Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirahoitola max 100 km Helsingistä. Apua tarvitaan.

Vierailija
26.11.2006 |

Lomareissun ajaksi tarvitsimme koiralle hoitopaikan noin kymmeneksi päiväksi.

Onko pääkaupungin seutukunnissa mitään kivaa kenneliä / hoitolaa?

Kiitos avusta

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai edes kysyä mitään, kun ei mihinkään voi uskoa? Minä ainakin suhtaudun netissä lauottuihin kiihkomielisiin vuodatuksiin tietyllä varauksella. Oma lehmä voi olla ojassa hyvinkin syvällä, ja puun takaa on helppo huudella.

6/23 jne

Vierailija
22/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minäkään, jos tarkkoja ollaan, sanonut että se olisi sinä ollut, joka tuollaista kieltä käytti. Pois se minusta!

6/23 ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain mielipuoleksi tai miksilie, mutta annoit ymmärtää. Mutta onneksi voit it itsekin tarkastaa tämän keskustelun, joten näet, että en oel puhunut tollasta. Mä en tiedä niitten psyykestä paljon mittään.

Ja toisaan, pusikon takaa vai miten sen sanoit, on helppo huudella. Niin sinun kuin minun....

Mutta se täytyy sanoa, että tapahtuneesta olen kyllä ihan omalla nimellänikin puhunut. Mutta tämä on anonyymisti keskustelevien mesta, joten....

Vierailija
24/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi sekopää idiootti viestin kirjoittanut en ollut minä, en huomannut tota

Vierailija
25/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen, jos on aidosti huonoja kokemuksia palvelusta, ja haluaa sen asian tuoda tiedoksi muillekin. Siinä ei ole tietenkään mitään väärää.

Mutta ihmisten nimittely ja epämääräisten vihjailujen esittäminen on mielestäni asiatonta. Ja tässä tapauksessa surullista ja loukkaavaakin, koska joudun tietenkin kyseisille henkilöille aamulla kertomaan, mitä juttuja heistä täällä yöllä luin.

6/23

Vierailija
26/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi mulle läheisistä ihmisistä kyse, koska eihän sitä oikeasti voi tietää, onko tämä paikkaa haukkunut edes ikinä käynyt siellä hoitolassa...

Mutta tietenkin onhan se kiva tietää, jos ei ko. henkilö olekaan muistanut antaa palautetta suoraan... onhan täällä ollut jos jonkinlaisia ketjuja esimerkiksi siitä minkälaista palvelua on ollut kaupoissa tai muissa yrityksissä.

Vierailija
27/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestiä kirjoittanut siis äidistä ja tyttärestä. Mun tietääkseni omistaja ei ole sukulaiset tai mistä mä tiiän, eri sukunimet.

Vierailija
28/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ap kysyi kommentteja kokemuksista koirahoitoloista, ja tylsää, että menee tälläiseksi.

Ainahan joku tykkää jostain paikasta jostain syystä enemmän kuin toisesta. Ja riippuu tietty koirastakin, toiset koiruudet on herkempiä kuin toiset. Meillä on koira kyllä ilmaissut selvästi, onko ollut kivaa :-) ja niissä paikoissa missä on ollut on viihtynyt, mutta ne ollaan huolella etukäteen valittu.

Vierailija
29/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä varmasti itsekin tietää, jos minusta tai yrityksestäni puhuttaisiin netissä jotain, on se sitten mitä tahansa.

6/23

Niin, ja tälle toiselle kirjoittajalle: toivottavasti saatte/olette saaneet asiat selvitettyä yrityksen kanssa, jotta ei jää kenellekään mitään hampaankoloon.

Vierailija
30/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin sopii joku ja jollekin toiselle joku toinen. ei voi muuta sanoa kuin että kannattaa tutustua ja katsoa. tuskin kymmenessä päivässä vastuullisessa ja ammattimaisesti hoidetussa paikassa saa mitään vahinkoja aikaan. ne paikat, jossa oma koirani on ollut hoidossa, ovat heti alusta asti sopineet mitä tehdään, jos jotain yllättävää tulee esim. koira sairastuu (mihin lääkäriin viedään jne.)

tällä palstalla kans liian usein ryhdytään morkkaamaan ja mollaamaan. tosin mikäs siinä jos on aihetta, mutta yleisesti olisi kiva, jos kerrottaisiin, että täällä ja täällä on viihdytty! sillä niitäkin paikkoja on!!! ainakin omalle kohdalle on sattunut kivoja paikkoja.

Vierailija
31/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa merkillistä panettulua Koirakylpylä Aptuksesta?

Minun koirani ovat olleet siellä hoidossa useita monien päivien jaksoja ja en voi muuta kuin sanoa, että hyvässä hoidossa ovat olleet.

Koirakylpylällä ei ole varaa huonoon maineeseen. Senhän vaatii jo sponssorit, eli esim. Orion Oy Eläinlääkkeet, jotka ovat tukemassa heidän toimintaansa.

Jätän täysin omaan arvoonsa moiset puskasta huutelijat. Ottakaa selvää ensin. Soittakaa tai käykää käymässä.

Vien koirani sinne jouluksikin, kun lähdemme lomalle. Uusi koirahotelli valmistuu siihen mennessä ja tilat ovat koirille tosi hyvät, uudet ja puhtaat, jopa ikkunalliset loossit. Onpa ihan koiraterassitkin lyhyitä hapenotto hyppelyitä varten.

Tutustukaa kunnolla ja haukkukaa aiheesta, älkääkä aiheen vierestä.

Vierailija
32/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla ihmisillä on ko. paikasta. Joku jo sanoikin, että asia on monasti täysin subjektiivista, eli joku tykkää toinen taas ei.

Esim itsekin käyn yhdellä hierojalla, suosittelin sitä kaverille, aj hän oli todella pettynyt siihen!

Jos on yrittäjänä, on vain ymmärrettävä, että arvostelua esiintyy, puoleen ja toiseen. Ei sitä voi olla jokaista keskustelua internetissä ja IRL kuuntelemassa ja vahtaamassa ja aina puuttumassa asiaan.

Tehkää työnne hyvin (yrittäjät ja palkolliset myös), niin sittenpä minimoitte valitusten määrän. Valituksia tulee silti, vaikka omasta mielestänne olisitte maailman parhaita " hierojia, myyjiä tai lakimiehiä" tms.

Vierailija
33/33 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkonummella sijaitsevasta paikasta Canicula, en ole varma kirjoitetaanko C:llä vai K:lla. Kannattaa kysyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan