Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi huono-osaisten pitäisi käydä äänestämässä? Jättämässä oma puumerkki omaan kaltoin kohteluunsa?

Vierailija
28.03.2023 |

Poliitikothan tästä ilahtuisi, kun huono-osainen oikein kävisi pyytämässä lisää huono-osaisuutta itselleen.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi perusteella arvaan mitä äänestäisit, ja siksi onkin parempi ettet käy ollenkaan.

Vierailija
2/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestikö tämä hallitus niitä töitä? 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi perusteella arvaan mitä äänestäisit, ja siksi onkin parempi ettet käy ollenkaan.

Järjestikö tämä hallitus niitä töitä? Muuta kuin tilastokikkailua, kun työttömien määrä ei kuitenkaan alentunut juurikaan jos yhtään.

ap

Vierailija
4/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä syytät huono-osaisuudesta yhteiskuntaa etkä tee itse mitään asioiden parantamiseksi? Missä määrin olet hankkinut itsellesi yhteiskunnan tarjoamaa ilmaista koulutusta?

Vierailija
5/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan kyllä mielenkiinnolla tätä rasittavaa ja junnaavaa politiikkaa, mutta en viitsi käydä äänestämässä. Sama meno jatkuu. Enemmän pitäisi raapia rahaa jostain kun jatkossa maksetaan Naton jäsenyydestäkin. Ja kaikenmaailman turhista direktiiveistä - Suomi maksaa. Kansalaiset maksavat. Mutta sitten ei makseta kun ei rahaa enää ole. Mordorin perse.

Vierailija
6/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissähän Trump haluaa, etteivät huomo-osaiset kävisi äänestämässä, koska he äänestävät väärin. Ettäs kehtaavatkin äänestää sellaista ehdokasta, joka voisi ajaa heidänkin asiaansa!

Vierailija
7/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan kyllä mielenkiinnolla tätä rasittavaa ja junnaavaa politiikkaa, mutta en viitsi käydä äänestämässä. Sama meno jatkuu. Enemmän pitäisi raapia rahaa jostain kun jatkossa maksetaan Naton jäsenyydestäkin. Ja kaikenmaailman turhista direktiiveistä - Suomi maksaa. Kansalaiset maksavat. Mutta sitten ei makseta kun ei rahaa enää ole. Mordorin perse.

Voi tulla pää vetävän käteen nopeammin kuin arvaiskaan. Paskapuheilla tätä maata ei ainakaan nosteta jaloilleen.

Vierailija
8/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä äänestänyt ja olen 40-vuotias. Nytkin jää äänestämättä ihan siitä syystä että ei ole voimassa olevaa passia. Ajokorttia en omista.

En kyllä äänestänyt silloinkaan kun oli voimassa oleva passi.

Olen ollut koko elämäni huono-osainen. Nyt olen pitkäaikaistyötön.

Ei erityisemmin edes kiinnosta kuka hallitukseen pääsee, ei se minun elämääni vaikuta mitenkään.

Vierailija
9/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää tollanen uhriutuminen. Oikein vielä lietsoo muita että älkää vaan yrittäkö mitään :D Etkä edes tajua että niiden pahimpien riistäjien laariin sataa se nukkuvana oleminen.

Vierailija
10/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hyvä ihminen äänestämässä sitä puoluetta, joka sinun etujasi ajaa!!

Vierailija
11/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa isänmaallista tekstiä. Älkää hei vaan äänestäkö. 🤦

Vierailija
12/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten aina äänestävät rikkaimmat suurissa kaupungeissa. Ja näkyykö se politiikassa? Todellakin näkyy. Tämän takia  Kokoomus jyrää. Ja valitettavasti osa kansasta on taas niin höplästä vedettävissä, että luulevat Persujen ajavan heidän etujaan. Vaikka eivät aja, vaan kovaa oikeistolaista talouspolitiikkaa. Sitä paitsi heihin verrattuna jopa Kokoomus on inhimillinen puolue, joka korostaa jokaisen ihmisen ihmisarvoa. 

Ap, demarit tai Vasemmistoliitto. Ne oikeasti ajavat etuasi. Älä nuku. Vaan äänestä. 

Vierailija
13/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä syytät huono-osaisuudesta yhteiskuntaa etkä tee itse mitään asioiden parantamiseksi? Missä määrin olet hankkinut itsellesi yhteiskunnan tarjoamaa ilmaista koulutusta?

Siinä vaiheessa kun on kerran saanut pitkäaikaistyöttömän leiman otsaan, on turha kouluttautua mihinkään. Ei sellaista mihinkään palkata, ei pääse edes paskahuussin siivoojaksi.

En ole ap, yksi pitkäaikaistyötön.

Vierailija
14/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten valita, kun tulee leikkuri-Orpo ja kokoomus. Ja Suski Koski pistää sut rajoitteinesi pakkotyöhön.

Vierailija
15/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytän yhteiskuntaa? Ketä muita kuin päättäjiä pitäisi syyttää, kun sairas ei pääse lääkärin vastaanotolle. Hampaita pääsee hoidattamaan puolen vuoden päästä. Nuoret masentuu ja joituvat sairaseläkkeelle. Sairaille ei löydy hoitajia. Vanhukset täyttää terveyskeskusten käytävät. Ensi vaalikaudella velkaannutaan lisää 30-40 miljardia. Työttömiä ja syrjäytyneitä, vajaatyöllistettyjä 600 000?

Itseänikö minun pitäisi tästä syyttää?

ap

Vierailija
16/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytän yhteiskuntaa? Ketä muita kuin päättäjiä pitäisi syyttää, kun sairas ei pääse lääkärin vastaanotolle. Hampaita pääsee hoidattamaan puolen vuoden päästä. Nuoret masentuu ja joituvat sairaseläkkeelle. Sairaille ei löydy hoitajia. Vanhukset täyttää terveyskeskusten käytävät. Ensi vaalikaudella velkaannutaan lisää 30-40 miljardia. Työttömiä ja syrjäytyneitä, vajaatyöllistettyjä 600 000?

ap

Niin, ja miten tämä on nimenomaan yhteiskunnan vika? Hoida oma elämäsi kuntoon, älä käytä sitä uhriutumiseen.

Vierailija
17/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Katkeroidu ihan rauhassa vaan

-eri

Vierailija
18/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei se äänestämättä jättäminen ainakaan mikään ratkaisu ole. 

Vierailija
19/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten valita, kun tulee leikkuri-Orpo ja kokoomus. Ja Suski Koski pistää sut rajoitteinesi pakkotyöhön.

Tämä!  Kosket ja muut jos ovat vallan kahvassa, löydät kohta itsesi tien reunasta risuja keräämästä. 

Vierailija
20/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Hyvin huomattu ap. Lisäksi piik.it.