Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koirahoitola max 100 km Helsingistä. Apua tarvitaan.

Vierailija
26.11.2006 |

Lomareissun ajaksi tarvitsimme koiralle hoitopaikan noin kymmeneksi päiväksi.

Onko pääkaupungin seutukunnissa mitään kivaa kenneliä / hoitolaa?

Kiitos avusta

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oman koiran, mut eipä taida rahkeet riittää... 10pv varmaan auttais haihduttamaan toiveet omasta, ainakin hetkeks :)

Vierailija
2/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis ollu yks juoksuhullu 1v täällä, joka ois varmaan juossu henkensä uhalla koiran perässä - ja jos sitte ois äitiki saanu kunnon yöunet :D ...koirakaan tuskin ois paikoillaan maannu... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen omistajat ovat ihan täysiä sekopäitä ja idiootteja (äiti ja tytär) eli en voi sitä suositella. Kokeile googlea.

Vierailija
4/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www . koirakylpyla . com

Vierailija
5/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiramme (rottis) on viihtynyt siellä erinomaisesti. pitkähkö ajomatka pääkaupunkiseudulta, mutta olemme katsoneet, että kannattaa, sillä koira on ollut tyytyväinen sinne mennessä ja sieltä palatessa -joka kerta.

netissa koirahotellidingo piste fi

Vierailija
6/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin suosittelen lämpimästi välttämään tuon koirakylpylän, minkä yhteystietoja siis joku ehdotti.

Vierailija
7/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppi Ylimelkon koirahoitola Puh. 040-5197869

Vierailija
8/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. nekaros. com/hoito/hoitolat. htm

Vierailija
9/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sama kuin Koirien hyvinvointikeskus eli siis Koirakylpylä Aptus

Vierailija
10/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella tuollaisia puhut? No, pahanpuhujia kyllä aina maailmaan mahtuu. Kehottaisin jokaista tsekkaamaan nettisivut ja sitten paikan ja henkilöt ihan itse, ja vetämään sitten paikasta ja em. kirjoittajasta omat johtopäätöksensä.

6

Vierailija
11/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen joka suosittelee koirakylpylää, omistaja itse tai joku tuttu.

No, sanotaanko näin, että meidän perheellä on erittäin huonoja kokemuksia tuosta paikasta, vaikka eihän se edes virallisesti ole auki vielä (alunperin piti aueta jo kesäkuussa!!!) mutta kursseja ja hoitotoimintaa siis on jo ollut. Ja emme pitäneet. Lisäksi olen kuullut omistajista (tai en ole varma omistaako juuri tämä nainen, mutta työntekijälistalla on ainakin) henkilökohtaisia juttuja, jonka vuoksi emme enää luota stabiiliuteen. En viitsi näitä hlökohtaisia juttuja jaella eteenpäin täällä. Osa liittyy koiriin.

Vierailija
12/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ap halusi suosituksia, niin en voi suositella tota mestaa. Enkä ala valehtelemaankaan, haluan olla avuksi muille koiraihmisille ja erityisesti koiruuksille.

Vierailija
13/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkolassa.

Vierailija
14/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos mahdollista käydä siellä ennen matkaa. kyllä nenä kertoo, mikä on kiva ;-) eikä mielestäni kannata kilsoja ihan hirveen tarkkaan miettiä. tärkeintähän on, että koiralla on kiva ja huolehtiva paikka lomanne aikana.

Vierailija
15/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin kyllä vaikuttaa siltä, että tässä nuo henkilökohtaiset vaikuttimet on pelissä vahvasti mukana tällä kommentoijalla.

Ja juu, en ole omistaja, vaan yrityksen vastuuhenkilön hyvä ystävä monen vuoden takaa. Uskon siis omaan arvostelukykyyni, en kuulopuheisiin tai juoruihin.

Vierailija
16/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska et voi tietää, mitä mun koiralle on tapahtunut, niin älä ala jauhamaan nmistään henkilökohtaisuuksista.

Vierailija
17/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään suosituksiin, siis positiivisiinkaan, koska taustalla saattaa olla joku asianosainen, eli omistaja tai ystävä.

Vierailija
18/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa nyt ihan rauhallisesti. Kukahan se niistä henkilökohtaisuuksista alkoi puhua? Minä en ainakaan tietääkseni ole vihjaillut mistään kuulopuheista, saatika haukkunut ketään mielipuoleksi tai idiootiksi (vai miten se nyt menikään?).

6/23

Vierailija
19/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en minäkään ole haukkunut ketään mielipuoleksi. Sanoin, että en luota sen yhden työntekijän " stabiiliuteen" , en puhunut mielipuoleudesta.

Vierailija
20/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en tarkoittanut sitä. Vaan ihan " vakautta"