Imatralla kuultu ennen kokemattoman kovia jyrähdyksiä itärajan takaa
Olin kotona. Paineaallon tunsi omakotitalon sisälläkin. Sen aisti.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Jenkit siellä vaan valmistelevat tomahawkeilla meille polkua Pietariin. Kohta lähdetään joukolla ulkomaille!
ulkomaille... ne oli meiän maita, prskeles
No asun Imatralla n.10km rajasta enkä kyllä ole kuullut yhtään mitään. Ihmetyttää vaan kun toiset tuntuu kuulevan täällä jatkuvasti jotain ääniä rajna takaa jopa rakennuksien sisälle..
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin kun tulee kunnon keskitys koko suomeen, kaikki isommat kylät ja varuskunnat sileeks.
Miksi ihmeessä? Taidat olla vähän outo.
Vierailija kirjoitti:
Jenkit siellä vaan valmistelevat tomahawkeilla meille polkua Pietariin. Kohta lähdetään joukolla ulkomaille!
Vielä tässä peritään mökkejä Smolenskissa asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin kun tulee kunnon keskitys koko suomeen, kaikki isommat kylät ja varuskunnat sileeks.
Koska suomen valtio on viholliseni.
Kuin? Eiks sossu anna tarpeeksi fyffee?
Kukas siellä lehtien mukaan jyrähtelee? Joku antanut taas lehdille haastatteluita joissa lukee esim: Niinistö jyrähtää, Selänne jyrähtää?
Gung Ho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ompi pyccä hän.
Vaan minkäs teet kun pommit maata kyntää
Ja tykkein laulu kaikkialla soi?
Vierailija kirjoitti:
Kyse on yleensä hävittäjien tuottamasta yliäänipamauksesta, joka kuuluu kauas, johtuen siitä, että tekevät sitä korkealla. On ihan oppikirjamainen venäläinen häirintämenetelmä rajanaapureilleen. Tässä tapauksessa Suomelle. Meillä on maailman parhaat puolustusvoimat, ei kannata provosoitua joka hetki.
Ollos huoleton, poikas valveil on.
Ai että tuntuu hyvältä lukea kommenttisi, kaunis kiitos. Tuon viimeisen lauseen pitäisi kirjoittaa paperille ja laittaa kotona esille.
Ei siis sillä, ettenkö meidän puolustusvoimiin luota ja poikiimme tietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa sanoivat ne jotka lähtivät 30- luvulla Neukkulan onnelaan. Nyt luut lahoavat Sandarmohin santakuopissa.
Vierailija kirjoitti:
Polttavat ensin Pietarin. Hätäpäissään.
Kun pelekäävät että sekin on kohta Suomen.Kaikk otetahan. Paitsi ei venäläisiä. Niille tuloo melekosen kiirus. Eivät kerkiä kenkiä jalakoihinsa laittaa.
Tästä kaikuja kuuluu tääne asti...
https://twitter.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1640331833874235393?ref_src=…
Vierailija kirjoitti:
Vaan minkäs teet kun pommit maata kyntää
Ja tykkein laulu kaikkialla soi?
Kuuntelen Tapio Rautavaaran: Vanhan jermun purnaus laulua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polttavat ensin Pietarin. Hätäpäissään.
Kun pelekäävät että sekin on kohta Suomen.Kaikk otetahan. Paitsi ei venäläisiä. Niille tuloo melekosen kiirus. Eivät kerkiä kenkiä jalakoihinsa laittaa.
Tästä kaikuja kuuluu tääne asti...
https://twitter.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1640331833874235393?ref_src=…
Eli piru otti putiliskolta pirumusrenkaan pois pään päältä
veikkailevat kaivostyöhön liittyviä räjäytyksiä. Tuleeko tunneli suomeen? Kun nyt sinne on suunniteltu aitaa, niin meinaako venäläiset sitten kaivaa tunnelin suomeen. :D
Siellä jo Venäjän nainen sankarpoikia uotteloo
Tuu sä hakeen leipäs päälle levitettä!
Vierailija kirjoitti:
Gung Ho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sillä on merkitystä, suomalaiset ovat kyllä tehneet harvinaisen selväksi ovatko minun ja lasteni, vai heitä panttivankeina pitävän valtion lastenn ussijoiden puolella.
Mielenkiintoista tekstiä. Että sulta on lapset viety, ja nyt toivot että itäystävä tulisi ja räjäyttäisi kaiken p4skaks.
Varmaan ihan aiheestakin viety...
Vierailija kirjoitti:
Voisivat räjäyttää sen onnelansa ihan itse!
Sitähän ne ovat tehneet vuosia jo. Itärajan takana on törkyä, roinaa, paskaa, moskaa, kurjuutta ja köyhiä ihmisiä. Ei Venäjällä ole modernia yhteiskuntaa ja palveluja kuin Pietarissa ja Moskovassa. Se on muilta osiltaan kehitysmaa. Taantuva tällä hetkellä.
Kyse on yleensä hävittäjien tuottamasta yliäänipamauksesta, joka kuuluu kauas, johtuen siitä, että tekevät sitä korkealla. On ihan oppikirjamainen venäläinen häirintämenetelmä rajanaapureilleen. Tässä tapauksessa Suomelle. Meillä on maailman parhaat puolustusvoimat, ei kannata provosoitua joka hetki.
Ollos huoleton, poikas valveil on.