Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt kuukauden salilla ja läskit eivät ole kadonneet mihinkään

Vierailija
31.03.2023 |

En taida jaksaa toista kuukautta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa.

Vierailija
22/35 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä läskeilläkin tyypeillä oikeus käydä sun kanssa samalla salilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tätä nykyä painonhallintatalon asiakas. Tahtoo sanoa, että mulla on nyt ammattilaistiimi jelppaamassa elämäntapamuutoksessa. On useampaa lääkäriä ja ravintoterapeutti.

Ensiksi mulle paukutettiin päähän, että laihdutuksessa on 90% ruokavaliosta kiinni.

Vierailija
24/35 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ne muut läskit sieltä lähde, vaikka sä päivystäisit siellä 24/7. Ne vaan lisääntyy, kun kesää kohti mennään.

Vierailija
25/35 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne kilot eivät ole kuukaudessa tulleet, niin eivät ne siinä ajassa lähdekään.

Vierailija
26/35 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alotin tosissaan 32 wee, yli 5 vuotta menny ilman roinaa siihen että se näkyy päälle päin et salilla on käyty.

Ainoa mikä kaduttaa oli etten alottanu aikasemmi mut parempi myöhään kun ei milloinkaan, elämä menee ankeaks jos ei ota enää eteen ja kaikki tekeminen on raskasta.

Vierailija
27/35 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio. Jos otetaan vaikka jokin mitätön suklaapatukka, aivan tosi hiestä märkänä saa riuhtoa sen kuluttaakseen vrt. että yksinkertaisesti ei lykkää sitä suuhunsa.

Vierailija
28/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kauppaan ja ostokset on kaali ja vihreä paprika selleri sekä sipuli timjami ja nämä keitetään isossa kattilassa pitkään hitaasti kunnes kaali pehmeää ja tämä sitten aloitetaan juuri niin että aina kun on nälkä juodaan lasi vettä ensin sitten tämä keitto voi soseuttaa mutta syö sitä aina kun nälkä hitaasti lusikalla HITAASTI et ahmi yhtään.Ensin vesi sitten keitto.Tää kestää 14 vrk.Sitten alat ottaa veden lisäksi omenan ja ananasta hiukan vihreää teetä.Noin nyt alkaa vasta rasva lähteä ja nälän tunne nyt voit polttaa rasvaa kävelyllä ja jumpalla.

Vierailija
29/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limussa on 12 palaa sokeria joten älä edes ajattele limsoja.

Vierailija
30/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin myös kuntosalitreenit. Ohjaaja sanoi, että kuudessa viikossa pitäisi jotain muutoksia alkaa näkyä. Riittävään proteiinin saantiin käskettiin kiinnittää huomiota.

Vierailija
31/35 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rasva punttia nostamalla lähde, eikä sitä siksi tehdä. Salilla kasvatetaan lihasmassaa. Rasva lähtee juoksemalla, pyöräilemällä, hiihtämällä tai vaikka soutamalla. Kestävyyslajeja siihen tarvitaan.

Vierailija
32/35 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ovat tulleet vuosien varrella, miksi kuvittelet pudottavasi ne 1 kuukauden aikana?

Aika epärealististista.

Salilla saat itseesi hyvää ryhtiä ja muotoja ja jaksamista arjen kauppakassien kantoon ja portaiden nousuun.

Syömällä oikein saat kiloja karsistettua.

Vierailija
33/35 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se rasva punttia nostamalla lähde, eikä sitä siksi tehdä. Salilla kasvatetaan lihasmassaa. Rasva lähtee juoksemalla, pyöräilemällä, hiihtämällä tai vaikka soutamalla. Kestävyyslajeja siihen tarvitaan.

Rasva lähtee rasvaa syömällä.

Vierailija
34/35 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein koko huhtikuun rankkaa fyysistä työtä 8-10h päivässä 7/7 ja kyllä kiinteytyi. Samalla paino putosi 2,5kg kun en ehtinyt syömään. Aineenvaihdunta käynnistyi myös.

Mutta eihän tuollaista tahtia pysty ylläpitämään mitenkään normaalielämässä.

Vierailija
35/35 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti 1 asia.Tulivatko läskit 1 kk.? Vastan puolestasi EI. Siloin et voi kuvitella ne lähtee pois 1kk. Mihin aikan käyt salilla,kun tällä päivystät alvariin? Miksi salilla käyt ja maksat sali kortista? Kun jokaisen kaupungin lähöissä on urheilu puistot auki 24h. 12 kk. Siellä ulkona  kunto laiteet ilmasiksi käytetävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä