Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä yrittää leikkiä mun tunteilla taas

Vierailija
01.04.2023 |

Väittää rakastavansa edelleen ja yrittäneen päästä musta yli käyttämällä muita hyväkseen ja kuinka kukaan ei ole ottanut mun paikkaa.
Hän eristi mut meidän yhteisistä kavereista, jotka onneksi ottivat mut takaisin porukkaan ja loppujen lopuksi sai mut niin huonoon kuntoon, että lopetin syömisen kokonaan kahdeksi viikoksi ja aloin viiltelemään ja polttamaan itseäni sytkällä. Aloin myös saamaan paniikkikohtauksen ja edelleen olen jatkuvasti ahdistunut.
Apua en saa, joten poltan pilveä pahimpiin ahdistus kohtauksiin tai herättääkseni ruokahalun. Työni pystyn onneksi hoitamaan kunnolla.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä että MIKSI sinä ap annat sen exän olla yhteydessä sinuun?

Laita blokkiin se

En kokenut tarpeelliseksi blokata kun emme olleet marraskuun jälkeen tekemisissä. Nyt kuuntelen mielenkiinnolla mitä valheita hän nyt suoltaa.

Ap

Se että sinulla ylipäätään on mikään viestikanava auki hänen suuntaansa pitää sinua alitajuisesti hänen vaikutusvaltansa alaisena. Vain blokkaamalla tyypin aivan kokonaan elämästäsi pystyt kasvamaan rauhassa yli hänestä, eikä sinun tarvitse jännityksellä odottaa että mitähän tuo seuraavaksi keksii. Vapauta ajatuksesi ja energiasi oman elämäsi käyttöön!

Ymmärrän häntä, jos hän haluaa ensin kuulla pari valetta. Mutta koska ap:n vointi on niin huono niin idea ei ole kovin hyvä. Yksikin päivä miehen kanssa viestittelyä, voi heikentää ap:n olon todella radikaalisti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla