Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissa käveli näppiksen poikki ja ruudussa häivähti teksti, että olen kirjautuneena sanoma.tilille

Vierailija
27.03.2023 |

Minulla on ko. tili, mutta en kirjaudu AV:lle tullessa. Se näköjään käy automaattisesti, tietojen keruu minusta täällä. Tilillä olen mielestäni ruksinut valinnan, ettei oletuksena automaattisesti kirjaa minua sisään missään Sanoman palvelussa.
Tiesittekö muut?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen pitäisi olla koira? Ja koiran kusta pitäis löytyä teleporttisiirrolla sun näppikseltä?

Vierailija
22/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja nyt kissasi ei enää arvosta sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... ja nyt kissasi ei enää arvosta sinua?

Kissa pitää minua aina suuressa arvossa, kun sillä on nälkä. Puskemisesta päätellen.

Vierailija
24/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kissa.🐈

Kissa voisi hakea töitä vaativista asiantuntijatehtävistä.

Vierailija
25/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se menee. Jos olet kirjautunut sisään hs.fi niin evästimien kautta vakoilevat kaikki mitä täällä teet. Kaikki sun trollaukset ovat heidän tietokannassa.

Trollikansioni on paksu. He joutunevat rakentamaan lisäsiiven varastoon, jos kaikki säilytetään.

Vierailija
26/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ajoittain ole oikeus tarkistaa omat tietonsa? Eli sieltä tulisi sitten riisin tai parin verran tulostetta palstakäyttäytymisestä?

Vierailija
27/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhdessä kissaryhmässä isäntä antoi kissanpentujen leikkiä läppärinsä päällä ja ne onnistuivat blokkaaman ryhmän moderaattorit ulos, siis eivät päässeet enää koko ryhmään. Joku sitten soitti jollekin tuntemalleen ryhmäläiselle ja saivat viestiä, että antaa oikeudet takaisin.

Vierailija
28/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.