Mitä seksikokemustasi kadut?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitä että nuorena oli niin kiire päästä neitsyydestä eroon että annoin neitsyyteni jollekin luuserille. Kunpa olisin säästänyt vaikka kolmekymppiseksi asti sitä kun olisi ollut joku merkityksellisempi tyyppi ......
Olen katunut kaikkia seksikokemuksiani ajalta kun itsetuntoni oli huono. Kun sain itseluottamusta lakkasin deittailemasta luusereita, opin sanomaan ei luusereille ja sitten seksielämäni paranikin :D
Minä en edes kadu sitä, koska se oli minun valintani. Halusin oppia ja kokea. Jotain erilaista. Sain jotain erilaista.
Minä en kadu juuri mitään seksikokemuksiani, en kadu niitäkään impulsiivisesti tehtyjä. Mutta niitä kaduin jotka tein huonosta itsetunnosta ja annoin jonkun manipuloida itseäni liikaa. Olen mm harrastanut seksiä miesten kanssa jota kohtaan en juuri edes koe vetoa ihan siksi että olen ollut niin päättämätön huonoitsetuntoinen idiootti. Se ällöttää minua. En koskaan enää ole suostunut seksiin jos siinä on ollut mitään ahdistavaa. Minulla on oikeus kieltäytyä.
Kun löysin oman arvoni,seksi on ollut mahtavaa. Huomasin myös että tasoni oli huomattavasti korkeampi kuin miksi sitä luulin :D Eniten olen nauttinut seksistä jossa on ollut aitoa ihastumista tai yhteyttä tunnetasolla mukana..
Nyt on kyllä sekavaa settiä tässä keskustelussa...mt-lääkkeet loppu ja seuraavat tukilaput saa vasta kuun vaihteen jälkeen?
Seksi Tinder-treffeillä naisten kanssa, jotka ei oikeasti sytyttäneet, mutta suoritin velvollisuudentunteesta, koska he olivat innokkaita.
Niistä jäi todella paska fiilis, kun ei aidosti tuntenut mitään välittämisen tunteita. Käytännössä aina sitten naiset reagoi lähtien ovet paukkuen.
Aikoinaan lukiossa invavessassa ja vieläpä lattialla maaten. Olisi saanut jäädä kokeilematta. Oltiin niin kuumina toisiimme, että sinänsä kaikki seksi oli ihanaa, mutta se paikka. Kova lattia mulle alimmaisena. Poika oli niin kiihkoissaan, ettei malttanut pitää painoaan pois mun päältä. Vähän käytetyn vessan viemärin kuivanut ummehtunut haju...
Erästä viikonloppureissua silloisen työtoverin kanssa Keski-Eurooppaan. Se mies pani ihan koko ajan milloin se ei ollut hommissa, syömässä, vessassa tai nukkumassa. Tykkään kyllä saada ihan kunnolla, mutta silloin hymy hyytyi siihen jyystämiseen. Kamala sonni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana annoin joidenkin miesten painostaa asioihin, mitä en oikeasti olisi halunnut tehdä. Kadun kaikkia niitä kertoja, kun tein asioita vain miellyttääkseni toista osapuolta.
Se on naisen osa.
Ette ikäänkuin kykene muuhun.
Minä en ole nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säätäminen ja sekstailu työpaikalla - sen olis voinu jättää väliin.
Naisena sinua määrää hormonit ja mies.
Älä kadu, et voinut sille mitään.
Olet voimaton.
Siis kuka on väittänyt että olisin nainen!!!
Kyllä se varmaan nuorena kotibileissä. Piti miellyttää silloista poikaystävää ja antaa sen panna mua kyseisen talon makkarissa kaverin vanhempien sellaisessa joka järjesti ne pippalot. Seksi oli kuumaa mutta hirveä hässäkkä joka puolella ja tirkistelijöitä ovella. Ei näin jälkeenpäin ajatellen mitenkään mieltä ylentävää.
Kaikkia teinisähläyksiä jossain julkisella paikalla yrittäen piiloutua. Puolustukseksi voi yrittää sanoa, ettei kotona voinut ja kundi osasi vietellä, puhua mua ympäri ja lämmitellä taitavasti. Hän oli sonni ja luonnonlahjakkuus.
Suhteet pihtarinaisten kanssa. Ne olis pitänyt lopettaa heti alkuunsa.
Suhde, jossa jollain tapaa koin olevani velvollinen seksiin. Mies ei koskaan vongannut, hän vain otti omansa ja nautin. Sen jälkeen oli aina sellainen olo kuin minut olisi tavallaan pakotettu tai oma vartaloni pakotti minua. Pakotettu nautintoon, kuulostaa hullulta. Voi olla, että nyky-yhteiskunnan mielenmuokkaus on jättänyt minuun jäljen, enkä osannut olla vain onnellinen, sillä olinhan haluttu, todellakin olin. Muut osa-alueet suhteesta eivät niin hyvin toimineet, sekin vaikuttanee tuntemuksiin. Toisaalta kadun ja osa minusta ei todellakaan kadu. Sain elämäni parasta seksiä antautumalla tuolla tavalla miehen haluille, aina kun hän voimakkaasti vei tilannetta seksiä kohti olin mukana. Huomaan tulleeni varovaiseksi, koska hän lopulta särki sydämeni.
Olen mies ja niin vähän seksikokemuksia, että ei ole oikein sellaista, mitä pitäisi katua.
Vierailija kirjoitti:
Niitä kahta kertaa jolloin saatoin exän raskaaksi.
Sama. Viimeisen päälle idioottihommaa.
Vierailija kirjoitti:
Suhde, jossa jollain tapaa koin olevani velvollinen seksiin. Mies ei koskaan vongannut, hän vain otti omansa ja nautin. Sen jälkeen oli aina sellainen olo kuin minut olisi tavallaan pakotettu tai oma vartaloni pakotti minua. Pakotettu nautintoon, kuulostaa hullulta. Voi olla, että nyky-yhteiskunnan mielenmuokkaus on jättänyt minuun jäljen, enkä osannut olla vain onnellinen, sillä olinhan haluttu, todellakin olin. Muut osa-alueet suhteesta eivät niin hyvin toimineet, sekin vaikuttanee tuntemuksiin. Toisaalta kadun ja osa minusta ei todellakaan kadu. Sain elämäni parasta seksiä antautumalla tuolla tavalla miehen haluille, aina kun hän voimakkaasti vei tilannetta seksiä kohti olin mukana. Huomaan tulleeni varovaiseksi, koska hän lopulta särki sydämeni.
Vähän samanlaisia fiiliksiä. Toisaalta kaduttaa semmonen on/off suhde, paljon seksiä ja vähän muuta. Mies sai aina haluamansa ja mä tajuttoman kovat orgasmini pelkällä panemisella. Toisaalta haluis sen miehen takaisin ja minust tuntuu, että jos hän nyt astuisi ovesta sisään hän pääsis heti minun sisään, vaikka sit eteisen lattialla. Joskus haluaisin heittää hänet samantien takaisin ulos
Seksi hulluksi paljastuneen nettituttavan kanssa. Käytös oli jo baarissa aika outoa, mutta vasta hotellipanon jälkeen huomasin, että mielenvikaisen tuijotuksen lisäksi ellissä oli muutakin pahasti vialla. Suuttui oikein kunnolla kun passitin matkoihinsa. Hyi h...!
Nöyryytin miestä niin, että sillä ei enää seisonut. Tuota kadun. Yleensä olen kiltti ihmisille.