Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club-30 viikkoon 6

06.02.2006 |

Hei vaan naiset!

Mitä minun silmäni näkevät, ei pinoa tälle aamulle!?! Täytyy sit ite aloittaa kun mulla on koko viikko aikaa palstailla täällä teidän kanssa;)

Ihana auringonpaiste täällä länsijaoksessa, aamulla oli -25 pakkasta mutta aurinko lämmittää ihanasti jo ilmaa. Auringossa on vain yksi huono puoli, loman sain aloittaa siivoamalla=( Hitto miten meillä voi olla näin paskasta vaikka joka viikko siivotaan??? WC:n pesin ensimmäisenä kun aurinko mukavasti suuntasi säteensä pöntön taakse, voitte kuvitella sitä pölymäärää........

Kiitokset kaikille ihanille ihmisille peukutuksista ja tsempityksistä=) Tuntui niin hyvälle lukea niitä.

Helmin oireet kuulostaa lupaavalta, pidähän meidät ajan tasalla!!! Sehän on jo pp12! Ja tosiaankin ollaa oulun VL:ssa hoidossa tai osittain siellä, punktiot ja siirrot tehdään siellä, muuten täällä omalla paikkakunnalla.

Oikein mukavaa viikon alkua kaikille!

T: Waimo

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä roikutaan, ei kauheasti uutta päivitettävää sitten eilisen (kp 20/25-28, ja luomuihmeisiin ei meillä enää uskota). Mutta kun lupasin Waimolle että hengessä mukana ollaan, niin tottahan täytyi tulla tervehtimään. Siivousintoa vain sinnepäin - jaa mistähän itselle saisi sitä samaa ainetta?!?

Kammottavan kylmä taaskin, lenkille tekisi mieli mutta ei kykene näin kylmällä. Kait on sisäliikuntaan kallistuttava.

Terkkuja kaikille ja iloista alkuviikkoa

Leia

Vierailija
2/28 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vissiin sitten uskalla itse aloittaa pinoa kun pelkään nin kovin unohtavani Club-30 -logon :-D No ei, päivällä vain tuntui olevan muuta tekoa sen verran että kerkiän vasta nyt raportoimaan. Vääntäydyin vihdoin labraan papaan ja HIVtestiin. HIVtesti tulee viikon sisällä, mutta papaa joutuu odottamaan n.kuukauden.

Tänä iltana menee naamaan viimeinen tero ja sitten seuraava vaihe onkin menkkojen odottelu. Pistelyitten aloittaminen onkin siis jo aika lähellä! Ehkä 10 pvän sisällä? En ole ehtinyt sitä kyllä spennailla ollenkaan kun olen jumiutunut miettimään että a)mahtaisko tulla vielä loppumetreillä luomuplussa ja b)lääkevaihto on valmis vasta reilun viikon päästä ja vahingoittaisko se sitten sikiötä. Siis jos siellä nyt jostain maailman oikusta jotain olisikin. Eli hyvin oon saanut IVF-jännäilyt pidettyä pois mielestä!

Waimon touhuilun kaltaista siivousintoa ei ole täälläkään, vaikka sitäkin oli pakko harrastaa osana viikonlopun biledraamaa. Mikä ihme näköalavessa teillä Waimo on jos pöntön taakse paistaa aurinko!? Vähänpä oon kade :-)

Apua nyt pitääkin juosta taas. Koliskoon nyt tämäkin luuranko kaapista: pakko päästä katsomaan Siskoni on noitaa. Eteläinen kirjeenvaihtaja päättää täältä tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihittelen täällä itsekseni.... Noh, kerrankin hyvällä tuulella, mahtaa mieskin olla tyytyväinen;) Siis jos jättää wc:n oven auki niin aurinko paistaa keittiön ikkunasta suoraan pöntön taakse lattialle (kuten huomaatte en ole aikoihin ollut päivällä kotona....) Ja täytyyhän mun valmistautua siihen pöntön halailuun;) (Meillä ei muuten koskaan oo ollut niin siistit pöntöt kuin sillon ko olin viimeks raskaana ja yökkäilin koko ajan! Jotain hyötyä siis siitäkin....) No niin, kuten huomaatte, mieliala on taas yltiöpositiivinen=)

Kattelin sitä yle teeman (jaahans, palosireeni *lue: koira ulvoo nukkuessaan*) lapsettomuusohjelmaa eilen ja mieleni tuli vain että eikö siellä pakasteta alkioita ollenkaan? Englannistako tuo ohjelma oli???

