Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen sähkösopimus?

Vierailija
29.03.2023 |

Vaikea saada näistä uudenlaisista selkoa. Pörssisähkössä joku marginaali tulee siis pörssihinnan päälle plus perusmaksu? Eli kaksi muuttujaa perusmaksun lisäksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssihinta on se muuttuja, nuo kaksi vakioita.

Vierailija
2/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelasähkö on paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin kuitenkin ottaa määräaikaisen. Oon sillä tavalla konservatiivinen. Mutta ehkä vaan vuoden tällä kertaa, aiemman kahden vuoden sopparin sijaan. Aikaa tuonne toukokuun lopulle katella paras vaihtoehto.  Mies on pörssisähkön kannalla. En halua semmoista, pitää tietää tarkasti etukäteen sähkölaskun summa sunnilleen budjetissa. Ei mitään monen sadan sähkölaskuja tänne

Vierailija
4/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pörssihinta on se muuttuja, nuo kaksi vakioita.

Jos marginaali voi muuttua kuukauden varoituksella, se on muuttuja eikö? Ainakin useimmissa näytti olevan sellainen ehto.

Vierailija
5/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattelin kuitenkin ottaa määräaikaisen. Oon sillä tavalla konservatiivinen. Mutta ehkä vaan vuoden tällä kertaa, aiemman kahden vuoden sopparin sijaan. Aikaa tuonne toukokuun lopulle katella paras vaihtoehto.  Mies on pörssisähkön kannalla. En halua semmoista, pitää tietää tarkasti etukäteen sähkölaskun summa sunnilleen budjetissa. Ei mitään monen sadan sähkölaskuja tänne

Kerrostalossa se ei olisi (koputtaa puuta) edes mahdollista, nuo satasen laskut. Olen tosin sen verran nuuka, että kyttäisin koko ajan hintoja ja harmittelisin ehkä, että miksi käytin uunia silloin kun nyt on halvempaa, tms.

Vierailija
6/6 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up