En ole koskaan käynyt töissä
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Miten päiväsi kuluvat?
Shoppailen, käyn kirjastossa, kahviloissa, välillä matkustelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten päiväsi kuluvat?
Missä olet viimeksi matkustellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten päiväsi kuluvat?
Missä olet viimeksi matkustellut?
Lapissa.
Kuten sanottu, miksi valtion pitäisi olla ensisijainen , jonka puoleen käännytään kun hommat ei luista tai on laiska.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu, miksi valtion pitäisi olla ensisijainen , jonka puoleen käännytään kun hommat ei luista tai on laiska.
En saa valtiolta yhtään mitään.
Olin virallisesti töis viimeksi v 2001. Miten töitä edes saa en ymmärrä. Hakemuksia kun lähettää niin töitä ei saa. Pimeitä töitä olen toki tehnyt vuonna 2002-2010 olin yhdellä yrittäjällä koko ajan pimeissä töissä. Sen jälkeen olen aika vähän ollut töissä. Välissä opiskelin kirvesmieheksi ja minulla on myös maalarimestarin ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ammattivalittaja?
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis saa työttömyys korvausta, et saa eläkettä, et toimeentulotukea, et sairaspäivärahaa jne. Eli loisit jonkun toisen rahoilla, eikö hävetä yhtään ?
En saa yhtään mitään noista.
Käynyt töissä? Harvemmin töissä käydään, siellä työpaikalla on monenlaista tehtävää koko työajan.
Minua kiinnostaisi kuulla sellaisesta tyypistä, joka on perinyt niin paljon rahaa, ettei ole koskaan tarvinnut käydä töissä. Olet varmaan just sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi kuulla sellaisesta tyypistä, joka on perinyt niin paljon rahaa, ettei ole koskaan tarvinnut käydä töissä. Olet varmaan just sellainen?
Osan olen perinyt ja sitten minulla on aina ollut varakas mies.
Vierailija kirjoitti:
mikä puolue tukee lusmuilua ja rahanjakoa eli käsi muiden taskussa? Ap haluaa elää muiden siivellä.
Et vissiin osaa lukea. En saa yhtään mitään yhteiskunnan tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis saa työttömyys korvausta, et saa eläkettä, et toimeentulotukea, et sairaspäivärahaa jne. Eli loisit jonkun toisen rahoilla, eikö hävetä yhtään ?
Entäs jos on periny vanhempansa, tai jonkun serkun joka lahjoitti perämetsää 100 hehtaaria, ja sanoi, että puunmyyntituloilla elää kivasti, jos kuluttaa vastuullisesti.
Minä olen edelleen töissä t: Ritva 73v
Miten päiväsi kuluvat?