Mitä teet jos pieraiset vahingossa kuntosalilla?
Kommentit (37)
Joskus sihahtaa pahanhajuisia niin poistun vain kauemmaksi rikospaikalta.
Tuollaisen häpeän välttääkseni en ole koskaan käynyt salilla.
Noin ei oo mulle käyny, mutta kerran joogatunnilla yks äijä pieras. Kaikki vaan kohteliaasti oli ku ei mitään. Pilateksessa jollain pääsi, siitä seurasi vaan iloinen nauru. Mutta en ois ees muistanut, jos ei ois kysytty. Noin käy varmaan aika monelle
Varmaan hihittelisin hysteerisenä naama punaisena.
Kyllä just pilateksessa ja joogissa pieruja välillä kuuluu ja joskus myös jumpissa vatsaliikkeissä. Paljon on kuultu ja itsekin kerran vatsaliikkeissä tuli pieni paukku.
Kaikki on aina kuin ei mitään. Ja ihan luonnollistahan se on, eihän niille mitään voi.
No hei kuule mä olen pieraissut kuuluvasti paritekniikassa karaten vyökokeessa kun kymmenen kokelasta ja dojolle kutsutut senseit seuraa hiirenhiljaa. Ei muuta ku pokka jatkaa tekniikkaa kuin mitään ei olis tapahtunut. Pari huipensi nolouden kuiskaamalla "sattuks sua?!" kun oltiin takaisin rivissä.
Sain sen vyön. Kiai
Vilkaisen ympärille, kukahan tuo teki. Mutta pierut kuuluu elämään!
Vilkaisen moittivasti lähintä treenaajaa
Ei tarvi tänään käydä salilla, kun voi treenata vatsalihakset lukemalla tätä ketjua.
pierujooga kirjoitti:
Tuleeko muillekin mieleen videon naisesta Frendien Phoebe :D
Kerran jalkaprässiä tehdessä pierun mukana tuli löysät housuun. Noustuani pois laitteesta shortsien lahkeesta alkoi valua ruskeaa vanaa. Onneksi kukaan ei huomannut, ihmettelivät ainoastaan hajua.
Jos on pitkä niin lasken housuja jotta kuuluu paremmin. Mukava viihdyttää muita.
Mä en edes yritä estellä piereskelyä jumpassa ja kuntosalilla.
Ruokavaliossa jotain vialla jos on pahanhajuisia kaasupäästöjä.
Huomaan samalla tulleeni vahingossa väärään paikkaan. En nimittäin käy kuntosaleilla.