Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat ja rahattomat 2023 OFFICIAL

Vierailija
29.03.2023 |

Tänään alkaa! Ja Ruudussa jo katsottavissa.

Kommentit (872)

Vierailija
801/872 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5115888/rikkaat-ja-rahattomat-2023-offi…

Kukahan on aloittanut noin naurettavan keskusteluketjun ja vieläpä kesken tuotantokauden...

Ja miten tämä liittyy mihinkään? Muuta kuin sielläkin Arttu tuo itseään esille :D

JOKU TAITAA OLLA KATEELLINEN ARTULLE

Vierailija
802/872 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan on aloittanut noin naurettavan keskusteluketjun ja vieläpä kesken tuotantokauden...

Ja miten tämä liittyy mihinkään? Muuta kuin sielläkin Arttu tuo itseään esille :D

... Eikä tuo ollut lainkaan yllätys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/872 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka ja miksi ihmeessä?!

804/872 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin huhuja, että Kaisa olisi yrittänyt tappaa itsensä :X

En tiedä milloin tai miksi. Katuu ohjelmaan osallistumista.

Sisko tuntee hänet jotenkin.

No nyt tuli jo aika vakavia syytöksiä!!

En tunne, kuka mahtaa näitä huhuja jakaa tai väittää tuntevansa minut.

Minulle on ensinnäkin ihan sama mitä minusta kirjoitetaan tai pidetäänkö minun tekemistäni tuotteista vai ei.

Mutta, kun joku väittää minun yrittäneen tappaa itseni, kulkee siinä jo raja!

Kadunko ohjelmaan liittymistä; en, vaikka sitten haukuttaisiinkin olemustani tai tekemisiäni.

Mietin pitkään osallistuako vaiko en. Juuri tuon negatiivisuuden vuoksi. Samalla mietin, miksi antaisin periksi heille, jotka minua jo ennestään vihaa?!

Olen sairastanut masennusta teini-ikäisestä asti. Halusin tuoda omaa kokemustani esille ohjelmassa, tästä masennuksesta miten siitäkin voi selvitä. Tai yrittää elää sen kanssa, kuten itse olen yrittänyt. 

Tämän takia, olen onnellinen ettei poikani osallistunut ohjelmaan ja hänen henkilöllisyytensä pysyy suojattuna! Minä kestän kyllä haukkumiset, mutten haluaisi hänen joutua kestämään vastaavaa.

Tästä johtuen, jouduin luomaan tilin, jotta olen kirjoittamassa oikealla nimelläni. En minä tällaisessa palstassa aikaani kuluta tai kirjoittele nimettömästi viestejä. Väittäkööt kuka tahansa mitä tahansa.

Ja mitä Arttuun tai minuun tulee, emme tunne toisiamme. 

Toivon hänelle kaikkea hyvää ja menestystä. On hienoa, että hän sai itselleen juuri oikeanlaisen vaihtoparin :) Ja pääsi luomaan uraa! Hienoa Arttu!

En jaksa puuttua muihin minua koskeviin kommentteihin, jokainen sanoo mitä haluaa, kunhan väitteissä ei ole itsemurha väitteitä!!! Tämän tiedon sain aamulla puhelinsoitolla, että olenko avun tarpeessa, kun tuollaista kirjoitettu!

Jos sinulla on kysyttävää minulle, kirjoita siitä sitten Instagramissani vietillä. Löydät sen googlettamalla.

Täällä en halua jatkossa joutua kirjoittamaan itseeni liittyviin aiheisiin.

Kaikkea hyvää ja ihanaa juuri sinun kesääsi!

Vierailija
805/872 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa Minkkinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ensinnäkin ihan sama mitä minusta kirjoitetaan tai pidetäänkö minun tekemistäni tuotteista vai ei.

Kadunko ohjelmaan liittymistä; en, vaikka sitten haukuttaisiinkin olemustani tai tekemisiäni.

Mietin pitkään osallistuako vaiko en. Juuri tuon negatiivisuuden vuoksi. Samalla mietin, miksi antaisin periksi heille, jotka minua jo ennestään vihaa?!

Olen sairastanut masennusta teini-ikäisestä asti. Halusin tuoda omaa kokemustani esille ohjelmassa, tästä masennuksesta miten siitäkin voi selvitä. Tai yrittää elää sen kanssa, kuten itse olen yrittänyt. 

Tämän takia, olen onnellinen ettei poikani osallistunut ohjelmaan ja hänen henkilöllisyytensä pysyy suojattuna! Minä kestän kyllä haukkumiset, mutten haluaisi hänen joutua kestämään vastaavaa.

Tästä johtuen, jouduin luomaan tilin, jotta olen kirjoittamassa oikealla nimelläni. En minä tällaisessa palstassa aikaani kuluta tai kirjoittele nimettömästi viestejä. Väittäkööt kuka tahansa mitä tahansa.

Toivon hänelle kaikkea hyvää ja menestystä. On hienoa, että hän sai itselleen juuri oikeanlaisen vaihtoparin :) Ja pääsi luomaan uraa! Hienoa Arttu!

En jaksa puuttua muihin minua koskeviin kommentteihin, jokainen sanoo mitä haluaa, kunhan väitteissä ei ole itsemurha väitteitä!!! Tämän tiedon sain aamulla puhelinsoitolla, että olenko avun tarpeessa, kun tuollaista kirjoitettu!

Jos sinulla on kysyttävää minulle, kirjoita siitä sitten Instagramissani vietillä. Löydät sen googlettamalla.

Tosi ikävää tuo. Joutua kohteeksi yhden jakson takia. Sulla on ihania korviksia myynnissä!

Vierailija
806/872 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma todistaa rautalangasta vääntämällä, kuinka tunneäly, viisaus, miellyttävä ulkonäkö tai tavat eivät kulje käsi kädessä taloudellisen menestyksen kanssa. Niin kutsutut rikkaat ovat koko kauden olleet myötähäpeää herättäviä hahmoja. Yksi ainut oli aidosti varakas, raha oli perittyä. (Hänen lääkärivaimonsa oli sosiaalisesti huomattavan kyvytön ja jopa pukeutumiseltaan mauton, mutta lääkäreillä ei usein olekaan sosiaalista ymmärrystä. Ja kyllä, suvussano usea lekuri.) jotkut näistä varattomista sen sijaan olivat aidon fiksun oloisia, miellyttäviä ihmisiä. 

Vierailija
807/872 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorastaan häkeltynyt Kaisan luomisen voimasta. Osaa tehdä kauniita koruja ja on taitava vaatesuunnittelija. Kykyä taitaa löytyä jopa ennustamiseen ja voisiko olla jopa kirjailija-ainesta....

Vierailija
808/872 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaisa Minkkinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikasi henkilöllisyys on kyllä tiedossa.

Ja miten muka?! Taidat tuntea väitteiden perusteella.

Vierailija
809/872 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suorastaan häkeltynyt Kaisan luomisen voimasta. Osaa tehdä kauniita koruja ja on taitava vaatesuunnittelija. Kykyä taitaa löytyä jopa ennustamiseen ja voisiko olla jopa kirjailija-ainesta....

Mikä juttu tää ennustaminen on?

Vierailija
810/872 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen? Kantaa kaunaa? Vihaa Kaisaa?

Mikä saa ihmisen käyttäytymään noin?!

Saat varmaan mieletöntä nautintoa päästessäni mollaan toista nyt kun siihen on mahdollisuus.

Ja kuinka muuten kuin nimettömänä. Voit olla itsestäsi nyt helvetin ylpeä!

Karma is a bitch 

Vierailija
811/872 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy epäselväksi miten paljon vihaajia Kaisalla on. Täällä ollaan haukkumassa. Kiinnostaisi tietää mitä hän on tehnyt saadakseen tuollaista huomiota?!

Vierailija
812/872 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tosi hyvä mieli siitä jaksosta missä oli se sympaattinen miesopettaja ja se vaalea nainen. Niillä oli kissoja joista ne välitti. Ihmettelin kun ne  köyhät meni hotelliin yöksi. Oli hieno koti käytössä mut ne halus hotellikokemuksen. Rikkailla ja tai mukavilla ihmisillä on usein kissoja. Tämän olen huomannut.

Vierailija
813/872 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OMALLA VASTUULLA siitä voisi kysyä suoraan ennustajataiturilta

Vierailija
814/872 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OMALLA VASTUULLA siitä voisi kysyä suoraan ennustajataiturilta

Kasva jo aikuiseksi. Teet itsestäsi vain pellen ilkkumalla täällä nimettömänä!!!

