Turkin presidentti vahvisti parlamentin päätöksen Suomen Nato-jäsenyyden ratifioinnista
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin teki.
Nyt vaan Turkin ja Unkarin paperit Usan pääkaupunkiin.
Sitten ulkoministeri Haavisto allekirjoittaa Suomen paperin.
Sekin menee Usaan, arkistoinJa sitten pääsihteeri Stoltenberg, kutsuu Suomen
Naton jäseneksi.Ja on aika avata kuohuviinipullo ja juhlia.
Meillä on jo shamppanja kylmässä. Pääsiäisenä syödään hyvin, juodaan kuohuvaa ja nautitaan Natojäsenyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten maksetaan Naton jäsenyys.Millä rahoilla.Lainataanko?
Sinä ryßßäbotti haluaisit maksaa tietysti itsenäisyydellämme natoon kuulumattomuusmaksun.
Ei käy meille suomalaisille. Häivy.
Kyllä nyt erinäisiä henkilöitä harmittaa. Seuraavaksi tulee ikävä uutinen siitä että asiakirja Suomen jäsenyyden ratifioinnista on toimitettu Washingtoniin ja sitten lopulta se pahin källi kun Suomen Nato-jäsenyys vahvistetaan Naton toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Silliä ja kuravettä päälle
Jo IS pilailee, niin on aika mauton pila.
Kerrassaan mahtava viikonloppu.
Päästiin NATOon vasemmiston vuosikymmenien vastustuksesta huolimatta ja kaiken kirsikaksi huomenna vaalit. Satakoon huomenna taivaalta vaikka itse paskaa, niin se ei pilaa mun päivääni.
Vierailija kirjoitti:
Pjotrilla ja Iikorilla alkaa tuplatyövuoro, pitää trollata tuplasti lisää paskaa. Niitä hatuttaa kun NATO tallensi Suomen. Lähdenpä tästä seuraamaan erään "dosentin" twitter-tiliä, haluan nähdä hänen reaktionsa. :D
Harmi, ettei dosetti bätmän anna enää kommentoida somessa. On estänytkin minut kerran, kun tiedustelin hänen maanpetturuudestaan ja miten hän on päätynyt sellaiseksi pazkaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin teki.
Juhlin vasta sitten, kun koko prosessi on käyty.
Niin tietenkin, sitten kun Suomi on kutsuttu Naton jäseneksi ja Suomi saa oman lippunsa Naton päämajan salkoon.
Siis silloin, kun kaikki allekirjoitetut paperit, myös
Suomen ulkoministerin Haaviston allekirjoittamat,
ovat Naton arkistossa, Yhdysvalloissa.
Juuri sitähän mä kommemtissa tarkoitin.
Etkö ymmärrä lukemaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vahvistanut, äläpäs trollaa.
Onpa. Suomesta tulee ensi viikolla liittokunnan 31. jäsen.
Tuleeko, ensi viikolla?
Riippuu siitä miten kauan Turkilta kestää asiakirjan toimittamisessa Washingtoniin. Unkarilla ei siinä kauaa nokka tuhissut mutta ensi viikko on paitsi edelleen ramadania niin myös pääsiäisviikko joten itse veikkaisin jäsenyyden vahvistamista vasta seuraavalla viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silliä ja kuravettä päälle
Jo IS pilailee, niin on aika mauton pila.
Ei pilaile.
Asiasta kertoi ensimmäisenä YLE.
Sama uutinen Hesarissa.
Ja maakuntien sanomalehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin teki.
Juhlin vasta sitten, kun koko prosessi on käyty.
Mä juhlinkin aina, kun prosessi nytkähtää eteenpäin
Joko rupee trollien hymy hyytymään. Alkaa teillä olemaan oljenkorret jo aika vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Päästiin NATOon vasemmiston vuosikymmenien vastustuksesta huolimatta ja kaiken kirsikaksi huomenna vaalit. Satakoon huomenna taivaalta vaikka itse paskaa, niin se ei pilaa mun päivääni.
Niin, eikö olekaan hyvä juttu?
Tiedot vahvistuksesta, perustuvat vain turkkilaisten medioiden lähteisiin.
Ei ole mitään varmuutta, pitääkö lähteet paikkansa.
Vielä.
Vierailija kirjoitti:
Orpon "vasemmistohallitukseksi" sanoma hallitus se Suomen kyllä Natoon hommasi. Anna kunnia niille, joille se kuuluu.
Vietetäänkö Turkissa aprillipäivää?
Erdogan oli eilen yhtä hymyä. Saa varmasti paljon kiitosta siitä että hoitivat homman Suomen osalta maaliin. Samalla sai näytettyä kuinka tärkeä ja vaikutusvaltainen maa Turkki on. Heillähän on jo pitkään ollut se kokemus, että heidän yli kävellään eivätkä heidän huolensa kiinnosta ketään.
Vielä pelaa samaa peliä Ruotsin kanssa. Sitten kun ratifioivat Ruotsin jäsenyyden, saavat lisää glooriaa.
Unkari näyttäytyy tässä pelissä Turkin pikku apurina. En tiedä mitä tästä hyötyvät. Saavatko Turkilta jotain lahjoja vai miksi pelaavat Turkin peliä taustalla.
Puuteli kiukuttelee taustalla ja repii housujaan Erdoganin peliliikkeiden tahdissa.
Vahvistavat Ruotsin ennen Vilnaa. Tärkeintä niin Turkille kuin Unkarille on ollut nöyryyttää Ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpon "vasemmistohallitukseksi" sanoma hallitus se Suomen kyllä Natoon hommasi. Anna kunnia niille, joille se kuuluu.
Vasemmiston mieli muuttui vasta gallup-tulosten jälkeen. Ennen sitä eivät saaneet sanaa suustaan. Paitsi ne vanhan polven taistolaiset, jotka on aina olleet ajatusta vastaan.
Ymmärrän kyllä, että heitä harmittaa kovin.
Tuleeko, ensi viikolla?