Mitä puoluetta kannattaa toimeentulotuen saajien ja työelämän ulkopuolella olevien äänestää?
Kommentit (94)
Sossuja ja kommareita. Rahaa kyllä riittää
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto ja SDP. Muut ei kannata huolta pienituloisista.
Tässä maassa on veroaste pahimmillaan melkein 90%, siis yhtä paljon kuin itä-saksassa.
Jos sosialistit huolehtisi kaikista, he tekisi töitä innokkaasti yhtä pienellä rahalla kuin yhteiskunnan vähiten saavatkin.
Eli sanotaan nyt vaikkapa että tonni kuussa ja päälle työsuhde-polkupyörä, ja joillekin harvoille julkisten matkakustannuksia, jahka todistettavasti joutuu työn puolesta välillä käymään kaukana, saahan ne työsuhde-mankelit julkisiin mukaankin.
Jännä, että tähän solidaarisuuden ja toisista huolehtimisen multihuipennukseen ei kaiketi yksikään sosialisti suostuisi ryhtymään, vaikka noinhan nämä asiat pitäisi sosialismissa nimenomaisesti mennä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa äänestää sdp:tä jotta sitten vievät hallitukseen vasemmistoliiton joka ajaa sitten köyhimpien asiaa.
Miten ajaa? Pitää köyhät köyhinä, varmistaa köyhyysloukkuun jäävien siellä pysymisen.
Vasemmisto on nykyajan kommunistinen järjestö, joka tahtoo kaikkien olevan yhtä köyhiä.
Siinä järjestelmässä vain eliitti rikastuu, joka koostuu päättäjistä ja diktaattoreista.
Vierailija kirjoitti:
PS ehdottomasti. Tällöin ulkomainen ei vie työpaikkaasi.
Miten muka, elleivät mene vasemmiston kelkkaan? Kokoomukselle halpatyövoiman tuonti on vielä paljon isompi asia kuin persuille sen vastustus. Kuten eu-asiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon ainakin kurkkua myöden täynnä tätä meininkiä, missä hyysätään aina kaikkia muita paitsi meitä itseämme.
Äänestän persuja, näyttäkööt ne nyt sitten vuorollaan onko heistä mihinkään vai ovatko samaa kyönää kuin muut eri kääreissä vaan.
Äänestät siis oikeistopolitiikkaa: piiskaa köyhille. No, sinä varmaankin sitten olet tarpeeksi varakas, etkä tarvitse yhteiskunnan tukia.
Oon eläny tukiaisilla jo vuosia kun en halua osallistua näin paskojen bileiden ylläpitoon.
Jos kerta Leif, Raigo, Ahmed ja Byro-Katja saa niin sit mulle kans.
Höpö höpö. Sitten sä vaan keksisit uuden tekosyyn. Oikeasti olet itsekeskeinen, taidoton vätys, joka vihaa kaikkia eikä piittaa kenestäkään. Aikuistu nyt jo.
Äänestä kokoomusta. Pääset töihin tai kadulle kerjäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon ainakin kurkkua myöden täynnä tätä meininkiä, missä hyysätään aina kaikkia muita paitsi meitä itseämme.
Äänestän persuja, näyttäkööt ne nyt sitten vuorollaan onko heistä mihinkään vai ovatko samaa kyönää kuin muut eri kääreissä vaan.
Äänestät siis oikeistopolitiikkaa: piiskaa köyhille. No, sinä varmaankin sitten olet tarpeeksi varakas, etkä tarvitse yhteiskunnan tukia.
Oon eläny tukiaisilla jo vuosia kun en halua osallistua näin paskojen bileiden ylläpitoon.
Höpö höpö. Sitten sä vaan keksisit uuden tekosyyn. Oikeasti olet itsekeskeinen, taidoton vätys, joka vihaa kaikkia eikä piittaa kenestäkään. Aikuistu nyt jo.
Joskus nuorempana vielä jaksoi hommia tehdä täällä, kun ei jutun juonta vielä tajunnut.
10% voin tuloistani antaa, siitä jos aletaan yhtään enempää vetää oli tuloni mitkä tahansa, vedän turpaan ja perin "verotetut" rahat takaisin sitten vaikka tongeilla kultahampaita varkaiden suista repien.
En tarvitse myöskään minkäänlaista maksullista apua eläkkeeni järjestämisessä, kiitos vaan, voin ihan hyvin itse hoitaa senkin asian joten työnantaja heittäkööt nyt ihan vaan kaikki nekin maksut minulle tai sitten katson työnostajan asettuneen varkaiden ja vedättäjien puolelle ja seuraukset on kuvattu yllä.
Mikään muu sopimus ei käy enää mulle mitään tuottamattomien, määräilevien loisten kanssa, minä itse määrittelen mihin rahani laitan, miten läheisiäni autan jne.
Loiset menkööt tekemään jotain oikeaa, uutta arvoa tuottavaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa äänestää sdp:tä jotta sitten vievät hallitukseen vasemmistoliiton joka ajaa sitten köyhimpien asiaa.
Miten ajaa? Pitää köyhät köyhinä, varmistaa köyhyysloukkuun jäävien siellä pysymisen.
Vasemmisto on nykyajan kommunistinen järjestö, joka tahtoo kaikkien olevan yhtä köyhiä.
Siinä järjestelmässä vain eliitti rikastuu, joka koostuu päättäjistä ja diktaattoreista.
Jos tuossa väitteessä olisi teoriassa jotain perää, niin se, etttätä sdp vartioi kokoaikatyötä tekevien oikeuksia ja rajoittaa tosiasiassa köyhien pääsyä kilpailemaan työpaikoista kuvitellessaan, että työpaikkojen puuttuminen on vain työnantajien pikkumaisuutta.
Mutta oikeistolla olisi kaikki keinot käytettävissään tuon rajoittamisen vähentämiseksi, ja perinteinen liberaali maltillinen oikeisto olisi niin varmaan toiminutkin. Vähentänyt esteitä työllistymisen tieltä ja yksinkertaistanut systeemiä, eli ajanut sopivan pientä perustuloa. Mutta näinhän he eivät toimi. Vinkuvat jo valmiiksi perustuloa nauttivia eläkeläisiä töihin mieluummin ja jättävät köyhät entistäkin suurempaan labyrinttiin etsimään ulospääsyä, koska rankaisumentaliteetti ja oman porukan päteminen köyhiä potkimalla on niin paljon tärkeämpää kuin maan etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorempana vielä jaksoi hommia tehdä täällä, kun ei jutun juonta vielä tajunnut.
10% voin tuloistani antaa, siitä jos aletaan yhtään enempää vetää oli tuloni mitkä tahansa, vedän turpaan ja perin "verotetut" rahat takaisin sitten vaikka tongeilla kultahampaita varkaiden suista repien.
En tarvitse myöskään minkäänlaista maksullista apua eläkkeeni järjestämisessä, kiitos vaan, voin ihan hyvin itse hoitaa senkin asian joten työnantaja heittäkööt nyt ihan vaan kaikki nekin maksut minulle tai sitten katson työnostajan asettuneen varkaiden ja vedättäjien puolelle ja seuraukset on kuvattu yllä.
Mikään muu sopimus ei käy enää mulle mitään tuottamattomien, määräilevien loisten kanssa, minä itse määrittelen mihin rahani laitan, miten läheisiäni autan jne.
Valitettavasti raamatulliset kymmenykset eivät enää riitä missään maassa. On sen verran kalliimpia tehtäviä yhteisöllä nykymaailmassa. Ehkä sä haluat aikakoneen? Pääsisit 7 vuoden orjuuteen.
Jos tämä ei kelpaa, mutta terveydenhuolto käy ja tuettu ruoka, ja päällystettyä tietä pitkinkin haluat kumipyörien päällä ajaa, olet valitettavasti itse se varas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti raamatulliset kymmenykset eivät enää riitä missään maassa. On sen verran kalliimpia tehtäviä yhteisöllä nykymaailmassa. Ehkä sä haluat aikakoneen? Pääsisit 7 vuoden orjuuteen.
Jos tämä ei kelpaa, mutta terveydenhuolto käy ja tuettu ruoka, ja päällystettyä tietä pitkinkin haluat kumipyörien päällä ajaa, olet valitettavasti itse se varas.
On riitettävä, kaikki ylimääräinen on varastamalla hankittua luksusta.
Mulle riittää aivan mainiosti että se koko kymmenys pistetään teiden ylläpitoon, mitään muuta yhteistä meillä ei tarvitse olla, varsinkaan nykyistä himmeliä missä kaikenlaiset virkaköpit varastaa itselleen ja kavereilleen valtavan osan tuotoista jakaen jotain jämiä muille oikeudenmukaisuudeksi sitä samalla kutsuen.
SDP siinä on se puolue joka pittä huono-osaisen puolta.Ps vain kurjistaa sen on nyt purra näyttänyt.
-Äänet vain ja ainoastaa SDP..
se on totta että ps on viemässä kaiken vähäosaisilta kuin kokoomuskin.joten älä usko Pesuja ollenkaan lupaavat samaa kuin kokoomus.ainoa oike on jota voi äänestää on DEMARIT jottei vähäosainen kärsi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On riitettävä, kaikki ylimääräinen on varastamalla hankittua luksusta.
Mulle riittää aivan mainiosti että se koko kymmenys pistetään teiden ylläpitoon, mitään muuta yhteistä meillä ei tarvitse olla, varsinkaan nykyistä himmeliä missä kaikenlaiset virkaköpit varastaa itselleen ja kavereilleen valtavan osan tuotoista jakaen jotain jämiä muille oikeudenmukaisuudeksi sitä samalla kutsuen.
Eli sinulle oikeudenmukaisuus on sitä, että koska maailma ei suostu palaamaan 2000 vuoden taa, sinä pidät muita aasinasi ja pakotat heidät maksamaan yli sen 10 prosentin, jotta sinä vain et jäisi ilman? Etkä mieti niitä, jotka oikeasti tarvitsevat apua, eivätkä sitä saa, kunhan eivät kuulu sinun lähipiiriisi?
Ei taida kukaan muu suostua siihen, että ylläpidetään vain sitä tietä. No miten on, viedäänkö sut sairaalaan kun maksa alkaa poksua? Entä ne lähi-lähimmäisesi?
Taitaa olla vähissä virkaköpien varkaudet tässä maassa. Mene itään ja ihmettele, miten homma siellä toimii. Vai sieltäkö sinä kirjoitatkin? Jos aidosti suomalainen on tuossa käsityksessä, että kaikki muut varastavat valtavasti, yleisin selitys siihen on, että sillä uskomuksella oikeutetaan omat rötökset. Mitä jos vain vihaisit vähän vähemmän?
Näin! Ei ääniä takinkääntö kikypetturipersuille! Eivät aja köyhän asiaa vaan nuoleskelevat Kokoomusta, jotta oma hillotolppa varmistuisi. Vain SDP tai Vasurit ajaa sun asiaa. Äänestä!