Noh, ja asiasta kuudenteentoista. Mikähän pp sitä passissa voisi aikaisintaan testata? Kertokaahan kokeneemmat??? Siis niin että olisi jotain luotettavaa tulosta odotettavissa... älkääkä sanoko että pp14 jälkeen=S Ja millonkahan ne menkat alkaa jos ovat alkaakseen lääkkeellisessä passissa? Kun ei munis oo irronnut niin odottaako ne lääkkeiden lopettamista?

Helin pistosten alottamista tuossa just mieteinkin ja niinhän sä olit tänne raportoinnu. Hyvä! Pian se tulee, mikä vko se nyt on mihin punktiota tähdätään?

Ja läntinen jaosto lopettaa hetkeksi tähän, hyvää yötä!

Vierailija
4/28 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys pohjoisjaostosta!

Helille tunnustus, sama lempiohjelma eli siskoni on noita, rohkenen sen nyt tänne myös kirjoittaa, yleensä sarjan katsojat taitavat olla " hieman" nuorempia.

Waimolla sitten piinalut menossa, kiva kiva ja Helillä alkamassa piikitykset, yes.

Oma napa, ivf:n odottelua, vielä yhdet menkat ja sitten seuraavasta sumuttelemaan.

Pakkasta jälleen 20 astetta, jää ulkoilu vähiin jälleen kerran.

Pitänee mennä jumppaan sitten tällä viikolla.

Punaviinin nauttiminen on jälleen aloitettu ja kyllä oli hyvää!!

Siivousinnosta ei tietoakaan täällä päin..

T:Minerva

Vierailija
5/28 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mukavaa tiistaita. Waimolle tsempitykset piinailuun ja Helmille myös peukut pystyssä. Helilläkin alkaa kohta piikitykset ja minervan ivf lähestyy kovaa vauhtia, täällähän tapahtuu paljon :)

Omalle navalle kuukuu odottelua, alkukiertoa mennään olisko kp 6. Parin viikon päästä saan tulokset (progesteroni ja miehen simpat) ja jos simpat ok, niin sitten varaamaan aikaa ssg:n ja tod.näk. clomit käyttöön, kun se nyt näyttäisi siltä, että noi munikset kaipaisi vähän lisäpotkua. Niin, siis alkukierron hormoonit oli ihan mallillaan, ultrassa ei tosin vielä kp 16 ollut ovulaatiosta tietoakaan (pari 9mm follikkelia), ja silti kierto oli 28 päivää? Eihän tollasella kierrolla voi raskautua? No ei auta kun odotella sen pari viikkoa, niin on taas vähän viisaampi.

Sitähän piti vielä sanoa, että ollaan Kättärillä tutkimuksissa ja ainakin tämä alku on mennyt tosi nopeasti (*koputtaa puuta*). Kuvittelin, että julkisella puolella ei mikään toimi vauhdilla, toivottavasti sama vauhti jatkuu. Vai mitä sanotte viisaammat, onko sitten itse hoitoja joutunut odottamaan sen puoli vuotta tai enemmän?

Pitäisi kyllä täälläkin ryhdistäytyä sen siivouksen kanssa, aurinko kun tosiaan paljastaa kaikki pölyt. Mutta kun olisi kivempaakin tekemistä :)

RoseMary

Vierailija
6/28 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se vaan edelleen odotan niitä menkkoja alkavaksi, menkkamaisia tuntemuksia (alasekäkipuja ja vatsanväänteitä) on ollut jo ainakin perjantaista lähtien, mutta ei muuta. Nyt alkaa kyllä harmittaa, kun en haluis että km ois sekoittanut mun normaalisti niin säännöllistä kiertoa. Toisaalta (oon niin hyvä aina spekuloimaan) tulihan sitä verta siinä km:n yhteydessä NIIN PALJON että onko siellä vielä mitään mikä ees vois vuotaa. =S

No jaa täytyy tänään soittaa lääkärille ja kysellä miten edetään, kun mulla piti olla uus jälkitarkastus menkkojen jälkeen ja aika oli varattu torstaille.

Mutta tämä nyt oli tälläkertaa vain tälläinen omanapainen kertaus, kun ehdin jo unohtaa mitä piti kommentoida. =)

Mutta palataan asiaan myöhemmin, nyt pitää taas mennä.

Vierailija
7/28 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosemary: jos ei ovulaatiota ole kp16 tietämillä ja kierto on 28 pvää niin se taitaa merkitä lyhyttä luteaalivaihetta. Olikohan se 9 päivää, mitä ainakin pitäisi se väli olla ovulaation ja kp1 välillä... ? Älä nyt tätä minään diagnoosina pidä kuitenkaan. Niinkuin itsekin sanoit niin hormonikokeiden tuloksethan kertoo aika paljon.

Minerva: mikä helpotus, etten olekaan yksin tämän Siskoni on noita -koukkuuntumisen kanssa! On meillä vaan sillai helppoa ettei koko ajan tarvi olla jotain demonia karkottamassa. Mutta nyt mun pitää orbata itseni takaisin töihin, heippa!!

Vierailija
8/28 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpas ihanaa, että muutkin uskaltavat tunnustaa Siskoni on noita -riippuvuutensa. Mulla menee maanantai ihan pilalle, jos en sitä näe... :) Charmed rulez!

-Osse ei vielä lähellekään 30 (melkein 2 vuotta uupuu... :))

Vierailija
9/28 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osborne: no tässähän täytyy melkein pistää pystyyn Charmed-clubi! (näyttääpä hienolta kirjoitettuna, eikö?) Siinä vois sitten keskustella esim että onko Leon miesroolikelailut kiinnostavia vai ei. Ja tää vois vaikka olla se Piper.

Niin ja ihan asiantynkääkin vielä vähän eli Waimo: tuota mun punktiota suunniteltiin viikolle 8. Epäilen kyllä myöhästyväni siitä. Jostain syystä en usko menkkojen alkavan ajallaan teroista huolimatta (joskus aiemmin kun ne oli kuvioissa, kesti vuodon tulo mun mielestä tosi kauan, vaikken kyllä tiedä onko sillä tässä merkitystä). Ehkä vähän toivonkin sitä, koska Niklaksella on lomaa vko 8 enkä haluaisi siinä vaiheessa ruveta tutustumaan uuteen lääkäriin... no mutta saa nähdä miten käy.

heli " koko ajan konetta rämppäämässä" 71

Vierailija
10/28 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltoja!

" kevyt" suklaakakku uunissa, tuli vain 200g voita ja 150g tummaa suklaata;) Hieman hyvää tiedossa=P

Ihana mies oli käynyt ostamassa mulle piinispunkkua. Annosteli 1/4 lasillista, sanoi että enempää ei anneta...

Rosemarylle: Me ollaan oltu koko ajan julkisella hoidossa ja olen ollut tyytyväinen palveluun. Nyt vähän häiritsee se, kun punktiot ja siirrot tehdään eri paikassa, koen olevani vähän heitteillä. Samaan kysymykseen tulee eri vastaukset molemmista paikoista. Olenkin sitten noudattanut sitä mikä omasta mielestä tuntuu paremmalta;)

Suvikselle toivotan menkkasäteitä (paitsi jos odotat luomuIHMEttä;))

Toivomme siis Heli että menkat ovat sen verran myöhässä että pääset vko 9 piinapinoon;)

Ja mitähän vielä, ainakin toistaiseksi olo varovaisen toiveikas. Pelottava pp 4 siis tänään, tuoresiirrossa tänä aamuna pomahti päähäni ajatus että ei tainnut onnistua. Tänäaamuna samainen ajatus oli että taidetaan olla raskaana;) pissallekin piti päästä klo 5.30. Saas nähdä pitääkö intuitio paikkansa?!?

Vierailija
11/28 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Waimo[/b] samaa ongelmaa meinaa olla täälläkin vaikka ei näköalavessaa olekkaan (ei ikkunaa eikä muistakaan ikkunoista sinne pääse aurinko paistamaan). Mutta nyt on vitivalkeat kaakelit ja ennen oli harmaat niin kyllä huomaa pölyn paljon helpommin.

[b]RoseMary[/b] me oltiin Suomessa kokoajan julkisella (ensin Jorvi ja sitten NKL) ja tutkimukset eteni ihan ok vauhdilla. Kierronkartoitus ja simppatesti tehtiin heti ensikäynnin jälkeen. No meillähän ongelmia ilmeni simpoissa tai niiden puutteessa joten sitä alettiin sitten tutkia tarkemmin ja mulle ei heti SSG:tä tehty. Jopa kivesbiopsiaan päästiin vain muutaman kk odottelulla (silloin jo siirrytty Naikkarille) ja SSG oli toinen jota joutui oottamaan yhden ylimääräisen kierron, mutta muuten melko hyvin on kaikki menny. Eikä inssejäkään jouduttu jonottamaan ollenkaan vaan heti kun asia oli selvinnyt, niin seuraavasta kierrosta ois tehty eka jos ovis ei ois osunu lauantaille (se on ainut päivä joka estää inssin teon julkisella). Joten toivotaan että tekin pääsette pian tositoimiin. =)

IVF ja ICSI hoitoja kai joutuu kuitenkin ainakin pk-seudulla jonottelemaan jonkin aikaa, mutta siitä minulla ei ole tarkempaa tietoa.

[b]Heli[/b] kohtahan ne piikittelyt tosiaan sinullakin alkaa ja olihan teitä muitakin joilla hoito alkamassa (ei nyt muista nikkejä), joten tsemppiä!

Omalle navalle kuulu vain ja ainoastaan edelleenkin menkkojen odottelua, no nyt on tullut aavistus tuhrua tänään joten eiköhän ne sieltä vielä joskus...

Luomuihmeeseen kun meillä ei valitettavasti ole mitään mahdollisuutta, niin ei tässä auta kuin odotella punaista paholaista.

Siskoni on noita - sarjasta vielä sen verran että minäkin niitä joskus katselin (en säännöllisesti mutta toisinaan), mutta täällä en ole siskosten huomennut loitsujaan tekevän. =) En edes dupattuna... =P (aika monet hyvät sarjat kun tulee päälle mongerrettuna eikä alkuperäiskielellä)

Ulkomaankirjeenvaihtaja hiljenee ja lähtee siivoamaan.

Vierailija
12/28 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille vastauksista, mukava kuulla että hoitojakin tehdään ihan nopealla aikataululla :) Tositoimia täällä tosiaan odotellaan, sen verran on usko mennyt luomuiluun.

Waimon suklaaherkku on varmaan superhyvää. Sulkaata ja punkkua, Slurps ja Nam!

Pitäisköhan munkin alkaa taas oikein seuraamaan sitä Siskoni on noita-sarjaa. Seurasin sitä joskus silloin, kun siinä oli vielä se Beverlyhills tytsy (mikä Doherty se nyt olikaan). Olen kyllä varsin koukkuuntuvaa sorttia TV-sarjojen suhteen, nolona täytyy tunnustaa että vieläkin harmittaa kun Tunteet ja Tuoksut lopetettiin :)

RM

Vierailija
13/28 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello ladyt täältä reissun päältä. En tunnustaudu noita lupiin koska meillä onnettomilla ei näy nelonen ;=( joten olen ulkona ku lumiukko...

charmed, mikä charmed ;o

Omaa napaa; ultraan ois aika valentiinuksen päivänä (nyt ku osais tähän tehdä sen värillisen sydämen, oisko ehkä makee). Siitä sitten ovista bongaan ja siirtoon \0/ nyt rupee taas homma eteneen.

Mikäs siivousinto on päässy jyllään lupiin? ;0) Onneksi oon reissussa ei oo tuota huolta....

Ei pysty kaikille erikseen " kommentoimaan" ku kokoajan saa pelätä, että joku tulee olan taakse kyttään. Joten palailen paremmalla ajalla ja tsemppiä kaikille.

Vierailija
14/28 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kiire töissä ja mikä ettei tämä rakentaminenkin työllistäisi.. Oh hoijaa - no, eipähän ainakaan erehdy piinailemaan :o.

Täällähän tosiaankin ihmisillä tapahtuu vaikka mitä!! Waimon puolesta on peukut edelleen kohti taivasta - toivottavasti tuo pp4 etiäinen pitäisi paikkansa! Niin ja toivottavasti Helikin pääsee pian piikittelemään (ellei se luomuihme nyt kuitenkin sieltä tule). Ja Suviksen menkatkin ovat alkamassa - hieno homma!

Minähän en ole television orja, mutta Everwood on melkeistä nähtävä! Niin ja sitten tietenkin T.i.l.a on nähtävä ja... Niin että minähän en ole television orja.

Mutta nyt täytyy palata työ hommeleihin. Kaikille vilkutus ja tsempitys!

Leia

Vierailija
15/28 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohjaa, taas on yksi duunipäivä takana ja perjantai jo huomenna. Tuleva viikonloppu menee kyllä osin työn merkeissä = vähän haaskeelle (esim Strömsö saattaa jäädä väliin :-D). No jospa pääsis samalla kuitenkin menkkojen iloista nauttimaan. En oikein muista mitä terot tavalliseen kiertoon verrattuna tekee, nyt ainakin vattaa vääntää enemmän kuin yleensä. Tavallisesti menkkojen kanssa ei kipuja ole (pientä jomotusta vain), tätä voi kyllä sellaiseksi sanoa. Paitsi että menkkamainen jomotus tarkoittaa että voi olla raskaana. Vilukin on ja nälkä ja väsy. Selevä homma, luomuihme tulossa, eikös joo?

Tulipas pelkkää omaa napaa. Waimolle sentään muistan peukuttaa bd ja Leialle jaksuja raksahommiin!

Niin joo ja huomenna soitan Fertikselle.

Vierailija
16/28 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klubissa tosiaan menossa monenlaista, Waimolle peukkuja bd ja Helinkin oireet viittaa ihan selvästi luomuplussaan ;)

Telkkariohjelmista puheen ollen, itse jäin koukkuun uuteen Lost-sarjaan.

Itse en päässyt vieläkään tekemään elämäni ensimmäistä raskaustestiä ¿ menkat tulivat ihan ajallaan, niin kuin aina ennenkin. Mieli on tosi maassa¿ :( Miehen kanssa puhuttiin jo jatkostakin, että kannattaisiko jo siirtyä ivf:ään vai yrittää vielä yhtä inssiä ¿ se kun tuntuu jotenkin turhalta. Lääkäri kyllä suositteli kolmea inssiä. Joka tapauksessa seuraava kierto mennään luomusti ja sitä seuraavan kierron h-hetkinä ollaan lomareissulla, joten aikaisintaan huhtikuussa jatketaan hoitoja. Ja jos päädytään siihen ivf:ään, voi olla, että taloudellisista syistä asia siirtyy vieläkin pidemmälle¿ Onko kenelläkään tietoa/kokemusta miten pitkät jonot on Oys:iin?

Hoitotauosta huolimatta jään notkumaan palstalle. Nyt kuitenkin ajattelin käpertyä sohvalle suklaalevyn kanssa suremaan maailman epäoikeudenmukaisuutta¿

Ps. Voisko joku ystävällisesti lähettää sitä siivousintoa tännekin päin :)

Vierailija
17/28 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta toisaalta piinakin etenee että ei kai sitä voi moittia?!

Tirppa pääsee hienosti hommiin sitten ensiviikolla, se on aina mukavaa kun jotain tapahtuu!

LeiaK: Joko mä aikaisemminkin kysyin että minkälaista taloa rakennatte? Teettekö itse? Itsekin rakentaneena tiedän mitä se on ja toivotan kovasti voimia. Ei siinä paljon jaksanut/ehtinyt yritellä mitään vauvavirityksiä... Kiitokset tsempityksistä!

Heli on tietenkin taas luomuraskaana, kuinkas muuten?! Mutta jos et oo niin onko niiden menkkojen hyvä aika nyt alkaa? Mieti nyt tarkkaan;) tuu sit kertoon huomenna kuulumiset.

Helmi: Mä olin ihan varma että jotain plussatietoa se sielä panttaa ja pitää hullua jännityksessä=( Höh, harmillista! Oysin jono oli viime syksynä 7kk, itse epäilivät vielä pidemmäksi ja sitten päästiinkin väestöliiton puolelle. Tiesitkin varmaan että Oysin IVF:t tehdään väestöliiton tiloissa, lääkäri on heidän ja heräämöhoitaja väestöliiton. Kenen lääkärin hoidossa te olette olleet tähän asti? Huomaan nyt miksi lääkäri suositteli kevyempiä hoitoja ennen IVF:ää, kyllä ne olivat psyykkisestikin kevyempiä, puhumattakaan fyysisesti. En olisi ollut tähän aikaisemmin valmis. Vaikka muuten olen mielestäni pärjännyt hyvin tämän lapsettomuuden kanssa ja mitään isompia kriisejä ei ole ollut kaikista vastoinkäymisistä huolimatta nämä hoidot käyvät aika rankoiksi ja jos tästä ei plussaa tule uskonpa että kohta on aika käydä hoidattamassa myös tuota yläpäätä... Voimia ratkaisussanne ja odotuskin on välillä hyvästä=)

Ja mä annan kaikki siivousinnot nyt eteenpäin, sitä ei ole täällä näkynytkään maanantain jälkeen (luojan kiitos aurinko ei ole paistanut!)

Kai täällä joku muukin piinailee???

T: Waimo

Vierailija
18/28 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sinne Fertikselle, mutten tainnut siitä kummemmaksi tulla. Menkat ei tietenkään oo alkaneet (kp28), joten ei ollut sitäkään kerrottavaa sinnepäin. Siitä kun viimeksi teroja söin, on tosi pitkä aika, mutta muistelen, että silloin(kin?) vuotoa sai odotella pidempään mitä paketti sanoi. Ja luomukiertoja jos katsoo niin olisi tavallisempaa että menisi alkuviikolle. Nyt jos vuoto alkaa viikonloppuna niin pitää soittaa maanantaina. Pistely pitäis aloittaa kp 2 tai 3, niin että mitä jos ne alkaakin tänään alkuillasta! Mahassa myllertää siihen malliin, että niinkin voisi käydä. Jostain syystä olin saanut päähäni, että tämänpäiväinen soitto jotenkin selventäisi suunnitelmia + rauhoittaisi, mutta jäin jotenkin epätietoisena ja entistä huolestuneempana kellumaan. Asiaa ei ainakaan auttanut, että siellä tuntui olevan aika haipakka meneillään ja puhelu katkes (entiä katkesko mun vai niitten puhelimesta) just kun olis pitänyt päästä Niklaksen kanssa puhelimeen :-( Ylläolevat ohjeet sain siis mutkan kautta hoitajalta.

Sunnuntaina oon töissä ja pitäis olla reipas ja kiva. Silloin on joko alkumenkkaärsytystä tai sitten menkat ei oo suostuneet alkamaan. Veikkaan, että molemmissa tapauksissa oon kiukkuinen kuin neulalla pistettäis...

Vierailija
19/28 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan onnellisesti kotona ja mulle vois lähetellä sitä siivousintoa!!! Meinas aurinko yrittää kurkistella sisälle ja hui kauhistus....

Helillä siis on ampiaispäivät??? Toisin sanoen piinailut menossa bd bd bd Tsemppiä kuiteski huomiselle työpäivälle.

Kukas se kyseli OYSin jonoja. Muistelen silloin ku me käytiin suunnittelukäynnillä (toukokuussa 2005) ja kyseltiin millon päästäs IVF hoitoja alotteleen meinasivat sillon että loppukesälle tai alkusyksyyn menee. Reseptit ja alustavat aikataulut tuli postitse syyskuun alkupäivinä ja siitä sitten oman kierron mukaan mentiin lokakuulle. Ja oma kierto muutti aikataulua viikkoa aikaisemmaksi kuin oli alustavasti lapuissa. Eli mitäs tossa nyt sitten meni, aikalailla se puoli vuotta suunnittelukäynnistä. Vaikka meille tehtiinki inssit OYSissä ne ei vaikuttanu tohon IVF jonoon. Mutta näköjään sitten PASiin pääsee vähän nopeempaa, kunhan ne kahdet " normaalit" menkat on tullu.

Ja ketäs niitä nyt muita olikaan, aivot on näköjään vielä reissussa ja tulee päivän viiveellä perässä ;0) Joko LeiaK on huomannu kropassa muutoksia vyöhyketerapian jäljiltä? Mitäs SuviTuulialle kuuluu?

Mulla tosiaan alkaa ens viikolla valmistautuminen PASiin!!!!

Aurinkoista viikonloppua kaikille ja oikein paljon tsemppiä missä vaiheessa kukanenkin nyt on!

Vierailija
20/28 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa pitäisi ryhtyä laittamaan, täällä sitä vain roikutaan. Hmm - tänään saunanlaudepuiden valitaa ja parvekkeen kaiteista tarjouksia. Waimo taisit kysellä millaista rakennetaan - 179 neliötä parissa eri tasossa, kivitalo. Joo - tiedetään, että on ihan liikaa tilaa meille, mutta ajatushan olikin että jos vaikka saataisiin lisää jäseniä perheeseen. Nyt olen jo päättänyt, että jos ei muuten niin koira ainakin otetaan kun muuttamaan päästään. Itse tehdään paljon, mutta toki meillä yksi kirvesmies on hommissa ja esim. seinien tasoitukset hoitaa ammattilainen.

Kpt kierähti jo nyt ykköseksi :o!! Edellinen kierto siis muutaman päivän liian pitkä niin nyt mentiin sitten 24 päivällä. Mitähän tämäkin nyt on?!? Vai lieneekö eilinen vyöhyketerapia tosiaan pistänyt menkat alkamaan jo nyt? Ainakin se kohdun vastepiste oli hieman arka. Olen nyt 3 kertaa käynyt ja nyt kun flussa meinasi pyrkiä tuonne poskionteloihin, niin ukkovarpaan juuressa oleva poskiontelo piste oli aivan käsittämättömän kipeä.. Kai hoidossa siis jonkinlainen taika on. Vyöhyketerapeutti lupasi laittaa ensi viikolla laitta minulle tietoja tuosta lapsettomuushoidoista vyöhyketerapian keinoin. Jännä nähdä..

Mites Waimon hermot kestää piinan? Entäs Helin pinna - tsemppiä kuitenkin työpäivään.

Palataan ensi viikolla asiaan

Terkuin

Leia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme