Mysteerinen Eero Ritola?
Keskustelut vaan poistuu eikä kukaan osaa kertoa, mistä kyse?
Mies kertonut Hesarille käyvänsä lukemassa vauvapalstalta juttuja itsestään, vaikka "ketään ei kiinnosta" palstalaisten typerät mielipiteet mistään. Mikä tyyppi tämä tämmöinen on ja miten kehtaa solvata palstaa?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole radiosta tuttu kasvo? Se viikon luontoääni vai mikä se nyt on.
Radio, josta näkee kasvoja on kyllä mielenkiintoisempi tapaus kuin tämä "Eero", kuka nyt onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai jokaiselle vähänkin viihde- ja kulttuurielämää seuraavalle Ritala on tuttu. Pitää olla melkoisessa umpiossa kasvanut, jos ei vielä missään ole törmännyt nimeensä.
Mä tiedän prinssi Harryn mutta en ketään Ritalaa. Sorry.
Harkimo ei ole mikään prinssi vaan Sipoon sulttaani.
Onko Eero eduskuntavaaliehdokas? On tahi ei niin äänestäkää. Numero 69.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai jokaiselle vähänkin viihde- ja kulttuurielämää seuraavalle Ritala on tuttu. Pitää olla melkoisessa umpiossa kasvanut, jos ei vielä missään ole törmännyt nimeensä.
Mä tiedän prinssi Harryn mutta en ketään Ritalaa. Sorry.
Harkimo ei ole mikään prinssi vaan Sipoon sulttaani.
Toi oli hyvä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole radiosta tuttu kasvo? Se viikon luontoääni vai mikä se nyt on.
Radio, josta näkee kasvoja on kyllä mielenkiintoisempi tapaus kuin tämä "Eero", kuka nyt onkaan.
Eli TV. Eeron ulkonäollä pääsee radioon.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole nähnyt täällä yhtään ketjua kenestäkään Eerosta.
Tuossa esimerkiksi
Pelkäön että ketju taas poistuu. Eero R voisi olla parempi nimi. On kumminkin joillekin tuttu vaikka ei meille palstalaisille.
onhan hän joskus parhaan miesosan jussi pystejä kerännyt , näytelly monissa sarjoissa ja ollu vähän jokapaikassa esissä, kiva kun nää palstalla ei tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole nähnyt täällä yhtään ketjua kenestäkään Eerosta.
Tuossa esimerkiksi
Siinä nyt ei ollut paljon nähtävää. 😂
Oisko tää se, jolla oli remonttiohjelma kaapelikanavalla, olisko 2005?
Vierailija kirjoitti:
Ääntä kuulee tuon tuostakin. Valitettavasti.
Ihmetyttää miten saa hommia niin rasittavalla äänellä. En osta mitään tuotetta mitä mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
onhan hän joskus parhaan miesosan jussi pystejä kerännyt , näytelly monissa sarjoissa ja ollu vähän jokapaikassa esissä, kiva kun nää palstalla ei tunne.
Juu, ei tunneta. Siksi pohditaan täällä.
Eikun, onko tämä se Vagisan mainoksen poikaystävä?
Ihana, vaatimaton ja tavallinen Eero Ritala.
Onko hänellä lapsia? Ei ehkä halua.
Vierailija kirjoitti:
On vai?
Ei sitten ihmekään, etten tunne. En seuraa suomisarjoja ja suomalaiset elokuvat ovat tosi plääh.
Vierailija kirjoitti:
Oisko tää se, jolla oli remonttiohjelma kaapelikanavalla, olisko 2005?
Oli Reiska. Vaikka Ritola kyllä liippaa aika läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä tämä herra Ritala itse. Heippa hei!
Oletko oikeesti! No nyt tuleekin tilaisuus kiittää sua ihanista rooleista, Onnelassa loistat, ja vanhat ihanat Klikkaa mua ja Ex-onneliset ja monet, monet muut. Täällä kirjoittelee ihailijasi
Oon aika varma että Eero oli kansakoulun viimeisellä luokalla opettajana.
Siis eiks tää oo se juoksija? Kun on se sanontakin, että otti Ritalat?
Eero voisi nyt kertoa meille enemmän itsestään, jotta oppisimme tuntemaan hänet.