Imatralla kuultu ennen kokemattoman kovia jyrähdyksiä itärajan takaa
Olin kotona. Paineaallon tunsi omakotitalon sisälläkin. Sen aisti.
Kommentit (63)
Ivan taas poltteli röökiä jossain.
Sotaharjoituksia myös rajan toisella puolen. Meilläkin on ollut.
Äl' yli päästä perhanaa! Runeberg
Jatkossa Suomen raja on Äänisjärven itäpuolella. Sinne alkaa komioita hirsihuviloita nousta rivakkaan tahtiin Äänisjärven rantamille.
Venäläiset lähetetään evakkoon ( tuloo heillekin tuo evakko asia tutuksi ) Siperiaa.
Ens kesänä uidaan Äänisen aalloilla.
Niitä yllättäviä räjähdyksiä ja tulipaloja joita lähiaikoina on tapahtunut ympäri venäjää.
Joko on sekasyöjät erikoispartiomiehet valmiina?
"Pitkäkestoinen jyrähdys. Tuntui kehon sisällä asti." IS
Venäjä kaivaa tunneleita Suomeen. No ei sentään. Bunkkereita, koneita, kokeita, aseita?
Kok ja ps yhdessä kävivät jyrisemässä kun eivät enää tahtoneet Puutinilta rahaa saada jotta pääsevät tekemään SUOMESSA neukku populistia JA PÄÄSEVÄT VARASTAMMA KAIKEN MINKÄ IRTI SAAVAT JA TEKEVÄT SAMALLA VANHAN NEUVOSTOLIITON..JOTA ORPO KOVASTI IHAILEE....OLISI VAIN RIIKAITA JA VIELÄKIN RIKKAIMPIA...
ALAS TÄLLÄISET AJATUKSET JA ÄÄNET DEMAREILLE JOTTA SUOMI PYSYY SUOMENA..
Hyvä vaan jos toisiaan räjäyttelevät.
Mis häne pääsä varjo ossuup tuon piene närree kohal, nii sillo hänel tullooki noutaja. Nii mie oon päättänt häne osalt. Ja sitämukkaa rupiaa saamaa muut.
Polttavat ensin Pietarin. Hätäpäissään.
Kun pelekäävät että sekin on kohta Suomen.
Kaikk otetahan. Paitsi ei venäläisiä. Niille tuloo melekosen kiirus. Eivät kerkiä kenkiä jalakoihinsa laittaa.
Joko Iivanan hiihtopartio on lähellä?
Vierailija kirjoitti:
Joko on sekasyöjät erikoispartiomiehet valmiina?
Salatinlehden voimalla ei mennä kuin kilometri, sitten tulee väsy.
Ai että mä nautin kun tulee kunnon keskitys koko suomeen, kaikki isommat kylät ja varuskunnat sileeks.
Eivät tunnu kiirettä pitävän.
Mitätöntä kolistelua. Ei näy, kuuluu vaan ruccän suhinaa.
Täällä oltii jo rajan tuntumassa alle tunnissa.
Zaharovan p* l *u siellä vaan räjähti.
Suomeen ei niin vain tulla. Täällä myös naiset osallistuvat maanpuolustukseen, minä menen vaikka kokkailemaan ja tiskaamaan jos tarve vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin kun tulee kunnon keskitys koko suomeen, kaikki isommat kylät ja varuskunnat sileeks.
Mut syrjäkylät jää pystyyn kun ees ryzsät ei niistä piittaa. Ei ne usko että täällä on pesukoneita.
Ilmankos täällä on hyvä olla.
Verkkaan kuului sodan jyske rajan pinnassa.