Exä yrittää leikkiä mun tunteilla taas
Väittää rakastavansa edelleen ja yrittäneen päästä musta yli käyttämällä muita hyväkseen ja kuinka kukaan ei ole ottanut mun paikkaa.
Hän eristi mut meidän yhteisistä kavereista, jotka onneksi ottivat mut takaisin porukkaan ja loppujen lopuksi sai mut niin huonoon kuntoon, että lopetin syömisen kokonaan kahdeksi viikoksi ja aloin viiltelemään ja polttamaan itseäni sytkällä. Aloin myös saamaan paniikkikohtauksen ja edelleen olen jatkuvasti ahdistunut.
Apua en saa, joten poltan pilveä pahimpiin ahdistus kohtauksiin tai herättääkseni ruokahalun. Työni pystyn onneksi hoitamaan kunnolla.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti pääset ko. tyypistä eroon kun estät hänet joka paikassa, puhelinnumeroa myöten. Näin jouduin itsekin tekemään kun liero yritti kerta toisensa jälkeen luikerrella takaisin ruusuisten lupauksien kera.
Ap.Ei voi estää,kun yhä omasta tahdosta roikkuu henkilössä!
Sama vika meinasi olla itselläni.
Tiesin että ex ei muutu ja tulee satuttamaan jatkossakin, vaikka muuta halusin uskoa. Puolin ja toisin oltiin yhteyksissä, mutta erään kerran vain estin hänet. Vaikeaa oli, mutta näin jälkeenpäin ei ole harmittanut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään olet tuntenut hänet ja kuinka kauan seurustelitte? Tapahtuiko marraskuuussa jotain erityistä? Ymmärrän, että tuossa vaiheessa haluat vielä nähdä jotain. Annoin itsekin narsistin tarinoida jotain, kun hän yritti käyttää minua uudelleen hyväkseen. Ihan vain vahvistaakseni itselleni, että hän todella on juuri sitä mitä olin kuvitellutkin, todellinen kieroileva kusipää. Mutta älä vaan lankea häneen uudelleen! Ja lopulta hänet kannattaa heivata elämästä kokonaan.
Olimme parhaita ystäviä 4 vuotta ennen kuin aloimme seurustelemaan. Marraskuussa hän sitten katosi täysin ja väitti yhteiselle ystävällemme, että olin sanonut hänelle "Drop dead"... Yhteinen ystävämme otti onneksi mun puolen, koska tietää etten ikinä valehtele ja onkin kuin isä mulle nykyään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään olet tuntenut hänet ja kuinka kauan seurustelitte? Tapahtuiko marraskuuussa jotain erityistä? Ymmärrän, että tuossa vaiheessa haluat vielä nähdä jotain. Annoin itsekin narsistin tarinoida jotain, kun hän yritti käyttää minua uudelleen hyväkseen. Ihan vain vahvistaakseni itselleni, että hän todella on juuri sitä mitä olin kuvitellutkin, todellinen kieroileva kusipää. Mutta älä vaan lankea häneen uudelleen! Ja lopulta hänet kannattaa heivata elämästä kokonaan.
Olimme parhaita ystäviä 4 vuotta ennen kuin aloimme seurustelemaan. Marraskuussa hän sitten katosi täysin ja väitti yhteiselle ystävällemme, että olin sanonut hänelle "Drop dead"... Yhteinen ystävämme otti onneksi mun puolen, koska tietää etten ikinä valehtele ja onkin kuin isä mulle nykyään.
Ap
Oletko jossain mielenterveyshoitosuhteessa? Kannattaisi miettiä sitä, että ei ole terveellistä etsiä isähahmoja partenereista tai ystävistä vaan hoitaa sen puolen ongelmia paremmalle tolalle. Sitten voi olla tasapainoisemmin ystävä- ja parisuhteissa tasapainoisempien ihmisten kanssa. Normaali ihminen ei halua ryhtyä toiselle vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae lääkäriltä rauhoittavia, hävitä sytkärit, huumeet ja veitset. Pyydä päästä terapiaan. Blokkaa mies elämästäsi lopullisesti. Jos jompi kumpi vanhemmistasi on sinua pahoinpitelevä tai ohittava, harkitse tarkkaan, voisitko jättää hänetkin, vähintään minimoi yhteys.
En ole satuttanut itseäni enää, mutta esimerkiksi rauhoittavat eivät toimi mun kohdalla, vaan mulla menee seuraavakin päivä vielä sumussa kun olen ottanut rauhoittavia. Tätä ei ole kannabiksen kanssa, enkä esimerkiksi edes juo alkoholia.
Olen monet lääkitykset käynyt läpi ja mikään ei toimi toivotulla lailla tai lääkitys on muuttanut mut agressiiviseksi.
ApVai johtuuko aggressio siitä, että alat nähdä asiat kuten pitäisi? Aggressio syntyy ihan terveestikin, kun on tarvetta laittaa vahvasti rajoja, eikä sitä ole vielä tehnyt. Vai aloitko vaan hyökkäillä viattomia kohtaan?
Kilahtelin pienistäkin asioista ja muutuin väkivaltaiseksi lääkityksen myötä. Olen kuitenkin normaalisti varautunut enkä päästä helposti ihmisiä lähelle, tämä exä oli kuitenkin vuosia mun paras ystävä.
En kuitenkaan luota häneen koska loppuvaiheessa seurustelua hän alkoi valehtelemaan ja jäi niistä jatkuvasti kiinni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOletko jossain mielenterveyshoitosuhteessa? Kannattaisi miettiä sitä, että ei ole terveellistä etsiä isähahmoja partenereista tai ystävistä vaan hoitaa sen puolen ongelmia paremmalle tolalle. Sitten voi olla tasapainoisemmin ystävä- ja parisuhteissa tasapainoisempien ihmisten kanssa. Normaali ihminen ei halua ryhtyä toiselle vanhemmaksi.
En ole hoitosuhteessa, mutta mulla on tunteiden säätelyn kanssa ongelmia.
En etsi isähahmoa, mutta ystäväni tuntee mua kohtaan isällisiä tunteita jostain syystä.
Ap
Voi voi. Jos päättää hakata päätään seinään niin kuhmujahan siitä tulee. Sinuna lopettaisin nuo pelleilyt ennen kuin se työpaikkakin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOletko jossain mielenterveyshoitosuhteessa? Kannattaisi miettiä sitä, että ei ole terveellistä etsiä isähahmoja partenereista tai ystävistä vaan hoitaa sen puolen ongelmia paremmalle tolalle. Sitten voi olla tasapainoisemmin ystävä- ja parisuhteissa tasapainoisempien ihmisten kanssa. Normaali ihminen ei halua ryhtyä toiselle vanhemmaksi.
En ole hoitosuhteessa, mutta mulla on tunteiden säätelyn kanssa ongelmia.
En etsi isähahmoa, mutta ystäväni tuntee mua kohtaan isällisiä tunteita jostain syystä.
Ap
Hän vaistoaa, että sinä tarvitset isällistä tukea ja omien haavoittuvuuksiensa vuoksi (luultavaksi kasvanut hoivaajaksi huonoissa oloissa) hän tarjoaa sitä nyt sinulle. Suosittelen henkisen kasvun aloittamista heti, kun vaan olet siihen valmis. Self helpillä ja motivaatiollakin pääsee pitkälle.
Kilahtelu ja aggressio on mielestäni ihan normaalia reaktiota siihen, että elämä ei ole mukavaa ja keho ja alitajunta yrittää kertoa, että nyt pitäisi tehdä asioille jotain.
Voisitko tehdä niin, ettet pidä siihen leikkijään enää yhteyttä. Ei edes some. Puhelinestot. Vain se voi auttaa parantumista, muualla omassa elämässäsi. Kriisipuhelin, kriisikeskus? Tulee varmasti parempi aika. Ja kivempia ihmisiä. Et ole häneltä mitään vailla. Yritit ja odotit jo. Teit parhaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae lääkäriltä rauhoittavia, hävitä sytkärit, huumeet ja veitset. Pyydä päästä terapiaan. Blokkaa mies elämästäsi lopullisesti. Jos jompi kumpi vanhemmistasi on sinua pahoinpitelevä tai ohittava, harkitse tarkkaan, voisitko jättää hänetkin, vähintään minimoi yhteys.
En ole satuttanut itseäni enää, mutta esimerkiksi rauhoittavat eivät toimi mun kohdalla, vaan mulla menee seuraavakin päivä vielä sumussa kun olen ottanut rauhoittavia. Tätä ei ole kannabiksen kanssa, enkä esimerkiksi edes juo alkoholia.
Olen monet lääkitykset käynyt läpi ja mikään ei toimi toivotulla lailla tai lääkitys on muuttanut mut agressiiviseksi.
ApVai johtuuko aggressio siitä, että alat nähdä asiat kuten pitäisi? Aggressio syntyy ihan terveestikin, kun on tarvetta laittaa vahvasti rajoja, eikä sitä ole vielä tehnyt. Vai aloitko vaan hyökkäillä viattomia kohtaan?
Kilahtelin pienistäkin asioista ja muutuin väkivaltaiseksi lääkityksen myötä. Olen kuitenkin normaalisti varautunut enkä päästä helposti ihmisiä lähelle, tämä exä oli kuitenkin vuosia mun paras ystävä.
En kuitenkaan luota häneen koska loppuvaiheessa seurustelua hän alkoi valehtelemaan ja jäi niistä jatkuvasti kiinni.
Ap
Jos olette olleet tiiviisti yhdessä sen 4 vuotta, hän on vaikuttanut mielenterveyteesi koko ajan, olitte pariskunta tai ette. Myös samaa sukupuolta oleva narsistiystävä voi sairastuttaa ja tekee olon huonoksi, vaikka siitä on todella vaikea saada kiinni mistään että mistä se epämääräinen paha olo tulee.
Narsistin uhri käyttäytyy kuin epävakaa, jos on jumissa suhteessa. Narsisti tuhoaa itsetunnon riepottamalla ja väsyttämällä uhria kuin valkohai. Välillä ylistää, sitten alistaa, johon väsynyt uhri reagoi toivon mentyä joko raivolla tai itsetuhoisilla puuskilla. Sumuttaa ja kieroilee valheiden verkkoonsa niin, ettei uhri voi enää luottaa omaan arvostelukykyynsä, eikä jätä rauhaan. Kostaa vuosienkin päästä.
Ainoa terve ratkaisu on blokata narsisti ulos elämästään. Usko pois, mielesi alkaa sen jälkeen tasoitettua, kun pääset jatkuvan henkisen pahoinpitelyn aiheuttamasta stressireaktiosta eroon.
Millaisia naissuhteita miehellä oli niiden neljän vuoden aikana vai pimittikö hän ne sinulta?
Olin hetken tuollaisen miehen kanssa. Hän yritti pitää minut piilossa naispuolisilta ystäviltään. Jälkikäteen sain kuulla, että hän on myös aina välillä aloittanut suhteen jonkun tuttunsa tai ystävänsä kanssa. Nämä painajaismaiset suhteet kestävät vain pienen hetken ja sen jälkeen se tuttavuus tai ystävyys on historiaa. Tai siis kaava menee niin, että mies ghostaa. Sitten hän pyrkii tulemaan kakkoskierrokselle. Sitten hän ghostaa taas. Ja lopulta yrittää saada tuon kovia kokeneen ihmisen takaisin siihen alkuperäiseen positioonsa tuttavaksi tai ystäväksi. Kieltäydyin kunniasta ja blokkasin hänet elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia naissuhteita miehellä oli niiden neljän vuoden aikana vai pimittikö hän ne sinulta?
Hänellä oli pari pidempää suhdetta kuten myös minulla. Ei pimittänyt minua exiltään, eikä pimittänyt edellisiä suhteitaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli pari pidempää suhdetta kuten myös minulla. Ei pimittänyt minua exiltään, eikä pimittänyt edellisiä suhteitaan.
Ap
Voiko olla ollut jotain panoja, hoitoja tms, joista et ole tiennyt mitään?
Nyt on pakko kysyä että MIKSI sinä ap annat sen exän olla yhteydessä sinuun?
Laita blokkiin se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVoiko olla ollut jotain panoja, hoitoja tms, joista et ole tiennyt mitään?
Tiesimme myös toistemme painot ja muut hoidot 😅 tiesin vähän turhankin yksityiskohtaisesti hänen touhunsa, eikä siinä mitään kun oli sinkkuna.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laita blokkiin se
En kokenut tarpeelliseksi blokata kun emme olleet marraskuun jälkeen tekemisissä. Nyt kuuntelen mielenkiinnolla mitä valheita hän nyt suoltaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVoiko olla ollut jotain panoja, hoitoja tms, joista et ole tiennyt mitään?
Tiesimme myös toistemme painot ja muut hoidot 😅 tiesin vähän turhankin yksityiskohtaisesti hänen touhunsa, eikä siinä mitään kun oli sinkkuna.
Ap
No siis tajunnet kai, että nyt olet yksi hoito niiden toisten joukossa ja jos oli paskatemppuja niin nyt ne kohdistuvat sinuun itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita blokkiin seEn kokenut tarpeelliseksi blokata kun emme olleet marraskuun jälkeen tekemisissä. Nyt kuuntelen mielenkiinnolla mitä valheita hän nyt suoltaa.
Ap
Se että sinulla ylipäätään on mikään viestikanava auki hänen suuntaansa pitää sinua alitajuisesti hänen vaikutusvaltansa alaisena. Vain blokkaamalla tyypin aivan kokonaan elämästäsi pystyt kasvamaan rauhassa yli hänestä, eikä sinun tarvitse jännityksellä odottaa että mitähän tuo seuraavaksi keksii. Vapauta ajatuksesi ja energiasi oman elämäsi käyttöön!
Ap.Ei voi estää,kun yhä omasta tahdosta roikkuu henkilössä!