulos panemista heti kun omat halut loppuu. ennen sitä oli ihanaa rakastelua.
Kun nainen on saanut agendansa mukaiset asiat kuten avioliiton, lapset, talot sun muut niin miehestä tulee pelkkä kotiapulainen ja laskujen maksaja, ja nainen antaa mieluummin toosansa kasvaa horsmaa. Seksiä haluava mies joukkolynkataan häiriköivänä roistona näillä foorumeilla.
:D Häiriköivä roisto, apua.
Me ollaan oltu 9v yhdessä. Alkuun seksiä oli 5 kertaa päivässä, hiljalleen vähentynyt niin että 3-5 kertaa tulee viikossa. Joka päivä pussaillaan ja halaillaan, mies on ihana. Alkuun kriiseilin seksin vähenemisen vuoksi mutta arkemme on täyttynyt muusta ihanasta. Jos seksi jäisi kokonaan pois niin varmaan ero tulisi, koska se on meille molemmille tärkeää. Mun mielestä seki on nimenomaan se, mikä erottaa parisuhteen esim. Hyvästä ystävyyssuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Frigidit seksikammoiset miesvihaaja-tantat ovat aivan innoissaan näissä ketjuissa.
Mä olen kyllä puutteessa elävä nainen. Suhdetta kestänyt 24v ja nyt seksiä saa kerran kuussa. Mä panisin joka viikko 2-3 kertaa, oviksen aikaan kokoajan.
Mä oon nätti, hoikka ja huolehdin itsestäni. Mies alkoholisti(juo joka päivä)mahakas, ei huolehdi hygieniastaan, komea olis kyllä jos vähän panostaisi.
Tässäkö tää elämä lipuu ohi. Mulla on ollu 2 miehen kanssa seksiä. Toinen oli eka kerta ja toinen on aviomies. Haluisin kaikkee kokeilla ja hän haluaa vaan sitä perusjyystöä kerran kuussa sängyssä peiton alla pimeässä.
Erotakkaan ei viittis. Onneks ei ole lapsia.
Ehkä vähän off-topic, mutta minulla oli nuorena parisuhde, jossa jatkuvasti painostettiin seksiin, vaikka se oli minulle yleensä kivuliasta (koska en ollut kiihottunut). Siitä jäi jonkinlainen trauma.
Tänään kuuntelin podcastia, jossa prostituutioon pakotettu nainen kertoi, kuinka hän alkoi seksin aikana jonkinlaisena selviytymiskeinona ajattelemaan, mitä kotitöitä pitäisi tehdä sen jälkeen, kun seksi on saatu hoidettua, ja tajusin että itse tein tuolloin tuota samaa, jotta en joutuisi olemaan läsnä tilanteessa, jossa kehoani käytetään miehen tyydytykseen.
Asian tajuaminen nyt vuosia myöhemmin jotenkin pysäytti. En enää ikinä halua tilanteeseen, jossa joudun harrastamaan seksiä vasten tahtoani (raiskaushan se on), ja olen onnekas, että minulla on nyt mies, joka haluaa tehdä minulle hyvää ja saada minut nauttimaan, muttei painosta seksiin, jos en sitä halua.
Jotenkin jännä, miten niin eri libidoilla varustetut ihmiset päätyy yhteen. Toinen haluaa koko ajan ja toinen ei juuri koskaan. Ehkä tätä asiaa ei mietitä vastarakastuneena, mutta kannattaisi kyllä. Keskustelkaa tarpeistanne enemmän ennen syvää sitoutumista. Välttyy monelta sydänsurulta ja pahalta ololta, toinen jatkuvalta torjutuksi tulemiselta (joka myös tuntuu kamalalta) ja toinen painostukselta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sitä ajattelee helposti, että on ainoa "outo", mutta enpä näemmä olekaan! Haaveilen suhteesta, jossa voitaisiin vain olla rennosti, käydä pitkä keskusteluita ja nukkua kylki kyljessä ilman jatkuvaa painetta seksiin. Minulle seksi ei tärkeysjärjestyksessä yllä edes 20 elämäni tärkeimmän asian listalle.
ap
Ja että voisi koskettaa, hyväilläkin, ilman että siitä automaattisesti seurauksena olisi koko skaalan läpi vieminen, yhdyntään asti. Mutta jos mies on niin yliherkkä, ettei tällainen käy, niin sitä kyllä rupeaa välttelemään sitä kosketustakin. Kun seksi ainakin jo vanhemmalla iällä vie voimia, eikä sitä virettä oikein enää löydy. Nuorenahan sitä oli vielä haluja vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A seksuaalinen suhde olisi unelma. Harmi ettei sellaista tulisi varmasti koskaan vastaan koska olen nainen ja hetero.
Miksi kukaan viriili mies tulisi sohvallesi makaamaan a-seksuaaliseen suhteeseen?
Vanhainkodissa voi sitten katsella telkkua vierekkäin samassa TV-salissa.
Voisin 150e / h makailla sohvalla ja leikkiä a-seksuaalista aviomiestä. Jopa kokata välillä ja jutella samaan rahaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jännä, miten niin eri libidoilla varustetut ihmiset päätyy yhteen. Toinen haluaa koko ajan ja toinen ei juuri koskaan. Ehkä tätä asiaa ei mietitä vastarakastuneena, mutta kannattaisi kyllä. Keskustelkaa tarpeistanne enemmän ennen syvää sitoutumista. Välttyy monelta sydänsurulta ja pahalta ololta, toinen jatkuvalta torjutuksi tulemiselta (joka myös tuntuu kamalalta) ja toinen painostukselta.
Ei se keskustelu etukäteen auta yhtään mitään jos toinen ei olekaan rehellinen. Sama ilmiö vanhempainvapaiden jaossa: etukäteen luvataan kyllä kuut taivaalta mutta todellisuudessa ei ole aikomustakaan toteuttaa. Se on surullisen kuuluisa ilmiö, ettei papin aamenen (tai lasten tai talon) jälkeen yhtäkkiä enää kiinnostakaan mikään seksuaalinen kun toisen on saanut jallitettua. Kyllä minullekin mies suhteen alussa sanoi seksin olevan tärkeää ja sitä olikin aina naimisiinmenoon asti. Sitten mies päätti ettei enää tarvi esittää, riittää kerta vuoteen :)
Vierailija kirjoitti:
No ei meillä tämmöstä alussa ollu, todellakaan. Peitto heilu ahkeraan ensimmäiset 10v, siitä pikkuhiljaa hiipuen. Ja miehen "toiveesta" 64/68
Olen lopettanut pitkän suhteen joo, koska alkoi ahdistaa jatkuva seksin vonkaaminen. Pitäköön toosansa.
Mulle voisi lähettää miehet, joita kiinnostaa seksi parisuhteessa.
Erosin edellisestä, koska tuntui, että olin hänelle kuin huonekalu. Seksiä ei ollut edes joka vuosi, vuosia siis meni niin. Jos asiat olisi muuten olleet erittäin hyvin, olisin voinut jäädä pitemmäksikin aikaa.
Seksi on mun mielestä parisuhteen liima. Hyvässä suhteessa se pysyy ja paranee ja tekee hyvää. Tämä siis minun mielipiteeni, kukin tekee niin kuin tykkää. Itse olen mieluummin kokonaan ilman ja yksin kuin kylmän miehen kanssa. Aviliittoni oli seksin suhteen köyhintä aikaa elämässäni, mistä olen pahoillani. Silloin tuntui, etten kelpaa naisena miehille. Asia onneksi korjaantui eron jälkeen, vaikkei lopulta ketään parisuhteeseen sopivaa jäänyt vierelle. Viime vuosina elämässä on kuitenkin ollut seksiä ja rakkauttakin enemmän kuin ennen.
Nimim. nainen 53 v.
Miksi miehet vonkaa naisia, jotka ei välitä seksistä ja haluavat parisuhteen sellaisten kanssa?
Seksipositiivinen nainen ei ole "vaimomateriaalia"... Sitä saa, mitä tilaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet vonkaa naisia, jotka ei välitä seksistä ja haluavat parisuhteen sellaisten kanssa?
miehet haluaa seksipositiivisen naisen, ei ympäriinsä panevaa naista.
Minä inhoan seksiä mieheni kanssa. Onneksi sitä tapahtuu max.
