Talvi yllätti tamperelaiset
Kommentit (10)
Kutsuuko Tamperelaiset ratikoita sähköbusseiksi 🤣.
Vierailija kirjoitti:
Joo liukasta oli, mutta onneksi minulla oli kitkarenkaat niin pärjäsin hyvin.
Höpöhöpö, juuri noiden kitkojen vuoksi liikenne on kaaoksessa vai luuletko että busseissa on nastarenkaat. Turha edes aloittaa tätä väöntöä. Kas kun ei kesärenkaat.
Vierailija kirjoitti:
Kutsuuko Tamperelaiset ratikoita sähköbusseiksi 🤣.
Taidat olla tosi tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, juuri noiden kitkojen vuoksi liikenne on kaaoksessa vai luuletko että busseissa on nastarenkaat. Turha edes aloittaa tätä väöntöä. Kas kun ei kesärenkaat.
Kitkat on parhaat, jo 8 vuotta ajettu 23 000km talvessa. Pitoa on ja ei ikinä ongelmia missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luule, mistä tuommoista oletat? Oletko ihan va jakki?
Vierailija kirjoitti:
Kitkat on parhaat suomen talveen.
Ei talvi voi yllättää maaliskuussa. Maaliskuu on talvikuukausi ja lumisateet maaliskuussa on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Ei talvi voi yllättää maaliskuussa. Maaliskuu on talvikuukausi ja lumisateet maaliskuussa on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Mutku minä olen aina ollut paras rallikuski eikä koskaan ole tullut vahinkoa eikä sitä tai tätä mutku mutku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitkat on parhaat, jo 8 vuotta ajettu 23 000km talvessa. Pitoa on ja ei ikinä ongelmia missään.
Ne on tosi hyvät kunnes kerran 100km:n tuntinopeudella musta jää yllättää mutkassa, eli 99.99% hyvät, mutta kun se henki lähtee vain kerran.