Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkärin joku työvalmentaja yrittää pakottaa laittaan linkeldliin oman kuvan.

Vierailija
28.03.2023 |

Eli sain oman työvalmentajan työkkärin puolelta, joka auttaa mua tekemään työhakemuksia jne. Mulla on linkeln tili (kuvaton) ja työvalmentaja sanoi jo kerrran että kuva minusta olisi hyvä siellä olla. Sanoin että kuvaa en halua nettiin laittaa. SItten seuraavan kerran sanoi taas, että voisit ottaa itsestäsi kaukaa jojnkun kuvan, missä ei näy kasvot. Sanoin että ei ole sellaista kuvaa. Sitten ikäänkiun ihmetteli ja vähän suutahti, että kai mulla joku kuva on. Nyt olen lintsannut parista työvalmentajan tapaamisesta (netissä) kun alkoi ahdistaa tämä. Onko joku kuvan laitto linkeldiniin niin iso juttu ?????!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita dig pic niin et joudu töihin!

Vierailija
22/28 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua yritettiin painostaa luomaan Linkedin tili ja cv työmarkkinatorille. juu ei kiitos. En myy tietojani kenelle tahansa. vai miksi ei rekrytoijien kotiosoitreita ja kuvia ja puhelinnumeroita ole netissä saatavilla? sama koskee 4 työhakemuksen lähettämistä. joudun kirjoittelemaan tietojani 4 krt kk ties minne, miten niitä säilytetään ja mihin niitä käytetään? mistä voin olla varma ettei ne joudu vääriin käsiin? myös työntekijöiden tulisi ilmoittaa osoitteensa jne netissä kaikille.

Ei ole pakko lähettää mitään. Ne pakolliset työnhaut voivat olla olla myös puhelinsoittoja, joissa kysyt töitä, tai vaikka ihan jossain kaupassa kysyt, onko töitä.

Missään ei vaadita lähettämään hakemusta, vaan hakemaan töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se on?

Vierailija
24/28 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itsestäsi sinne kuva missä sulla on Darth Vader in naamari ja jedi miekka.

Vierailija
25/28 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se on?

Haudankaivuukuva. Työnantajat kaikkoavat, kun näkevät kuvassa hautapaikan.

Vierailija
26/28 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä kuvaa sinne Linkeldliin niinku olis jo.

Muistathan samalla lisätä Linkeldliin myös asianmukaisen videocvn.

Vierailija
27/28 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelet rauhallisesti, ettet halua kuvaa julkiseen nettiin. Se on sun laillinen oikeus. 

Vierailija
28/28 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LinkedIn on hyödyllinen vai  työpailan vaihtajille, joilla on laaja verkosto. Työtön ei sitä kautta työllisty, etenkin jos ei ole suhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi