Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi raka. Olin suunnitellut tilaavani juhliin sellaisen 180cm mittaisen taytetyn patongin, mutta sina paivana kun juhlat on niin kahvila on kiinni.

Vierailija
27.11.2006 |

Säilyyköhän tuollainen hyvänä jos se tehdään ja noudetaan edellisenä iltana?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten itse en kyllä ottaisi jos ei kylmään saa.

Vierailija
2/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kurkku on vetinen tomatti nahjuuntunut jne..

Joten minusta sinun kanattaisi esim pilata se pelkkä 180cm patonki ja täyttää se itse silloin tarjoilupäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä en miksi kukaan haluaisi tai edes valmistaisi moisen patukan.

Vierailija
4/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meinaat siihn jotakin slaatin kastikkeita tms juustoa, leikkelettä niin en suosittele tilaamaan edellisenäpäivänä. ei pysy hyvänä huoneenlämmössä.

jos sulla on tilaa säilyttää viileässä niin kyllä kai sen onnistuis.

Vierailija
5/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan kuollaksenikaan muista, että mikä ketju oli kyseessä.

Vierailija
6/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ollut moinen patonki pari kertaa ja kerran " oma" subimme oli kiinni, joten haimme toisesta, enemmän keskustassa sijaitsevasta. Muuten myös subin biletarjottimet ovat hyviä -- 10 sentin minisubeja 30 kappaletta/tarjotin ja makuja voi ottaa vaikka kolmea... ei tietysti yhtä näyttävä mutta kätevä.

Niin, ja yleensä meillä ei tämmöistä tarjoilla, mutta esimurkkupojan toivomuksesta on ollut näitä omatekoisen tarjottavan ohella -- kaverit on kehuneet tosi paljon :) Jostain syystä noi murkut tykkää tommoisista. Toinen vaihtoehto meidän pojan juhliin on meksikolainen seisova pöytä tai erilaiset pizzat, mutta ovat työläämpiä ja kalliimpia niin olen taipunut sitten subeihin... Kysy Roban subia jos asut Helsingissä, se on yleensä auki. Tai kauppakeskusten subit.

Vierailija
7/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä ei ole kun yksi kahvila ja sekin pieni ja kiinni pyhät. =(

Tarttee keksiä uusi idea. Tuo tarjotin juttu ois kans ollu kiva, mutta sama ongelma säilyvyyden kanssa =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi