Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko henkilö joka omasta halustaan tekee vain keikkatöitä, ja niitäkin vaihtelevasti, 4-10 vuoroa kuukaudessa, mielestäsi

Vierailija
29.03.2023 |

jotenkin laiska tai lusmu tms.? Lisättäköön että keikkatöiden lisäksi ei nosta työttömyyskorvausta. MItä ajattelisit jos omalla työpaikallasi olisi tällainen keikkailija?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, mitä se sinulle kuuluu? Onneksi elämme vapaassa maassa, jossa jokainen saa elää juuri niin kuin haluaa.

Vierailija
2/7 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin itse tuollainen. Eli pidän tietty loistotyyppinä! 

Miksi olla kokopäivätöissä jos muutenkin pärjää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tapana ylipäätään arvottaa ihmisiä sen mukaan mitä tekevät tai ovat työkseen tekemättä.  Oletettavasti henkilöllä tuossa tilanteessa on esim. puoliso joka tienaa sen verran hyvin ettei hän kokopäivätyön palkkaa tarvitse. Ja jos perheessä lapsia, vaikka isompiakin niin tuohan on loistavaa että toinen vanhemmista ei ole niin paljon töissä.

Eli minä en ainakaan näe tuossa mitään pahaa, päinvastoin.

Vierailija
4/7 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea on. Haluaisin itsekin tehdä noin mut pelkään ettei sitten olisikaan työtä.

Vierailija
5/7 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/7 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elättää itse itsensä niin mikäs siinä. Ja mistäs työkaverit tietää paljonko vuoroja keikkailija tekeejossain muualla vai tekeekö?

Vierailija
7/7 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen ja tunnen monta jotka keikkailee noin.

Teen töitä tasan sen verran että pärjään. Vapaa-aika on paljon arvokkaampaa kuin jatkuva 40h työviikko.