Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkuisten kuumeilupino

27.08.2008 |

Tipahdin tuolta toukotoiveista, enkä löytänyt kesäkuun toiveilijoita, joten aloitan tässä nyt sellaisen. Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat toiveilijat mukaan pinoon.

*helene kp.1/24-28*

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta ennestään iältään 11, 9 ja 6 vuotiaat ja nyt iltatähti toiveissa. Toukokuussa poistettu hormonikierukka ja nyt vaan sitten odotellaan. Edelliset raskaudet alkaneet ennemmin kuin osaa kuvitellakkaan, eli tällainen odottamisen odottaminen on uutta, tosin ikääkin on edellisestä tullut.

Onko muilla kokemuksia hormonikierukan jälkeen raskaaksi tulosta, toisin sanoen hidastaako edeltävä kierukan käyttö raskaaksi tulemista.

Vierailija
22/42 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pk-seudulla ainakin sataa vettä, tylsää... Ei syksyssä mitään vikaa ole, kunhan ei aina sataisi.

Hienoa että helene26 oli saanut ovistesteihin viivaa! Ainakin jotain tapahtuu! Mä en ole ikinä noita ovistestejä kokeillut, vähän kieltämättä tekisi mieli kokeilla, mutta ehkä en nyt ihan vielä...

Nyt taitaa olla menossa kp12, mutta jos mitään menkkoja tossa välissä ei oikeesti ollutkaan, niin sitten en edes uskalla ajatella mikä kp olis menossa... ehkä kp50 paikkeilla. No, mä nyt olen päättänyt että kyllä se niukka tuhru oli mun menkat:)

Napsukka kp12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuli nyt hutikierto meikäkuumeilijalle :( Ovistestiin ei ole viiva vahvistunut lainkaan, että kyllä tässä nyt alkaa olla varma ettei ainakaan tässä kierrossa ovista olekaan. Oisko sittenkin ne alamahakivut mistä kiertojen puolivälissä kärsin, niitä oviskipuja, koska tää pitäisi paikkaansa, kun tässä kierrossa kipuja ei ole ollut ja tuo ovistestikin sitten negaa koko ajan?? Tai sitten nekin kivut jotain ihan muuta, eikä ovista ole liki koskaan..Aika masentavaa, mieli on maassa kun tuntuu että turhaan tässä kaikkensa taas tehnyt, kun perhanan ovis jää välistä kokonaan. Pitäisi saada jonkinlainen off-nappula koko asian ajattelemiseen, ihan liikaa (noin 90% päivästä..) on mielessä tämä vauvanyritysasia :(

Toivottavasti teille muille kuumeilijoille ovikset tulee ajallaan, mä taidan sitten parin viikon päästä aloittaa jo heinäkuisten pinoa...

*helene masiksessa kp.14/24-28*

Vierailija
24/42 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa vaan kaikille.. elokuussa pillerit jätin pois ja nyt sitten on ensimmäistä kertaa alettu yrittämään esikoista.. :)

Vierailija
25/42 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa pillerit jätetty poissa ja menkat loppu eilen. Joten nyt sitten toivotaan ja aletaan yrittämään esikoista.

Vierailija
26/42 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadepilvi: ollaan siis samassa veneessä tosin mulla loppu vähä reilu viikko sit. toivotaan et tärppäis jo ekalla yrityksellä :):)

Vierailija
27/42 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudunpa minäkin tänne, vaikka taitaa tuo kesäkuu olla ehkä jo haaveissa liian aikaisin. Laskurin mukaan tärppiaika ois 11-15 ja mies tulee reissusta vasta 19. päivä. Jos sitten seuraavassa kierrossa jo vaikka tärppäisi :)

Vierailija
28/42 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti alkanut tulla porukkaa tänne kesäkuisiin, tervetuloa uusille kesäkuisille! Lisääkin sopii, tulkaas mukaan kuumeilujoukkoon vain :)

Mulla sitten eilen illalla alkoi ne alavatsakivut, aivan yllättäen, ja kumma kyllä juimi vasenta munasarjaa, kun AINA juimii tuota oikeaa puolta. Pieni toivo heräsi että ovis olisi illan tai yön aikana tapahtunut, mutta enpä uskalla toiveitani herättää, kun ne ovistestitkin oli negoja kaikki, tosin viimeisenhän tein tiistaina, mutta eipä siihen juuri haamua suurempaa viivaa tullut :( Mutta onhan se toki mahdollista että oviksen heitti, jos näin on, niin kiertohan piteni sitten peräti 29 päivään kun meni todennäköisimmin yön puolelle irtoaminen. Pupuilua oli eilen aamupäivällä, joten en uskalla toivoa senkään puolesta, jos väliä pupuilusta mahdolliseen ovikseen tuli peräti 15-17 tuntia. Kuopuskin kun saatiin lopulta yk.7 kun meni ajoitus aivan nappiin, väli pupuilusta ovikseen oli vain 7-8 tuntia. Tai sinnepäin, enhän minä voi varma olla milloin se irtoaminen lopulta tapahtuu :D

Mutta nyt vaan odotellaan pari viikkoa jotta menkat taas alkaa ja päästään uuteen kiertoon. Kyllä tämä saa hiukan jäädä taka-alalle koko yrittely, eihän tätä kestä kuukausikaupalla muuten selväjärkisenä..

*helene kp.16/24-28*

Vierailija
29/42 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan kesäkuun toivelistalle. Minulla on 5-v. poika aikaisemmasta liitosta, ja nyt toiveissa on vauva ensi vuodelle. Pillerit jätettiin pois kolmisen viikkoa sitten, nyt kiertopäivä 14. menossa. Mahdollinen la tämän kierron aikana siis kesäkuun alkupuolella... Mahdollista kierron pituutta on vaikea arvioida näin ekassa kierrossa pillereitten jälkeen.

Toivotaan paljon plussia tänne kesäkuisiin!

Vierailija
30/42 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nanakuu tosiaan ollaan samassa veneessä :D Jaksais vaan odotella, että tärppäis :) Tämä vauvakuume kun veinaa olla koko ajan päällimäisenä mielessä, vaikka koitan olla välillä etten ajattelisi koko asiaa :D Mutta itse ainakin nautin tästä haaveilusta ja onneksi sitä voi vähän lieventää tänne palstalle, eikä ukon tarvi kuunnella kaikkia vauva höpinöitä :D

Toivotaan että saatais kesäkuulle monta sulosta vauvaa :)

Vierailija
31/42 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös uusi kuumeilija hyppää kelkkaan. Kuukautiset alkoi eilen ja kyllä meinasi tulla itku silmään :( Tosin melko utopistista edes olettaa tärppiä kun kierukka on poistettu alle kuukausi sitten! Meillä esikoinen reilu 2-vuotias ja sekä minulla että miehellä hurja vauvakuume.

Ensimmäinen lapsi sai alkunsa "tosta vaan", heti pillereiden poisjättämisen jälkeen vaikka silloin ei edes kiirettä, tulee jos on tullakseen-meiningillä. Nyt kun sitten se palava halu saada toinen lapsi niin sittenhän ei enää käykään niin helposti. Tosin eipä tässä vaiheessa auta valittaa, toisethan "tekee" lasta monta vuotta. Ei muuta kun peukut pystyyn meidän kaikkien puolesta! :)

Vierailija
32/42 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseni pinoudun minäkin, toista yritetään ja kolmas yrityskierto aluillaan. Kp 3/37 (?) tai siis kierrot on tosi epäsäännölliset ja viimeksi tuon 37 päivää. Esikoinen on kaksivuotias. Ja nyt mulle on tullut vauvakuume, tähän asti sitä ei ole niin ollut. Mut ihana haaveilla taas vauvasta :)

Vierailija
33/42 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp 16/28 ja luultavasti ovisaika,sellaiset tunnot ovat juuri nyt.

Tervetuloa kaikille uusille. Mun kirjoittelu on jäänyt taka alalle, kun ei ole ollut mitään raportoitavaa.Jospa nyt sitä raportoitavaa olkaa olla.

Vierailija
34/42 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mul on kans ihan sama juttu.. ajattelin just et voisin opetella kutomaan jos se veis ajatuksia muualle ku neulois pieniä vaatteita :) pitäs vaan koittaa ajatella muuta et aika menis nopeesti..

Vierailija
35/42 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä tuntui taas tuttu alavatsakipu ja toivonkipinä syttyi, liekö ollut oviskipuilua. Hormonitoiminta siis heräilemässä hormonikierukan jälkeen?

