Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut paisuvat raskaana ollessaan kuin pullataikina, mutta toiset saa vaan pienen sievän masun?

Vierailija
27.11.2006 |

Kertokaas av-mammat teorianne tähän kysymykseen! Mistä tekijöistä se riippuu minkäkokoiseksi sitä paisuu raskausaikana?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tehokas läskinpoistopaikka se synnytyssairaalla. Mulla on kahdesti jäänyt sinne kolmen päivän reissulla 15 kiloa. Jos se tosiaan olisi läskiä, niin kai synnärin kannattaisi alkaa tarjoamaan sivubisneksenä pikalaihdutusta?

Vierailija
22/26 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta molemmissa raskauksissa olen HUOM. ihan samalla ruokavaliolla kuin ei-raskaanakin saanut noin 20 kg painoa. Ne ovat lähteneet ekan vuoden aikana synnytyksen jälkeen. Tämä ei voi selittyä muulla kuin itse raskauteen liittyvillä syillä, koska sen enempää tai vähempää en ole mässänyyt kuin raskauksien ulkopuolellakaan. Liikuntaa harrastan normaalistikin aika vähän, päivittäinen kävelylenkki, joka on raskauksien loppupuolella lyhentynyt huomattavasti, mutta niinpä on siihen mennessä jo kilojakin tullut reilusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait se sitten tällaisella 162 cm pätkällä muualle mahdu kuin ulospäin kasvamaan.

Vierailija
24/26 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta lihoin 26 kiloa!!!

Alun pahoinvoinnista ja kuvotuksesta johtuen vedin sankoin määrin koko ensimmäisen puoliskon ajan kasviksia, vihanneksia ja hedelmiä...

No, sitten alkoi suklaanhimo ja sitä suklaata menikin kiitettävät määrät...

Aivan lopussa tuli rasvaisen ruuan himo kun oli ollut jo niin pitkään rehujen suurkuluttaja...

En paljoaa liikkunut... lepäsin, nukuin ja suuri painon nousu vei voimani...

Raskauden jälkeen laihduin 2 vuodessa 25 kiloa pois ilman sen kummempia laihdutusyrityksiä.

No kuopuksesta lihoin 18 kiloa...

Alusta asti otin oikein skarppi linjan ja päätin että nyt en tahdo lihoa.

Aloitin vetämään taas kasviksia ja hedelmiä... herkkuja tuli syötyä kohtuudella...

töistä jäin pois 2kk aiemmin kesälomalle ja siitä suoraan äitiyslomalle.

paino alkoi viimeisillä kuukausilla nousta paljon... Ja liikkuminen oli tuolloin kesällä todella raskasta ja vaivalloista. Jalat puutui ja turtui kävellessä ja istumaan oli käytävä tämän tästä. En oikeasti jaksanut edes kirjastossa seistä kirjahyllyjä selatessa...

Molempien raskauksien aikana ainoa mahdollinen liikunta on ollut viimeisellä kolmanneksella uinti, sillä jalat tosiaan puutivat ja voimat loppuivat tämän tästä jopa perus kaupunkikävelyllä...

Molemmista raskauksista on tullut aivan valtava pallo vatsa eteen jota ei juurikaan takaa nää... mutta jopa L koon äippähousut ovat puristaneet vatsasta vaikka pituudelta ja reisistä on ollut suuret.

Täytyy sanoa että kadehdin niitä naisia joilla on siro ja pieni vatsa... Minä kun olen sellainen valas jota koko kaupunki käy taivastelemassa ja ihmettelemässä ja puoliväistä asti...

Ensimmäiset raskaus toteamukset tehtiin raskausviikolla 7 ja ensimmäise " joko on lähtö lähellä?" kysymykset esitettiin 3kk ennen laskettua aikaa...

Vierailija
25/26 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopuksen syntymästä on 3kk ja 13 kiloa on lähtenyt pois ja viisi jäljellä...

2 kertaa viikossa sauvalenkillä, ruokaympyrän lautasmalli ja imetys ovat kai tehneet jotain...

Vierailija
26/26 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkohan siinä on mukana olla läskiäkin. mikäli ihmisfysiologiaa tunnen oikein, uskon että läskin kerääntyminen johtuu siitä että kehoni valmistautuu imetykseen. kerää vararavintoa, näet, jos en saakaan tarpeeksi ruokaa itse.

kehohan toimii edelleen niinkuin luolamiehellä ja -naisella jo aikoinaan toimi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi