Katsottiin miehen kanssa BB:a netistä ja mies tuumasi:
"Mahtavaa, että tuonne on valittu kerranki ihan tavallisen kokoisia naisia eikä aina niitä luurankoja"
Tuntui itsestäni hyvältä kuulla tuo, kun sillointällöin tuskailen (liika)kilojeni kanssa :o)
Kommentit (4)
mallinmitoissa.
Myös minua kolmikymppisenä häiritsee turhan nuoret asukkaat. Mä en jaksa katella kimppasuuteluita tai alasti bailaamista. Musta se on todella mautonta. Kaipaisin enemmän järkeviä keskusteluja ja syvyyttä ohjelmaan.
BB on huttua ja sille on ikävä kyllä näemmä paljon tilausta.
Itse olin briteissä kun siellä tuli eka bb ja minusta se oli loistava idea. Että miten kilpailijoiden pää kestää, kun pitää yhtä aikaa miellyttää muita asukkaita ja katsojia. Mutta idea kyllä lopahti parissa viikossa.
Ja kun kohderyhmää valitaan taloon, niin eiköhän sinne valita juuri ne kaverit, jotka takaavat kännisekoiluja ja nakuilua. Kun se on oikeasti aika pieni ryhmä joka jaksaisi katsella kuusikymppisten filosofien keskusteluja. Ikävä kyllä.
Myös minua kolmikymppisenä häiritsee turhan nuoret asukkaat. Mä en jaksa katella kimppasuuteluita tai alasti bailaamista. Musta se on todella mautonta. Kaipaisin enemmän järkeviä keskusteluja ja syvyyttä ohjelmaan.
BB on huttua ja sille on ikävä kyllä näemmä paljon tilausta.
Itse olin briteissä kun siellä tuli eka bb ja minusta se oli loistava idea. Että miten kilpailijoiden pää kestää, kun pitää yhtä aikaa miellyttää muita asukkaita ja katsojia. Mutta idea kyllä lopahti parissa viikossa.
Ja kun kohderyhmää valitaan taloon, niin eiköhän sinne valita juuri ne kaverit, jotka takaavat kännisekoiluja ja nakuilua. Kun se on oikeasti aika pieni ryhmä joka jaksaisi katsella kuusikymppisten filosofien keskusteluja. Ikävä kyllä.
Olet aivan oikeassa tuossa kirjoituksessasi.
Siitäkin huolimatta pelkään, että katselijoita tullaan aliarvioimaan. En usko etteikö psykologit ym ym kykenisi kehittämään tiivistä ja jännittävää tunnelmaa taloon, jos sitä yrittäisivät. Viime vuodesta muistan että tehtävät ym olivat aivan perseestä. Tehtävät oli varmasti keksinyt talon vahtimestari yön hiljaisina tunteina tai viikonloppuna krapulapäissään.
No tästä paljastuukin se, että tykkään ohjelman alkuasetelmasta ja "juonesta" mutta tarkastelen sitä aivan toisesta näkökulmasta. Ohjelmasta saisi varmasti "aikuisillekin" mielenkiintoista ajattelun aihetta, jos siitä sellainen haluttaisi tehdä. No tuskin halutaan ja ehkäpä tämä valittu tapa takaa paremmin katsojaluvut, vaikka onkin perseestä. No sen näkee lähiviikkoina mihin mennään.
kun jollekin kelpaa tuo BB avaus.
Itse katselen mieluummin sitä hoikempaa osastoa. Tuota aihetta enemmän itseäni jäi vaivaamaan, että miksi osallistujat ovat about kaksikymppisiä. Olikohan vain yksi yli 30 v.
Pelkään että BB:n luonne, niin tehtävien, ryyppäämisen, keskusteluiden ym. ym osalta on latteaa seurattavaa. 20 vuotiaiden kännikohellus, kun ei kovin helpolla ole hauskaa katseltavaa. Ainahan se on persoonista kiinni, toivottavasti niitä tulee BB:n aikana esiin.
Viime vuosi ainakin oli itselleni pettymys. Ihastuin BB:hen alunperin katsoessani Englannin BB:tä ja ensimmäinen kausi oli hyvä ja mielenkiintoinen.