Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te, ketkä olette käyneet hieronnassa / tiedätte siitä!

Vierailija
28.03.2023 |

Hei! Olen miettinyt, että kävisin hieronnassa joku kerta. Aloitin lukion syksyllä, ja sitä myötä istumista ja koneella kyhjöttämistä on tullut päivään lisää ainakin 3 tuntia. Niskat tuntuu olevan juntturassa. Perheenjäsenet koittaneet painella vähä hartioita, mutta jumissa edelleen. Liikun lenkkeillen, päivittäin ja venyttelen toki.

Pelkään, että jos käyn kerran hieronnassa, joudun alkamaan juosta siellä kuukausittain. Kerran joku mainitsi, että kun ekan kerran menee hierojalle avaamaan hartiat, joutuu siellä käydä loppuelämän.

Mitäs mieltä / olisiko tietoa / kokemusta nuorelle?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi käydä silloin kun huvittaa eikä siitä jää "riippuvaiseksi".

Vierailija
2/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä voi käydä silloin kun huvittaa eikä siitä jää "riippuvaiseksi".

Voit käydä esim. pari-kolme kertaa viikon välein ja sen jälkeen homma on tn. OK.

Kuntonyrkkeily tekee muuten hyvää hartia- ja yläselkäjumeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et joudu alkamaan juoksemaan hierojalla, fysioterapeutilla, koska ammattilainen opettaa sinulle muutamia liikkeitä itse tehtäväksi, jotta hartiasi eivät mene jumiin tai jos menevät saat itse hoidettua itseäsi.

Vierailija
4/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran thaihieronnassa. Laittoi kumin, otti suihin ja sitten yhdyntä. Mukava kokemus oli, ja tyttö oli mukava ( 28 vee tyttö ).

Vierailija
5/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen loppu hieronnassa on parasta!

Vierailija
6/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä riippuvaiseksi tule. Mutta mikset kävisi jatkossakin? Sehän on nautinnollista ja ihanan rentouttavaa olla hierottavana. Itse kävisin aina välillä varman ilman jumejakin.

Vierailija
7/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on hieroja. Kertoo että useimmilla riittää yksi käynti avaamaan jumeja. Jotkut ovat (selästään) niin levyjä, että heille olisi hyväksi käydä vaikka sen kolme kertaa muutaman viikon sisään. Ja sitten itse ylläpidetään sitä tilannetta, että ei päästetä heti uutta jumia tulemaan. Ihan voit käydä sen verran mitä oma rahapussi sallii.

Vierailija
8/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava käy silloin tällöin hierojalla ja on sanonut että välillä siinä tulee niin hyvä olo että tekisi mieli nukahtaa siihen pöydälle

9/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun kotipaikkakunnalla on hierojakoulu, niin sieltä saa edullista urheiluhierontaa opiskelijoilta.

Vierailija
10/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kipukoukku niin tulee halvemmaksi.

Vierailija
11/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei siitä riippuvaiseksi tule. Mutta mikset kävisi jatkossakin? Sehän on nautinnollista ja ihanan rentouttavaa olla hierottavana. Itse kävisin aina välillä varman ilman jumejakin.

Jep, ja siis varmasti käynkin aina kun rahaa riittää. Olen yksin asuva lukiolainen vielä, niin lähinnä lahjaksi meinasin lahjakorttia pyytää :)

Vierailija
12/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontaan ei tosin kuka vaan voi mennä. Esim. Ylipainoiset.

Vierailija
13/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutukseen jää koukkuun. Tästä ei moni halua puhua.

Vierailija
14/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa ei vai?Minkähän rikkeen on mun hieroja ja fyssari tehneet kun ovat hieroneet minua reilusti ylipainoista.

Vierailija
15/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?? :D

Vierailija
16/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Totta kai ylipainoinenkin voi mennä hierojalle. Miksi ei voisi?

Vierailija
17/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronnassa voi käydä niin usein kuin haluaa. Monesti yksi kerta riittää avaamaan jumin mutta joillakin voi olla tarvetta käydä säännöllisesti. Itselläni tulee aina pidempien lomien jälkeen kunnon hartiajumi ennenkuin keho tottuu taas koneella olemiseen. Siihen riittää kerta hieronnassa ja liikunnan ja venyttelyn lisääminen. Joillain taas paikat voivat olla niin jumissa, että tarvitaan useampi kerta. Silloin voi olla esimerkiksi nikamalukkojakin, joiden syntyyn liian kireät lihakset vaikuttavat. Silloin on syytä ottaa useampi kerta kuurina, jotta jännitys saadaan poistettua ja uusien lukkojen muodostuminen ehkäistyä.

Hieronta sopii ihan kaikille. Kunhan et ole kipeänä, niin kokeilemaan vain.

Vierailija
18/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa myös niskajumppavideoita. Niskan lihakset voivat olla niin heikot, ettei kaula ja niska jaksa kannatella kunnolla päätä ja sen vuoksi niskat ovat jumissa. Siksi kannattaa maata sängyllä ja nostaa päätä kunnes leuka on kiinni rintakehässä. Noin teet viiden kerran sarjan kolmesti.

Sitten istut/ seisot ja nostat hartiat korviin ja rentoutat kymmenen kertaa kolmesti. Lisää toistoja seuraavalla viikolla. Päässä on ihan juuri sopivasti painovastusta treenissä ja se on aina mukana. Tuon voi tehdä vaikka herätessään tai mennessään nukkumaan.

Vierailija
19/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hierontaan voi mennä kuka tahansa vauvasta vaariin. Tietyt sairaudet voivat olla este mutta ylipaino ei.

Vierailija
20/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Totta kai ylipainoinenkin voi mennä hierojalle. Miksi ei voisi?

Mitä se hieroja muka voi tehdä, jos ei lihaksia löydy läskin alta?