Maria Veitola tarvitsi ammattiapua Andy McCoyn jälkeen
Hän sai siis trauman ja on toipumassa siitä. En tiedä itkeäkö vai nauraa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/57aee19b-c80c-43af-8c22-68ee4d…
Kommentit (137)
Valitettavasti mun täytyy myös sen verran sanoa, että Andy ei osannut teeskennellä että pitäisi Mariasta. Täytyy myös todeta, että jos olisin itse sen eukon seurassa tuommoisessa kuosissa kuin Andy oli siinä ohjelmassa, niin käytös saattaisi olla myös aika salonkikelvotonta.
Ja ei, en ole yleisestiottaen mikään päihteiden suurkuluttaja tai öykkäri.
Tiedän kyllä Andyn kaltaiset. He osaa olla yllättävällä tavalla agressiivisia. Uhattuna elimistö menee helposti stressitilaan ja siitä jää jälki. Ihan sama kuinka kova omasta mielestään on.
Vierailija kirjoitti:
Andy on aina inhonnut Veitolaa. En ymmärrä miksi suostui mukaan ohjelmaan? Se Sofia pakottanut?
Tuossa vaiheessa olevat alkoholistit vihaa kaikkia. Aivot on aivan sulaneet ja jäljellä on enää agressiiviset tunteet ja itsesääli.
itse on "piilo"vittuillut monelle ja nyt on itkenyt (Anu S) ja terapiaa Andystä
Veitolan jälkeen tarvitaan oikeuslaitosta tutkimaan sen juttuja kun se vaan hutkii tolkuttomasti juttujaan. Miksi kukaan lähtee mukaan hänen ohjelmiinsa?
Min mielestä oli ensinnäkin epäeettistä tehdä tuo ohjelma ja siinä alleviivattiin oikein sitä Andyn päihdeongelmaa. Ehkä koko jakso olisi pitänyt vaan laittaa mappi Ö:hön?
Siis... se videoklippi, minkä näin, oliko kyllä todella vaivaannuttava. Mutta eihän Veitola ollut siellä yksin? Kameramiehet oli ainakin paikalla. Koko porukka olisi myös voinut lähteä missä vaiheessa tahansa pois, mutta draamaahan sarjan tekijät sinne tulivat hakemaankin.
Eikö Maria Veitola muka tiennyt millainen on narkomaanin toiminta malli? Ihan tavallista sekopääöyhötystä tuo McCoyn esittämä näytös oli. Tavalliset suojautumiskeinot ovat välttää narkoelukoita kaikin mahdollisin keinoin ja toinen on pitää puukkoa mukana sekä tuikata se uhittelija kylkeeen varoitukseksi. Kyllä ne elukat väistävät kun alkaa tulla iskuja tai pistoja...
Mun mielestä tässä nolattiin Andy ja Andy tais ymmärtää sen itsekin kesken kuvausten. Siitä sitten kimpaantui.
En olis uskonut, että Veitolakin (strong independent woman) kehtaa uhriutua ja hakea somesta sympatiapisteitä kun juoppo vähän korottaa ääntään.
Vierailija kirjoitti:
Min mielestä oli ensinnäkin epäeettistä tehdä tuo ohjelma ja siinä alleviivattiin oikein sitä Andyn päihdeongelmaa. Ehkä koko jakso olisi pitänyt vaan laittaa mappi Ö:hön?
Mikä siinä on epäeettistä? Omalla riskillä Veitola sinne meni ja varmasti tiesi etukäteen millaninen on narkomaanielukan käytös. Oma vika jos ei ottanut mukaansa kättä pitempää. Andy olisi varmaan tipahtanut kerrasta jos pesäpallomailasta saa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Kuspää on aina kuspää... Miksi sinä annat itsestäsi aina niin huonon kuvan ihmisille? Kylmäverinen ämmmä, niin jengi kelaa, McCoy sanoi Veitolalle
"Kuspää"... Pelkosenniemen murre puskee läpi Hulkon pojalla....
Vuoden turhin julkkis, tosin tähän kategoriaan löytyy monta muutakin....
Olen samaa mieltä, Andy nolattiin. Osaako Veitola muuta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Maria Veitola muka tiennyt millainen on narkomaanin toiminta malli? Ihan tavallista sekopääöyhötystä tuo McCoyn esittämä näytös oli. Tavalliset suojautumiskeinot ovat välttää narkoelukoita kaikin mahdollisin keinoin ja toinen on pitää puukkoa mukana sekä tuikata se uhittelija kylkeeen varoitukseksi. Kyllä ne elukat väistävät kun alkaa tulla iskuja tai pistoja...
Andy on tuhat kertaa Veitolaa viisaampi umpikännissäkin.
Kertoo, kuinka jotkut ihmisistä ovat eläneet koko elämänsä omassa kuplassaan sellaisessa pumpulissa ilman mitään omaa itsetuntoa, etteivät kestä edes pientä suullista yhteenottoa ilman terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuspää on aina kuspää... Miksi sinä annat itsestäsi aina niin huonon kuvan ihmisille? Kylmäverinen ämmmä, niin jengi kelaa, McCoy sanoi Veitolalle
"Kuspää"... Pelkosenniemen murre puskee läpi Hulkon pojalla....
Olihan siellä i välissä, mutta eihän tälle palstalle niin hurjaa kielenkäyttöä voi julkaista.
Vierailija kirjoitti:
"Moni teistä on huolehtinut, miten toivuin tästä kaikesta? Turvallisten, lempeiden läheisten ja ammattimaisen keskusteluavun tuella."
Yhyy. Kunnon pumpulissa elävä keskiluokan nynny tuokin.
Emme tiedä, onko hänellä traumoja jotka nousevat pintaan kun joku nostaa.
Andyn kaltaiselle päihderiippuvaiselle on kaikista kamalinta se, että paljastuisi jotenkin että on heikko tms.. siis tuo Andyn pöyhkeily on vaan siihen sairauteen kuuluvaa. Mä en nyt kyllä sääli tuota Mariaa yhtään. Ite meni.
Rahasta tai joku tarjonnut kaljan.