Olen töissä asiakaspalvelussa, ja
Sain kohdata todella törkeän asiakkaan, joka pilkkasi minua mm. Matkimalla puhetapaani, ja puhetyyliäni. Tulipa paha mieli, varsinkin kun kohtelen kaikkia asiakkaitani tasavertaisesti ja kunnioittaen.
Kommentit (7)
Meillä on ohjeistus, että tuollaisissa tilanteissa voi pyytää työkaverin jatkamaan asiakkaan kanssa. Yleensä asiakas rauhoittuu kun tilanne vaatii uudestaan selvittämistä uudelle asiakaspalvelijalle. Jos ei rauhoitu niin vaihdetaan taas....
Asiakkailla on outo käsitys, että he saavat käyttäytyä miten tahansa, ja että heidän on lupa pitää meitä sylkykuppeinaan. Me olemme ensinnäkin aiheuttaneet heidän vaivansa ja epäonnistumiset, ja sitten vielä pakottaneet tulemaan luoksemme.
Mulkkuus on helppoa ja kaikilla ei riitä kapasiteettia parempaan.
Minäkin olen asiakaspalvelussa ja sanon kyllä takaisin jos ollaan inhottavia. Onneksi ei myydä mitään.
Tosi inhottavaa. Jätä omaan arvottomuuteensa tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Asiakkailla on outo käsitys, että he saavat käyttäytyä miten tahansa, ja että heidän on lupa pitää meitä sylkykuppeinaan. Me olemme ensinnäkin aiheuttaneet heidän vaivansa ja epäonnistumiset, ja sitten vielä pakottaneet tulemaan luoksemme.
Företag har en konstig inställning då de tycker sig ha rätten att behandla både kunderna och sin personal som skit. Kunderna blir fittiga och skickar sina hälsningar åt kundservicen som ingen i företagen lyssnar på. Det är min upplevelse av finskt företagande så sent som idag. Nå, man avvecklar bruket av det till förmån för sådana som inte dras med samma problem.
Maailmaan mahtuu liian monta mulkkua. Yritä olla välitämättä. Tiedän kyl et on helpommin sanottu kuin tehty.