Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat ja rahattomat 2023 OFFICIAL

Vierailija
29.03.2023 |

Tänään alkaa! Ja Ruudussa jo katsottavissa.

Kommentit (872)

Vierailija
841/872 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se spagetti annos oli ylihintainen.

Vierailija
842/872 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi makso noin paljon? Missä hitsin Michelin tähden ravintolassa ne kävi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/872 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjo Clothingin printti T-paidat on valmistettu 100% luomupuuvillasta ja kankaamme on sertifioitu GOTS sertifikaatilla. Lisäksi T-paitamme, tuulitakkimme ja collegevaatteemme ovat PETA:n hyväksymiä vegaanisia tuotteita. Olemme sitoituneet vastuulliseen muotiin!

Eipä muuten ole PETA.n hyväksymiä tuotteita ollenkaan myynnissä. Ei saisi sitten ilmoittaa ja johtaa asiakkaita harhaan! 

Yksikään myynnissä oleva ei todista tätä.

Noniin Arttu tässä terve !

Inhottavaa että pitää yksinyrittäjänä tuhlata aikaa keskustelupalstoilla pyörimiseen ja asioiden korjaamiseen, mutta tästä on nyt tullut suoraan harmia minun imagollekin. Luomupuuvilla paitani ovat PETAn hyväksymiä 100% vegaanisia tuotteita. Jos olet PETAlta suoraan kysynyt minun yrityksestäni, niin tottakai heidän vastaus on ettei tiedä minua, kun yritykseni nimikin on Tmi tällä hetkellä. En muutenkaan itse valmista kankaitani(vielä), vaan valmistajallani on PETAn sertifikaatti ja printeissä käytetyt maalit mitä käytämme on myös GOTS sertifioituja. Voisit ensikerralla kysyä minulta suoraan esimerkiksi somen kautta tai sivuilta, ettei tarvitse päättömiä valheita levitellä netissä. Muutenkin kaikille lukijoille täällä, ei kannata uskoa mitä anonyymit näppissotilaat kirjoittelee toisista kateellisena. Kiitos ja kuittaus 👋🏼

Vierailija
844/872 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varjo Clothingin printti T-paidat on valmistettu 100% luomupuuvillasta ja kankaamme on sertifioitu GOTS sertifikaatilla. Lisäksi T-paitamme, tuulitakkimme ja collegevaatteemme ovat PETA:n hyväksymiä vegaanisia tuotteita. Olemme sitoituneet vastuulliseen muotiin!"

Entä muut Varjo Clothing-tuotteet? Ovatko kaikki tuotteenne vastuullisesti valmistettuja ja vegaanisia? Ja onko PETA:n sivuja käännetty suomeksi? https://www.peta.org/ Kiitos.

Arttu L kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjo Clothingin printti T-paidat on valmistettu 100% luomupuuvillasta ja kankaamme on sertifioitu GOTS sertifikaatilla. Lisäksi T-paitamme, tuulitakkimme ja collegevaatteemme ovat PETA:n hyväksymiä vegaanisia tuotteita. Olemme sitoituneet vastuulliseen muotiin!

Eipä muuten ole PETA.n hyväksymiä tuotteita ollenkaan myynnissä. Ei saisi sitten ilmoittaa ja johtaa asiakkaita harhaan! 

Inhottavaa että pitää yksinyrittäjänä tuhlata aikaa keskustelupalstoilla pyörimiseen ja asioiden korjaamiseen, mutta tästä on nyt tullut suoraan harmia minun imagollekin. Luomupuuvilla paitani ovat PETAn hyväksymiä 100% vegaanisia tuotteita. Jos olet PETAlta suoraan kysynyt minun yrityksestäni, niin tottakai heidän vastaus on ettei tiedä minua, kun yritykseni nimikin on Tmi tällä hetkellä. En muutenkaan itse valmista kankaitani(vielä), vaan valmistajallani on PETAn sertifikaatti ja printeissä käytetyt maalit mitä käytämme on myös GOTS sertifioituja. Voisit ensikerralla kysyä minulta suoraan esimerkiksi somen kautta tai sivuilta, ettei tarvitse päättömiä valheita levitellä netissä. Muutenkin kaikille lukijoille täällä, ei kannata uskoa mitä anonyymit näppissotilaat kirjoittelee toisista kateellisena. Kiitos ja kuittaus 👋🏼

Vierailija
845/872 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu L kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan olisi kateellinen sinulle?

Vierailija
846/872 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista että tälle kaudelle otettiin mukaan narkomaani

Vierailija
847/872 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Eikö muka Valkeakoskella ole siivoojan työpaikkoja ?.

No, minä olen koulutettu laitoshuoltaja ja etsin työpaikkaa siivoushommista puolitoista vuotta. Useimmat firmat eivät edes vastanneet työhakemuksiin. Yksi vastasi ja kutsui haastatteluun  mutta olin jo silloin saanut toisen alan työpaikan, ja luojan kiitos en ollut töistä etsiessäni työtön vaan silloinkin muun alan töissä. Ja tämä pk-seudulla. Jotenka välttämättä ei valkeakosken kaltaisessa pikkupaikassakaan niihin töihin noin vaan mennä.

Vierailija
848/872 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen kateus. Perisynti joka ei helpota koskaan. Valmius maksaa satanen siitä, ettei naapuri saa viittäkymppiä.

Miksi ihmiset täällä ovat niin julmia toisia kohtaan? Yhdellä on liian kallis sisustus ja toisella sitten aivan liian halpa. Mitä ihmettä keskustelijat oikein haluaisivat tässä ohjelmassa nähdä?

Mielestäni tämä on aito hyvän mielen ohjelma, joka mahdollistaa osallistujille pienen kurkistuksen toisenlaiseen elämään.

Vierailija
849/872 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

]

Täällä sama. Lisäksi ostan punalapputuotteita pakkaseen. Eikä olla köyhiä.[/quote]

Mua hämmästyttää tämä, että töissäkäyvät kohtuutuloiset ostaa punalapputuotteita. Eikö ne pitäisi säästää heikommin toimeentuleville?

Vierailija
850/872 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tän rikkaan muikkelin lapsia ei kuvata edestäpäin. Vain köyhän perheen lapset näytillä. Typerää.

Musta hyvä ratkaisu, että ei näytetä. Mutta ei pitäisi näyttää kenenkään muunkaan lapsia.

Vierailija
851/872 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä Tarulle botoxia otsassa vai tehty kasvokohotus? Kumpaa veikkaatte? Itse luulen, että kiristys tehty. Kulmakarvat niin ylhäällä ja otsa rypytön ja ilmeetön/liikkumaton. Suttusilmistä alaspäin oli edes jollain muotoa elävän oloinen, mutta suttusilmistä ylöspäin ihan eloton.

Se köyhä-Sirkku oli kaunis kasvoiltaan.

Olisko ihan vaan reippaasti vanhempi kuin Sirkku? Ei kai siinä sen ihmeempää.

Vierailija
852/872 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa rasittavia tyyppejä.

Vierailija
853/872 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka antaa lapsille nimeksi Ukko ja Uljas.

Vierailija
854/872 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka antaa lapsille nimeksi Ukko ja Uljas.

No tietysti Pekko ja Pessi.

Vierailija
855/872 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pt käy kotona jumppauttamassa, 150e.

Morjens.

Vierailija
856/872 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi Saran mies hätäili/kuvitteli taksissa, ettei köyhän asunnossa ehkä ole mitään lämmitystä? Aika hemmetin huono yleissivistys. Vaikka joku asuisi Suomessa mökkipahasessa se lämmittäisi puilla asuntonsa. No, kylmää ne taisi sitten valittaa joka tapauksessa kerrostalossakin.

Saran mies tienasi 13 000€ vuodessa verotuksen mukaan.Ovat kuulemma rikkaita.

Vierailija
857/872 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin ekaa kertaa tän missä Rita ja toi lihaskimppu Aki (eka jakso), niin tää lähtökohta on jo ihan väärä. Keski-ikäinen yrittäjäpari ja vasta kotoa muuttaneet teinit (19v). Ei noita voi verrata ja harva teini on tossa iässä muuta kuin pikkutuloinen. Näiden kahden valitus opiskelijaelämästä on niin lapsellista, koska onhan noikin olleet 20v sitten nuoria ja (oletettavasti) opiskelllut. 

Vierailija
858/872 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne "rikkaat" tienanneet 13 000€ tai 19 000€ vuodessa verotietojen mukaan.Tätä typeryyttä sitten jotkut katsovat ihan innoissaan.

Vierailija
859/872 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu L kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa että pitää yksinyrittäjänä tuhlata aikaa keskustelupalstoilla pyörimiseen ja asioiden korjaamiseen, mutta tästä on nyt tullut suoraan harmia minun imagollekin. Luomupuuvilla paitani ovat PETAn hyväksymiä 100% vegaanisia tuotteita. Jos olet PETAlta suoraan kysynyt minun yrityksestäni, niin tottakai heidän vastaus on ettei tiedä minua, kun yritykseni nimikin on Tmi tällä hetke

En muuten hirveästi mainostaisi PETA:sta mitään, heidän toimensa jakavat eläinrakkaat kahteen leiriin. Kovastihan ne teloittavat eläimiä itse, tai heittävät suolaisen veden eläimiä makeaan veteen :D

Vierailija
860/872 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli joku kolho onlyfanssi bimbo rikkan roolissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme