Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö siskosi häihin, vai festareille?

Vierailija
29.03.2023 |

Hääasiaa minullakin.

Me saatiin maanantaina hääkutsu, ja samassa oli myös polttarikutsu pelkästään minulle, ja kyseessä on siis pikkusiskoni häät. Emme ole kovin läheisiä, enkä tiennyt että on menossa naimisiin tänä kesänä (on mies ja pieni lapsi kyllä, joten ei mikään yllätys).

Itse taas olen siinä elämäntilanteessa, että kaikki lapset on kouluiässä ja arki tasaisempaa, ja on aikaa itselle ihan eri tavalla. Olemme miehen kanssa varanneet kesälle yhden viikonloppureissun Lontooseen ja yhden festarireissun.

Enkä ole provo, mutta uskokaa tai älkää niin häät on samana viikonloppuna kuin on ne festarit! En ole käynyt vuosiin missään, kun on ollut vain vähän lapsenvahteja ja sitten koronaa.

Aion kieltäytyä hääkutsusta ja mennä kuuntelemaan lempibändini. Olisitko tehnyt samoin?

Polttareihinkaan en pääse, sillä ne on viikko ennen Lontoon reissua, enkä saa kahta viikonloppua peräkkäin vapaata töistä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
22/24 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha tilanne. Luultavasti menisin festareille. Kadun edelleen sitä, että menin ystäväni häihin lempifestarini sijasta. Ne festarit ovat aina kesän ainut varmasti vapaa viikonloppuni (lomaa ei ole koskaan), ja ainut kesän kiinteä viihdemeno. Ystäväni järjesti häänsä tarkoituksella samaan aikaan kuin suurin osa vieraista olisi halunnut olla festareilla, kuulemma karsii jyvät akanoista jos joku ei tule paikalle.

Kivat häät oli, mutta miksi ihmeessä uhrasin sen ainoan odotetun kesämenoni niiden takia. Enää en tee niin jos samanlainen tilanne tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei häät kiinnosta, niin olet vielä vähemmän läheinen siskosi kanssa sen jälkeen, idiootti.

Vierailija
24/24 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin ja jätin veljen häät väliin. Kävin heidän luonaan kylässä ja he eivät maininneet sanallakaan häistä vaan sitten tuli yllätyksenä ja olin ehtinyt jo varata lomamatkan ulkomaille. Jos he olisivat antaneet pientä vihiä asiasta aiemmin, niin en olisi mitään matkaa varannut. Häät olivat kuulemma olleet jo suunnitelmissa kyläilyni yhteydessä. Sanoin vaan, että sori, mutta valitsen nyt tämän lomamatkan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi