Selviytyjät Suomi 2023!
"Kausi on ennätyksellisen pitkä, peräti 37 päivää. 18 Selviytyjät Suomi -kilpailijaa on tänään perjantaina lähtenyt kohti Malesiaa. 30 000 euron pääpotista kisaavat nämä julkisuudesta tutut henkilöt:" https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5ca017c9-a26d-447b-b352-95b4da5…
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2596)
Toivottavasti ottaavat Sergeinkin porukoihin. Eivät nyt ainakaan alkaisi kiusaamaan, aikuiset ihmiset.
Miksi tuo Kuhta edes yritti.Tottskait hänen psyyke ei tuota kestä
Noora Fagerholm tulee ensi jaksossa pitämään jungle juice baaria
Mää en olis edes halunnut kuulla, että sinne mereen paskotaan. Tuota kohtaa ei olisi pitänyt laittaa ohjelmaan ollenkaan. Kaikessa hiljaisuudessa tuotannon olisi pitänyt kieltää osallistujilta tuollainen toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Kuhta edes yritti.Tottskait hänen psyyke ei tuota kestä
No miksi ei olisi saanut yrittää? Mitä pahaa tuossa yrittämisessä oli?
Sergey on kyllä komea. Oikea namu
Minä kyllä pidän Niina Kuhtan luonteesta hän on älykäs ja nokkela ja vaikutti ihan pidetyltäkin.
Taisivat ne vaivat tosiaan muodostua ylipääsemättömiksi esteiksi ja keksivät tuotannon kanssa tuollaisen poistumisreitin.
Kalliiksihan se tulisi, jos joku saisi jonkin sepsiksen tjs.
Miksi oletan, että juuri tuotanto pyysi häntä luovuttamaan niin näkihän sen, kuinka oli pettynyt.
Olen selviytyjä fani,
katson kaikki mitä on saatavilla, USAn, Australian jaksot.
Ja On varmasti rankkaa olla jossakin päin mailmaan viidakossa,
samoin kuin korona vuonna nähtiin Selvytyjät Seittenkaarissa eli Seskarössä.
Mutta Oikeat selviytyjät löytyy kylläkin erikoisjoukoista, jossa tavis- tai julkkis porukat koittavat räpistellä todella vaativissa tehtävissä ( ilman rahapalkintoja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alinalla näkyy olen silmälasit. Eikö sen verran aurinko paistanut, että olisi noilla laseilla saanut tulen sytytettyä?
Ritulla on myös silmälasit. Yrittikö ne edes noilla laseilla saada aikaan tulta myös? Ainakin olisi kannattanut kokeilla, jos ei sitten olisi onnistunutkaan.
Juuri näitä käytännön ongelmanratkaisuja olisi katsojanakin kiva saada pohtia.
Yhä liikaa niitä juonimisia taitaa olla.
Juuri se tulenteko oli vallan avuttoman oloista hidasta hinkkaamista.
Joutuivat sitä taikinaa mässyttämään.
Jaiks
Loppui naisten tulenteon yrittäminen ensimmäisen illan bambukeppien hieromiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että kerrankin saa palsta emännät tuntemattomia kilpailijoita, kun kausi alkoi. Sitten tunnistin vissiin kolme (laurel, gogi, apell) ja jäin miettimään, että onko nää mixkausi vai onko nämä muutkin jotain julkkiksia.
c-luokan julkikset käy mulle kyllä täysin tuntemattomasta. Älkääkö jaksako valittaa, että aina näitä julkkiksia. Kun ei ne niitä kuitenkaan ole.
Sehän siinä kismittääkin kun aina paljastuvat tubettajiksi, somettajiksi, miss karviaksi yms. nevahöödiksi, olisi edes staroja olisi mielenkiintoisempaa esim. Leppilampi kisaamassa, ei ne toki tähän lähe. Tavikset vs "julkimot" vois toimia
Kaipaan entisiä juontajia. Riku ei sovi tähän yhtään ja kuulostaa valitettavasti Ville Haapasalolta. Vähän sellainen näyttelijämäinen juontotyyli.
Vierailija kirjoitti:
Toi joku nainen on gluteeniton. Kai sille on sitten omat jauhot tuolla?
Arvakkaa mikä tuli jauhoista mieleen? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Sara Siepii olisi sopinut juontajaksi.
Sarahan juonsi jonkun rakkausrealityn (LI tms), oli aivan puupökkelö, huulet vähän liikkuivat.
Olisipa Paul ollut tänäkin vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan entisiä juontajia. Riku ei sovi tähän yhtään ja kuulostaa valitettavasti Ville Haapasalolta. Vähän sellainen näyttelijämäinen juontotyyli.
En nyt oikein ole varma, että johtuuko juuri Rantalasta vai johtuuko kyseinen juttu jostain äänitystavasta, kun ääni pysyy koko ajan samana huolimatta taustahälystä.
Aivan osaava juontaja hänkin on ja muutenkin ihan katseltava mies.
Uskoisinpa, että tulee hyvä kausi.
Itseäni toisin, kuin monia niin ei oikeastaan haittaa yhtään tuokaan, että mukana on n.k. pikkujulkkiksia, kun heitähän ikäänkuin tuntee jo ennestään hieman muista sarjoista ja joidenkin edesottamuksia on ihan jännä odottaa tulevaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juontaja vaihdettiin?
Juuso tais laittaa perheensä töiden edellä. Lapset on sen ikäisiä että isää tarvitaan enemmän kotona.
Juuso ilmoitti, että haluaa keskittyä Aamulypsyyn.
Rosannakin lukee vauva-palstaa. 😃
https://www.seiska.fi/kotimaa/yhteinen-exa-rosanna-kulju-avautuu-riidas…
Haluan oikaista muutaman asian liittyen Sonjaan ja meidän erimielisyyteen jaksossa, Rosanna aloittaa.
Rosannan mukaan tilanne vaikuttaa jaksossa huomattavasti vakavammalta kuin se on oikeasti ollut. Kaunotar kertoo parivaljakon sopineensa asiat nopeasti tilanteen jälkeen, vaikka tätä ei jaksossa näytetäkään.
- Me ollaan oltu ystäviä pitkään, tämä erimielisyys kesti 2 minuuttia ja asiat sovittiin (tätä ei valitettavasti näy sarjassa tässä tehdään viihdettä ja leikataan sen mukaan).
Oli helpompi kiukutella henkilölle kenet tunnen hyvin, kuin tuntemattomalle ihmiselle. Olin tässä kohtaa myös kaksi päivää sekä paskantanut että oksentanut ja vieläpä menkat alkanut, mua ei meinattu päästää edes tokaan kisaan koska olin niin huonossa kunnossa fyysisesti. Hermo oli todella kireellä, Rosanna selittelee.
Jotkut myös spekuloi tämän erimielisyyden johtuvan mun yhdestä ikivanhasta eksästä ei liity sitten mitenkään saarella tapahtuneisiin asioihin tai mun elämään muutenkaan. Tämä tästä asiasta, Rosanna summaa.
Ei. Kyllä se tulee hänen herttaisesta ja kultaisesta luonteesta.