AMK valintakoe
Kommentit (45)
Nettisivuilta löytyy vanhoja pääsykokeita tai ainakin esimerkkejä kysymyksistä.
Jos enkku ja ruotsi ei hallussa, niin kannattaa treenata sanastoa jne
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä ruotsin kielen taitoa mitata, ellei ole hakenut ruotsinkieliseen koulutusohjelmaan. Enkku on ainoa pakollinen vieras kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä ruotsin kielen taitoa mitata, ellei ole hakenut ruotsinkieliseen koulutusohjelmaan. Enkku on ainoa pakollinen vieras kieli.
Kiitos huomiosta. Olinkin lukenut epäselvästi ja olin jäänyt siihen uskoon, että joko tulee arvalla jompi kumpi osio..
Onko saman tyylinen kun ennen vanhaan esivalintakoe?
Kuin hyvä näissä pitää olla matikassa?
Siis miten nämäkin on muuttuneet tällaisiksi? Omalla koneella tehdään vaan.
Muinoin itsellä oli ihan paperille tehtävä koe sekä psykologin haastattelu ym
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos huomiosta. Olinkin lukenut epäselvästi ja olin jäänyt siihen uskoon, että joko tulee arvalla jompi kumpi osio..
Olisikin aika paha, jos arvalla tulisi jompi kumpi. Iso osa hakijoista jäisi rannalle varmaan ihan vaan sen takia, ettei ruotsin osuudesta päässyt läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin aika paha, jos arvalla tulisi jompi kumpi. Iso osa hakijoista jäisi rannalle varmaan ihan vaan sen takia, ettei ruotsin osuudesta päässyt läpi.
Tämä! Esim minä :D
Tuon sivuston kautta on eritelty osiot ja sitten voi harjoitella vanhojen kokeiden avulla
Enkku on sit tyypillisesti ollut aika haastava. Perustaidoillakin voi tehä tiukkaa
Vierailija kirjoitti:
Enkku on sit tyypillisesti ollut aika haastava. Perustaidoillakin voi tehä tiukkaa
Mites tuo matemaattis luonnontieteellinen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Koin enkun vaikeaksi, vaikka olen tottunut lukemaan tieteellistä tekstiä.
Mulla yksi osuus, jossa oli kuvia ihmisten naamoista ja sitten piti arvioida, onko ilme esim. hämmentynyt, hämmästynyt, pelokas vai jotain muuta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Koin enkun vaikeaksi, vaikka olen tottunut lukemaan tieteellistä tekstiä.
Koe voi olla täysin erilainen tänä vuonna. Minkälaista asiasisältöä tähän enkkuun kannattaisi treenata?
Vierailija kirjoitti:
Mulla yksi osuus, jossa oli kuvia ihmisten naamoista ja sitten piti arvioida, onko ilme esim. hämmentynyt, hämmästynyt, pelokas vai jotain muuta :D
Tunnetaitoja, empatiaa jne.
Miksi tuo koe pitää mennä tekemään koululle omalla koneella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo koe pitää mennä tekemään koululle omalla koneella.
Vilpin välttämiseksi. Silloin kun tuon sain tehdä kotona niin tiedän että kaverini huijasi ja miten helposti se kävi. Hän ei onneksi päässyt sisään kuitenkaan
Nykyään on kaiken maailman valmennuskursseja, mutta en aio tuollaista hintavaa pakettia ottaa