Nyt siis menossa yk 5 ja jos tuo nyt ovista oli pitäisi ajoituksen oleman ainakin kohdallaan. Voi kun nyt tärppäisi. Tikuttamaan en ainakaan vielä halua oviksia ruveta, menee pian into koko touhuun, kun nytkin välillä tulee "ei se kukko käskien laula" kommentteja, kun koettaa miestä hommiin houkutella ajoituksen mukaan.

No nyt ei voi muuta kuin toivoa ja odottaa...

Helmiina73 kp15/28 - 29

Vierailija
36/42 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miten ihmeessä voitte tuntea oviksen melkeinpä tunnilleen?! En o ikinä sellaista bongannut. Sillä mielenkiinnosta tilasinkin tikkuja, mutta penteleet eivät tulleet perille! Siis maksoin jo ja lähettivät mutta posti hukkasi? Laittoivat uudet tulemaan ja niitä odotellessa... Mutta siis jotain vatsakipujako on ja vissiin vois limoista kans jotain päätellä? Itse huomaan sen, että jossain puolen kuun paikkeilla päättyy ns. kuivakausi ja alkaa valkovuoto jota kestää menkkoihin asti. Näin mulla.

Teille, jotka esikoista kuumeilette niin tehkää ihmeessä käsitöitä! Meinaan sitten tokaa tehdessä se on nihkeämpää, kun oma aika on kortilla! Muistan itse kuinka kiva oli kutoa villapaitaa mahassa potkivalle esikoiselle :) On siinä ekassa raskaudessa jotain ainutlaatuista. Kaikki niin uutta ja ihmeellistä. Tokaan ehkä lähtee jo enemmän rutiinilla, mutta se taas voi antaa vapautta nauttia enemmän ja mä ainakin ymmärrän nyt (toisin kuin ekan kohdalla) että siellä vatsassa tosiaan on oikea vauva :) Ei sitä ekan kohdalla voi tajuta, sitä konkreettisuutta. Kaikki realisoitui vasta synnytyksessä. Nyt kun on jo äiti niin siihen ei tartte enää kasvaa. Mitäs ajatuksia teillä muilla?

Päiviä laskiessa! Peukut pystyssä teille joilla puolikuu menossa!

Sampan äiti kp 9 / 27-32

Vierailija
37/42 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten jännä tuo "ei ukko käskien laula" :) Kun meillä on kans vähän noin. Ei sitä kuulema lapsentekoa siinä halua ajatella. Ja vaikka kerrankin sais päivittäin tai joka toinen pv (mikä meille ois paljon) niin ei kelpaa! Menee kuulema pakkopullaksi. No, voihan se olla, mutta ittelleni se ois aika sama, kunhan hedelmälliset päivät tulis hyödynnettyä. Eihän se oo ku muutama päivä, himmailee sit muulloin.

Vierailija
38/42 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut mies kipeänä ja sen takia peiton heilutus on jäänyt vähän vähemmälle. Ovis oli ja meni, joten saa ihan jännäilemättä noita menkkoja jäädä odottelemaan.

Katseet kohti seuraavaa kiertoa siis. Seuraavassa kierrossa saatan vielä nipin napin pysyä kesäkuisissa. Katselin tuolla laskurilla, että la ois joko kesäkuun vika tai heinäkuun eka päivä.

Tsemppiä kaikille tähän kiertoon!

Kaisa 17/27 yk.2

Vierailija
39/42 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään neuloa kovasti, ja kieltämättä on tullu villavaatteita kovasti neulottua :D Vieläkun sais niille käyttöä :) Neulominen on kyllä rauhoittavaa ja mukavaa ajanvietettä.. Lasten vaatteissa ei mene edes kovin kauan ku ne ovat sen verran pienempiä :)

Vierailija
40/42 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt eka yritys menossa kolmannelle. Toinen lapsemme syntyi heinäkuussa 08, mutta menehtyi 12 tunnin jälkeen. Nyt on sitten jälkitarkastuksessa käyty ja lääkäriltä "saatu lupa" ja hieman potkuakin takapuolelle, että jos yhtään siltä tuntuu niin eikun uutta yrittämään.

Ja siltähän tuntuu. Nyt menossa kp 10/21-37 ja ihan "luomuna" yritetään eli parasta ruveta hommiin :)