Haamuplussasta
Kuukautiset on 6 päivää myöhässä ja tänään testasin haamun, siis aivan hailakka harmaa testiviiva. Mitä tämä voisi tarkoittaa, eikö tässä vaiheessa pitäisi jo aivan selvä plussa näkyä? Voisiko tämä olla kemiallinen raskaus tms.?
Kommentit (3)
Onnittelen jo valmiiksi raskautesi johdosta. Se miksi ei viiva vielä näkynyt selkeesti on se että (raskaus) hormoonia ei ole vielä kertynyt riirävästi. En muista hormoonin nimeä. itse olen nyt rv 24+2
Mulla sama tilanne - haamuviiva näkyy!
Olen jo aiemminkin kirjoitellut tänne ja kertonut jännittäväni uutta yritystä pikku kakkoselle. Nyt testit näyttävät kahta viivaa( + viiva ei ole kovin vahva, mutta selvempi kuin pari päivää sitten), mutta en uskalla vielä oikein asialla tuuletella... Kuitenkin ajatus jo hieman lämmittää. Ensi viikolla testaan/käyn terveyskeskuksessa katsastamassa tilanteen.
...ja testaa sitten uudestaan. Mulla tuli 17 päivää hedelmöittymisestä hento viiva, joka sitten vahvistui päivä päivältä. Kysyin asiasta hoitajalta, joka sanoi, että hentokin viiva on aina merkki raskaudesta. Onnea matkaan, pidän peukkuja että asia on niin:)