1-2 kertaa viikossa, pari minuuttia kerrallaan. Sen kestän. Ei järkeä erota, kun on omakotitalo, kaunis puutarha, jota olen laittanut vuosien ajan. Kyllä sitä yhden kerran viikossa sietää nylkytystä, kun saa elää kauniissa paikassa, eikä ole taloushuolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehet haluaa seksipositiivisen naisen, ei ympäriinsä panevaa naista.
Miten tämä liittyy edelliseen tai minuun tai mihinkään?
Olen em. seksiä rakastava, seksipositiivinen, yhdrn miehen nainen. Koska en ole löytänyt kaltaistani, olen yksin ja ilman seksiä. Tosin erosta on noin 2 kk. Mies halusi tavata muitakin, vaikkei itse jaksanut/ehtinyt mitään kovinkaan usein, viettää joka toisen viikon lastensa kanssa ja oli melko ilkeä. Paremman puutteessa siis ilman.
Vierailija kirjoitti:
Minä inhoan seksiä mieheni kanssa. Onneksi sitä tapahtuu max.
1-2 kertaa viikossa, pari minuuttia kerrallaan. Sen kestän. Ei järkeä erota, kun on omakotitalo, kaunis puutarha, jota olen laittanut vuosien ajan. Kyllä sitä yhden kerran viikossa sietää nylkytystä, kun saa elää kauniissa paikassa, eikä ole taloushuolia.
Ajatteletko sen parin minuutin sietämisen ja paikallaan makaamisen aikana puutarhahommia vaiko kauppalistaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei erottu, mutta miehellä lupa käydä tyydyttämänsä loputtomat seksitarpeensa muualla.
Muuten on rakkautta ja kaikki hyvin, mutta minua oksettaa ajatuskin seksistä nykyään ja jatkuva vihjailu, vonkaus ja mököttäminen vaan lisäsi inhoa.
Toistaiseksi tämä on toiminut.
Kertooko mies, missä on käynyt ja mitä on tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sitä ajattelee helposti, että on ainoa "outo", mutta enpä näemmä olekaan! Haaveilen suhteesta, jossa voitaisiin vain olla rennosti, käydä pitkä keskusteluita ja nukkua kylki kyljessä ilman jatkuvaa painetta seksiin. Minulle seksi ei tärkeysjärjestyksessä yllä edes 20 elämäni tärkeimmän asian listalle.
ap
Ja että voisi koskettaa, hyväilläkin, ilman että siitä automaattisesti seurauksena olisi koko skaalan läpi vieminen, yhdyntään asti. Mutta jos mies on niin yliherkkä, ettei tällainen käy, niin sitä kyllä rupeaa välttelemään sitä kosketustakin. Kun seksi ainakin jo vanhemmalla iällä vie voimia, eikä sitä virettä oikein enää löydy. Nuorenahan sitä oli vielä haluja vaikka kuinka.
Minkähän ikäisistä mahdat puhua? Itse yli 50 eikä seksi kyllä mitään voimia vie, päinvastoin. Olo on hyvä ja energinen seksin jälkeen. Ja haluja löytyy paljonkin (olen nainen) ja keksitään miehen kanssa kaikenlaista kivaa lisämaustetta.
Toki jos yli 7-kymppisistä puhutaan niin sitten saattaa jo ottaa voimille välillä. En kuitenkaan haluaisi ajatella, että seksi loppuisi kokonaan missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minkähän ikäisistä mahdat puhua? Itse yli 50 eikä seksi kyllä mitään voimia vie, päinvastoin. Olo on hyvä ja energinen seksin jälkeen. Ja haluja löytyy paljonkin (olen nainen) ja keksitään miehen kanssa kaikenlaista kivaa lisämaustetta.
Toki jos yli 7-kymppisistä puhutaan niin sitten saattaa jo ottaa voimille välillä. En kuitenkaan haluaisi ajatella, että seksi loppuisi kokonaan missään vaiheessa.
Itte 54, eikä käy voimille
Onneksi nykyään on maksullisia palveluntarjoajia pilvin pimein, Justiina voi pihdata kotona jalat tiukasti ristissä kaikessa rauhassa sillä aikaa kun ukko käy nautiskelemassa nuoren kiinteän opiskelijaneidon kiinteästä vartalosta ja tiukoista rei'istä.