Pettämisestä, mitä tekisitte
Suhteessa paljon ja pitkäaikaista pettämistä. Todennäköisyys jäädä kiinni on pieni. Nyt olen mietin sivusuhteen, kyllä, on jo suhde, lopettamista.
Kehtaanko jäädä tähän loppuelämän suhteeseen? Tuntuu että voisin jäädä mutta kehtaanko?
Kommentit (13)
Jos sinulla on ollut omaa päättelykykyä sivusuhteen aloittamiseen, niin kaipa sinulla on myös ihan omaa järkeä päättää että mitä teet loppu elämälläsi, vai onko järkeä?
Meinaatko kehtaamisella samaa kuin me muut vai sillälailla kuopiolaisittain että viitsitkö?
Ensin voisi opetella kirjoittamaan ja sitten vasta säätää muuta...
Vierailija kirjoitti:
Ensin voisi opetella kirjoittamaan ja sitten vasta säätää muuta...
Libido ohjaa, sivistys puuttuu. Ei panohommissa tarvita luku- tai kirjoitustaitoa. Simpanssitkin pärjää ilman.
Oma elämäsi, omat päätökset. Millainen ihminen olet, sellainen elämä. Mieti arvojasi. Onko elämäsi sellaista kuin haluatkin sen olevan? Tarvitseeko jotain hävetä, piilotella muilta?
Nolo. Jos on mahdollisuus pienikin, että jäät kiinni, se tulee tapahtumaan. Mitä myöhemmin, mitä pidempi sivusuhde, sitä pahemmat seuraukset. Jos teillä on esim aviopuolison kanssa uusperhe, niitä toisen lapsia luultavasti et tule näkemään jos kyse vuosien pettämisestä ja pimittämisestä ja tuo tulee ilmi.
Kuinka moni tietää? Jos sanot vain, ettei kukaan muu, kun pitkäaikainen sivusuhde, olet luultavasti väärässä. Asiasta tietää luultavimmin ainakin kourallinen muita ihmisiä, vähintään epäilee. Ei kukaan ole niin hyvä valehtelemaan, kuin unelmissaan. Ja kun se käy ilmi, jokaiselle ihmiselle, jonka tunnet, syttyy lamppu päässä että aivan, tämä tässä oli outoa, tuohan se selittää.
Et kehtaa. Tai voit toki jäädä mutta luultavimmin jäät kiinni. Parasta vain pakata kimpsut ja kampsut ja kertoa mitä tuli tehtyä. Luultavasti saat lähtä samantien.
Minä en kehtaisi mutta mies kehtasi röyhkeä kun on.
Kyllä sun täytyy itse nyt päättää.