Vierailija
815/872 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän huomiota Kaisa saa vihaajiltaan niin sitä paremmin menestyy.

Itsehän te huomiota hänelle annatte vaikka onkin negatiivistä. Olette tyhmiä jokainen!

Ja ette te nimettömiksi jää, jokaisesta jää merkintä mitä kirjoittaa. Useampi kuvittelee voivansa kirjoittaa nimettömästi, vaikka samalla ei tiedosta jäävänsä näkyväksi.

816/872 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tosi hyvä mieli siitä jaksosta missä oli se sympaattinen miesopettaja ja se vaalea nainen. Niillä oli kissoja joista ne välitti. Ihmettelin kun ne  köyhät meni hotelliin yöksi. Oli hieno koti käytössä mut ne halus hotellikokemuksen. Rikkailla ja tai mukavilla ihmisillä on usein kissoja. Tämän olen huomannut.

Koiran omistajat on useimmin köyhiä koska koiranhoito vie kaiken ajan työhön sitoutumiselta ja täten tulojen edistämiseltä.

Vierailija
817/872 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut yrittivät lahjoa kirjottamaan ja haukkumaan täällä Kaisasta. Kyseessä on katkeroitunut henkilö joka työskenteli Kaisan kanssa yhtä aikaa. Hän ja hänen miehensä jauhaa p*skaa Kaisasta. Välillä ahdistaa olla heidän luona jo siksi että jaksavat olla katkeria ei pelkästään Kaisalle vain muillekin jotka heidän mielestä toimineet väärin tai eri mieltä.

Kyseinen vaimo on sairastunut aikaa sitten ja mahdollisesti syy katkeruuteen.

Tunnen Kaisan töiden kautta myös, siksi halusivat minun kirjoittavan täällä jotain hänestä nolatakseni hänet. Tämän pyynnön jälkeen olen ollut vähemmän tekemissä kyseisen pariskunnan kanssa.

Kaisa sinä tiedät kenestä on kyse. 

Eiköhän nämä ole yhden henkilön käsialaa kaikki, monenlaisia juonenkäänteitä...

Vierailija
818/872 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut yrittivät lahjoa kirjottamaan ja haukkumaan täällä Kaisasta. Kyseessä on katkeroitunut henkilö joka työskenteli Kaisan kanssa yhtä aikaa. Hän ja hänen miehensä jauhaa p*skaa Kaisasta. Välillä ahdistaa olla heidän luona jo siksi että jaksavat olla katkeria ei pelkästään Kaisalle vain muillekin jotka heidän mielestä toimineet väärin tai eri mieltä.

Kyseinen vaimo on sairastunut aikaa sitten ja mahdollisesti syy katkeruuteen.

Tunnen Kaisan töiden kautta myös, siksi halusivat minun kirjoittavan täällä jotain hänestä nolatakseni hänet. Tämän pyynnön jälkeen olen ollut vähemmän tekemissä kyseisen pariskunnan kanssa.

Kaisa sinä tiedät kenestä on kyse. 

Eiköhän nämä ole yhden henkilön käsialaa kaikki, monenlaisia juonenkäänteitä...

Syytetään toisia omista virheistään ja keksitään vääriä syytöksiä. Eiköhän tämän tarinan loppu kuuluisi olla tässä. Toivottavasti tarinalla onnellinen loppu ja opetus. Jokaisen pitäisi mennä sisimpäänsä. Tee toisille niinkuin toivot itsellesi tekevän.

Vierailija
819/872 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt. Tunnen etäisesti Forssasta olleet rahattomat Tiinan vanhempien lasten kautta. Toinen pojista oli nyt ollut osallisena siinä Forssan puukotuksessa. Puukotti toisen sairaalaan asti. Päihdeongelmaa ja väkivaltaisuutta.

Vierailija
820/872 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt. Tunnen etäisesti Forssasta olleet rahattomat Tiinan vanhempien lasten kautta. Toinen pojista oli nyt ollut osallisena siinä Forssan puukotuksessa. Puukotti toisen sairaalaan asti. Päihdeongelmaa ja väkivaltaisuutta.

Näköjään. Murha infosta löytyy puukottajan nimi, jolla löytyy insta ja siellä on seuraajina Tiina ja Siiri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän