Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisia vaivaa kun eivät ota suihin

Jare 26
31.03.2023 |

Itsekin 191cm pitkä ja reenattu+ kohtuu kokoisella seisovalla kullilla varustettu. Ihmettelen naisten touhua...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen saa tehdä kumi päällä, niin sopii. En tahdo tautiriskiä, tuskin kukaan muukaan.

Vierailija
2/33 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljasta vieraan miehen kul lia pitäisi ottaa suuhun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipoisiko ap itselleen parit herpekset?

Vierailija
4/33 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, löydät noilla raameilla helposti poikia/miehiä jotka mielellään ottaa sulta suuhun sekä hoitaa sut kielellään sieltä alakerrasta mistä ja miten haluat. Paremmin tekevät kuin naiset, eikä se tee sinusta hookania. Kokeile ja nauti.

Vierailija
5/33 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viisaudesta vaiva on tullut? 

Vierailija
6/33 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne niin imasen ja nielen kaiken <3.

Vierailija
7/33 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ite ja kysy sitte uudestaan.

Vierailija
8/33 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks parisuhteessa ole ok imeä munaa ja pillua  toki munan imeminen on helppoa imee vaan mutta pillun lipomisessa niska jäykkenee kieli meinaa vetää suonta ja pillusta valuu koko ajan mahlaa mitä pitää niellä sen puoli tuntia

miltä naisesta tuntuisi imeä siemennesua puoli tuntia yhtä soittoa

Vierailija
9/33 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiks parisuhteessa ole ok imeä munaa ja pillua  toki munan imeminen on helppoa imee vaan mutta pillun lipomisessa niska jäykkenee kieli meinaa vetää suonta ja pillusta valuu koko ajan mahlaa mitä pitää niellä sen puoli tuntia

Ai ettei suihinotossa leukaperät ja niska kipeydy? Opettele nuolemaan ni ei sitä tartte kauaa tehdä, ku nainen laukee. Aika huono taidat olla, jos tarttee 30min lirputtaa.

Vierailija
10/33 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on taitava nuolija ja esileikki muutwn kunnossa, niin viiteen minuuttiin saa monta orgasmia.

Samoin jos on yhtään isompi kalu, niin leuat tulee todella kipeäksi ja niskaan sattuu.

Vierailija
11/33 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko pieni suu?

12/33 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on niin päin et mä kyl ottaisin ihan koska vaan, mut mies ei halua ja runkkaa yksin mielummin.

Nii en mäkään vierasta lähtis imemään ihan tosta vaan, ku taudit, et jos sulla ei oo vakikumppania ni en ihmettelis yhtään. Tuskin on siitä kiinni, et naiset ei haluais.

N47

Vierailija
13/33 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

No meillä on niin päin et mä kyl ottaisin ihan koska vaan, mut mies ei halua ja runkkaa yksin mielummin.

Nii en mäkään vierasta lähtis imemään ihan tosta vaan, ku taudit, et jos sulla ei oo vakikumppania ni en ihmettelis yhtään. Tuskin on siitä kiinni, et naiset ei haluais.

N47

No höh... ihan hölmö ukko sulla jos ei ymmärrä hyvän päälle... jos vielä nielet niin aina vain parempi ;)

14/33 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

N47

No höh... ihan hölmö ukko sulla jos ei ymmärrä hyvän päälle... jos vielä nielet niin aina vain parempi ;)

No meitä on moneks ja kuka tykkää mistäkin. Toisia ei kiinnosta niin paljoa toisen halut eikä ole valmiita tekemään mitään sen eteen et halut pysyiskin yllä tai tuottamaan nautintoa toiselle, kuin vaan itse itselleen.

No elämä on valintoja.

N47

Vierailija
15/33 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen jokaisessa kolmesta suhteestani ollut todella innokas suihinottaja, koskaan ei ole tarvinnut miehen pyydellä ja on jonkun kerran toppuuteltukin 😀

Nykyinen antaa ajan kanssa nuolla ja imeä eikä ikinä keskeytä ja kiirehdi panemaan, joskus sovitusti laukeaa suuhun mut yleensä käytetään esileikkinä. Nautin suuresti ja näyttäisi että hänkin vähintään yhtä paljon!

N45

Vierailija
16/33 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan suhteen laadusta ja siitä mitä mies tekee naisensa puolesta ja miten asennoituu naisensa tyydyttämiseen. Vaimoni aina tiennyt, että olen tehnyt kaikkensa hänen orgasmiensa ja tyydytysten eteen. Siksi ollut hänellekin selvää ottaa suihin ja imutella vastavuoroisesti aina ennen yhdyntää. Suikkarit loppuun asti ottanut sovitusti, joko omasta tai minun halustani.

Mulla ollut vain yksi nainen, vaimo, joten muiden halukkuudesta ei ole tietoa. Tottunut aina siihen, että nainen ottaa halukkaasti suihin, joten en tyytyisi haluttomaan.

Vierailija
17/33 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa tehdä kaikkensa, että olisin tyytväinen. Feministinä en ota suihin. Se olisi alistumista patriarkaatille. En mielelläni tee mitään muutakaan, koska jossain voi oireilla jotain vaikeaa, joka liittyisi seksiin. Tai ei niinkään seksiin, vaan siihen, että mies nauttisi. Ja tuo nielemishöpötys on omaa luokkaansa. Minulla on täysin puhdasta alapäässä toisin kuin kaikilla miehillä.  Minua siis saa ja tulee nuolla. Nieleminen on alistamista.

Eipä tuo trollaus sulta näköjään suju maanantaina yhtään perjantai-iltapäivää paremmin, joten taitaa sitten vaan olla niin että sä et osaa. Kannattaisko vähän harjoitella peilin edessä ennen kuin tulee tänne pelipaikoille julkisesti esiintymään?

Vierailija
18/33 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saa tehdä kaikkensa, että olisin tyytväinen. Feministinä en ota suihin. Se olisi alistumista patriarkaatille. En mielelläni tee mitään muutakaan, koska jossain voi oireilla jotain vaikeaa, joka liittyisi seksiin. Tai ei niinkään seksiin, vaan siihen, että mies nauttisi. Ja tuo nielemishöpötys on omaa luokkaansa. Minulla on täysin puhdasta alapäässä toisin kuin kaikilla miehillä.  Minua siis saa ja tulee nuolla. Nieleminen on alistamista.

Eipä tuo trollaus sulta näköjään suju maanantaina yhtään perjantai-iltapäivää paremmin, joten taitaa sitten vaan olla niin että sä et osaa. Kannattaisko vähän harjoitella peilin edessä ennen kuin tulee tänne pelipaikoille julkisesti esiintymään?

Miten sitten määrität feminismin? Syytät ja suollat suuhuni sanoja! Häpeä, jos olet nainen! On helppo syytellä patriarkaatin alaisuudessa toisia, meitä, jotka meitä alistetun sukupuolen edustajia yritämme lailla edellekävijöidemme tuoda valoon, pois alta peniksen, kyrvän, mitä haukkumasanoja voikaan käyttää. Ja sinä, jos et ole miehenpuoli, voitko kertoa:

A: Oletko mies?

B: Miten nautit haukkuessasi naisia (meitä parempaa sukupuolioletettua)`?

C: Miksi et vastaa vaan hyökkäät hyökyaaltojen lailla päin kalliota, joka ei horju, ei alistu?

Vastaa

Nää on oikeesti huonoja, lopettaisit jo.

Vierailija
19/33 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin relevantteja kysymyksiä.

Et osaa vastata , joten haukut. Vastaa sinä kerrankin, sinä, joka aina kyselet.

Vierailija
20/33 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se pillun lpominen ole sitten alistamista?  mites se eroaa munan imemisestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi