Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna se sitten selviää kuka voittaa vaalit!

Vierailija
01.04.2023 |

Oma veikkaus on, että 1. persut (19,7), 2 kokoomus (19,4) ja 3. demarit (18.7).

Oikeistohallitus siis tulee. Itse olen äänestänyt demareita, mutta en usko että he voittavat. Minulla ei ole oikeistohallitukselle kuin yksi ainoa toive: jos kerran olette puhuneet niistä rangaistusten koventamisista, niin tehkääpä nyt asialle jotakin. Haluan nähdä että automaattisista tuomioiden puolittamisista luovutaan ja vankipaikkoja lisätään.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennakkoäänten perusteella huomenna klo 20 ehkä näyttää tilanne erilaiselta, mutta muuttunee huomisen päivän äänten laskennan jälkeen.

Odottakaa sunnuntain loppuiltaan ennen hurraamista.

Ennakkoäänet ei välttämättä vielä kerro oikein mitään. Siellä on paljon maalla äänestäneitä ja kepu on aina aika korkealla. Sitten kun varsinaisen päivän äänet tulee laskuun alkaa tilanne selviä. Ylen ennuste julkaistaan joskus klo 22 ja se pitää yleensä hyvin paikkansa.

Vierailija
22/35 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode taas rasistisesti estää vastaamasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeän pahoinpitelyn maksimi on laissa 10 vuotta. Eikö riitä?

Riittää, kunhan istutaan tuomiot päivästä päivään.

Vierailija
24/35 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna jytkytetään 👍

Vierailija
25/35 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ällöttää ajatus, että jokin puolue "voittaa" ja riekkuu voittoaan vaalivalvojaisissa. Toivoisin että Suomi voittaa sellaisen hallituksen joka oikeasti tekee, eikä vain ihmettele, asioille muutosta.

Koska lakimuutokset ja soveltaminen on hidasta, tulevan hallituksen pitää reilusti priorisoida kohteet ja toimenpiteet, raha ja aika ei riitä kaikkeen. Pois lillukanvarsista kiistely.

Vierailija
26/35 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä täälä jos esittää wokea älyllisesti haastavan hankalan kysymyksen niin poistoon, vaikka ei rikkoisi mitään sääntöä. Siis modet rikkovat itse sääntöjään. Sutkia semmoinen.

Vierailija
27/35 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satakunnasta tulee Suomen perussuomalaisin maakunta.

Vierailija
28/35 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ei saa sanoa, että perpuolueen tavoite on 0 turvaphakijaa?

Tämä tavoite on julma. Oli muuten mitä mieltä hyvänsä.

Miksi? Yleisesti ottaen pitäisi päätyä tilanteeseen, jossa ihmisen ei tarvitse kulkea naapurimaanosan läpi turvaa saadakseen, vaan voisi jäädä lähemmäs kotia. Tai olisi jopa tilanne ettei tarvitse lähteä.

Vierailija
29/35 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veikkaus on, että tulee sinipuna. Meitä persuja vastustavia on niin paljon, että suurin osa vihreitä tai vasemmistoa äänestävistä äänestää nyt demareita. Itse ainakin ja moni tuntemani.

Eikös niiden kannattaisi siinä tapauksessa äänestää kokoomusta koska se on demareita edellä gallupeissa?

Vierailija
30/35 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä täälä jos esittää wokea älyllisesti haastavan hankalan kysymyksen niin poistoon, vaikka ei rikkoisi mitään sääntöä. Siis modet rikkovat itse sääntöjään. Sutkia semmoinen.

En ymmärtänyt tästä tekstistä yhtään mitään.

Vierailija
31/35 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut voittaa ja Kokoomus on tosiaan toinen. Demarit hyytyy ja jää kolmanneksi.

Näin se vaan menee. Itse äänestin demareita, mutta ei ne voita.

Mielenkiintoista on, mihin suuntaan maa lähtee menemään. Köyhemmille tulee kurjat ajat, myös duunareille voi tulla kikyä kikyn perään. Kenties sunnuntai-lisätkin lähtee poistoon jne.

Mutta katsotaan. 

Lisien poisto oli Sipin omaa märkää päiväunta, henk.koht juttu.

Vierailija
32/35 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin karistaa Suomen pölyt kengistään ja lähtee EU:n huippuvirkaan. Hänellä on varmasti kysyntää moneenkin huippuvirkaan.

Vierailija
33/35 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa gallupeissa viimeisten vuosien aikana on käynyt selväksi,

että vihreät näkevät Sannan mieluimmin Pääministerinä kuin Ohisalon,

mikään ei ole siinä kai viimepäivien aikana muuttunut

Vierailija
34/35 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteivaan RiikkaPurra kämmänny ykkössijaa ja pääministerin pallia kiky-sekoilullaan ??

Vierailija
35/35 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etteivaan RiikkaPurra kämmänny ykkössijaa ja pääministerin pallija viimehetken kiky-sekoilullaan ??

Niinppä taisi käyä !!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän